Uglems Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Hei, dere som mistet smak og luktesans i forbindelse med korona, når kom den tilbake? Og hvor syke var dere? Jeg var ikke veldig syk. Er egentlig helt fin nå etter noen dager med litt småfeber. Men idag forsvant den. 😢 Har redbull i kjøleskapet som venter på meg....
Aliquis Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 1 minutt siden, Uglems said: Hei, dere som mistet smak og luktesans i forbindelse med korona, når kom den tilbake? Og hvor syke var dere? Jeg var ikke veldig syk. Er egentlig helt fin nå etter noen dager med litt småfeber. Men idag forsvant den. 😢 Har redbull i kjøleskapet som venter på meg.... Det varierer vel. Kanskje aldri. 2
Uglems Skrevet 11. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2021 Aliquis skrev (1 minutt siden): Det varierer vel. Kanskje aldri. Du kødder vel nå? Aldri kunne lukte på barna sine igjen.. 😭
Blekkulfina Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Uglems skrev (14 minutter siden): Du kødder vel nå? Aldri kunne lukte på barna sine igjen.. 😭 Tap av smak og lukt er vel det som ofte henger i lengst dessverre, og er en del av det som ofte skyves under teppet som medieskapt «long covid»-hysteri… 2
Aliquis Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 32 minutter siden, Uglems said: Du kødder vel nå? Aldri kunne lukte på barna sine igjen.. 😭 Jeg gjør dessverre ikke det. Nå er det slett ikke sikkert at dette gjelder for deg, men det har vært tilfeller hvor det ikke kommer tilbake. Om jeg ikke tar helt feil får ca 95% tilbake luktesansen innen 6 måneder, så ikke ta sorgene helt på forskudd. 1
Uglems Skrevet 11. september 2021 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2021 Aliquis skrev (31 minutter siden): Jeg gjør dessverre ikke det. Nå er det slett ikke sikkert at dette gjelder for deg, men det har vært tilfeller hvor det ikke kommer tilbake. Om jeg ikke tar helt feil får ca 95% tilbake luktesansen innen 6 måneder, så ikke ta sorgene helt på forskudd. Får håpe jeg er en av de heldige som får disse sansene tilbake. Det er helt forferdelig. Utrolig hvor mye det påvirker hverdagen.. 1
Uglems Skrevet 11. september 2021 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2021 Blekkulfina skrev (54 minutter siden): Tap av smak og lukt er vel det som ofte henger i lengst dessverre, og er en del av det som ofte skyves under teppet som medieskapt «long covid»-hysteri… Kjenner til flere som mener det er hysteri og at korona bare er tull. De kan gå å ta seg en smakløs bolle og se hvordan det smaker. 2
Sermina Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 Gjennomsnittlig tar det 21,6 dager. 25 % mister den mer enn 6 mnd, men 95% hadde fått den tilbake innen 1år. https://www.beckershospitalreview.com/public-health/when-will-smell-taste-come-back-5-covid-19-questions-answered.html
OlsenHansen Skrevet 12. september 2021 #10 Skrevet 12. september 2021 Uglems skrev (18 timer siden): Kjenner til flere som mener det er hysteri og at korona bare er tull. De kan gå å ta seg en smakløs bolle og se hvordan det smaker. Ja for kronisk hodepine er liksom å foretrekke. Ser mange flere slike poster på dette forumet. 1
Aliquis Skrevet 12. september 2021 #11 Skrevet 12. september 2021 5 hours ago, OlsenHansen said: Ja for kronisk hodepine er liksom å foretrekke. Ser mange flere slike poster på dette forumet. Kronisk hodepine er en annen bieffekt man kan få av å bli smittet, så hva er poenget ditt her? Regner med du antyder at vaksinene gir kronisk hodepine, men det er selvfølgelig feil. 3
Anbefalte innlegg