Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor ikke i hjemkommunen min. Jeg utsatte forhåndsstemmingen for å finne ut hva jeg ville stemme. Så ble jeg selvfølgelig syk. Nå er jeg redd for at det er for sent å stemme...

Var siste frist for å forhåndsstemme i går (fredag)? Begynner ikke valgdagene i morgen (søndag)? Er det ingen som kan stemme i dag da? Leste at forhåndsstemming kun var til 10. september. Synes bare det er rart viss det er en dag i mellom hvor man ikke kan stemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke stemme i dag og i morgen. Man begynner ofte å telle forhåndsstemmene søndag før valgdagen. Du må stemme på valgdagen mandag. 

• Liker 2
Skrevet
*blueberry* skrev (6 minutter siden):

Du kan ikke stemme i dag og i morgen. Man begynner ofte å telle forhåndsstemmene søndag før valgdagen. Du må stemme på valgdagen mandag. 

Man kan da stemme i morgen? På valgkortet står det da 12 og 13.. kanskje bare i noen kommuner?

• Liker 2
Skrevet
Miss perfect skrev (6 minutter siden):

Man kan da stemme i morgen? På valgkortet står det da 12 og 13.. kanskje bare i noen kommuner?

Sorry, hvis det stemmer så har ikke jeg fått det med meg. Har kun fått infoen «forhåndsstemming 10.-10. eller valgdagen». 

Gjest Blondie65
Skrevet

Man kan stemme i sin egen kommune på valgdagen.

Man kunne forhåndsstemme - inkludert utenfor egen kommune frem til den 10. september. 

Skrevet

I noen kommuner kan man stemme i morgen også. Men ikke mange. Sjekk din kommunes nettside. Hos oss var det siste dag i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...