HJELP321 Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Bor ikke i hjemkommunen min. Jeg utsatte forhåndsstemmingen for å finne ut hva jeg ville stemme. Så ble jeg selvfølgelig syk. Nå er jeg redd for at det er for sent å stemme... Var siste frist for å forhåndsstemme i går (fredag)? Begynner ikke valgdagene i morgen (søndag)? Er det ingen som kan stemme i dag da? Leste at forhåndsstemming kun var til 10. september. Synes bare det er rart viss det er en dag i mellom hvor man ikke kan stemme.
*blueberry* Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Du kan ikke stemme i dag og i morgen. Man begynner ofte å telle forhåndsstemmene søndag før valgdagen. Du må stemme på valgdagen mandag. 2
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Fristen er ute, nå må man stemme i egen kommune på valgdagen https://www.valg.no/valglokaler/valglokaler2/stemme-pa-valgdagen/
Miss perfect Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 *blueberry* skrev (6 minutter siden): Du kan ikke stemme i dag og i morgen. Man begynner ofte å telle forhåndsstemmene søndag før valgdagen. Du må stemme på valgdagen mandag. Man kan da stemme i morgen? På valgkortet står det da 12 og 13.. kanskje bare i noen kommuner? 2
*blueberry* Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Miss perfect skrev (6 minutter siden): Man kan da stemme i morgen? På valgkortet står det da 12 og 13.. kanskje bare i noen kommuner? Sorry, hvis det stemmer så har ikke jeg fått det med meg. Har kun fått infoen «forhåndsstemming 10.-10. eller valgdagen».
Gjest Blondie65 Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Man kan stemme i sin egen kommune på valgdagen. Man kunne forhåndsstemme - inkludert utenfor egen kommune frem til den 10. september.
Drizzt Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 I noen kommuner kan man stemme i morgen også. Men ikke mange. Sjekk din kommunes nettside. Hos oss var det siste dag i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå