Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele mitt liv har jeg vært en person som gir mye av meg selv, men i det siste kjenner jeg på at jeg ikke føler at jeg får nok tilbake. Og jeg får dårlig samvittighet fordi det gjør meg litt bitter. Jeg kan bruke månedvis på å planlegge ting for å gjøre venner og familie glade, mens de såvidt ofrer meg en tanke. Kjenner jeg er lei meg fordi jeg føler meg som en person som er veldig lite verdsatt. Spesielt når ektefelle kan bruke lang tid på å planlegge gaver og turer med venner, mens med meg så må jeg si ordrett ut hva jeg vil ha hvis jeg skal få noe jeg har lyst på...

Jeg kan bruke tusenvis av kroner på ektefellen og titalls timer på å glede ektefelle, men jeg får liksom aldri den samme omtanken tilbake. Jeg vet jo at den omtanken fins, for den blir jo brukt på venner, bare ikke på meg.

Kjenner at jeg er tom. Har snakket med ektefellevom det, og svaret er alltid at hen ikke er like romantisk som meg...

Anonymkode: 620d4...621

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ektefellevom

😁🤣😁

Anonymkode: 365a1...cfd

Skrevet

Da han sa at han ikke var så romantisk, viste du ikke til forskjellen med at han brukte lenger tid på andres gaver enn dine gaver? Hva hadde han å si til det? Kan det være prestasjonsangst? At han er ekstra redd for at din ikke skal falle i smak, mens moren "sikkert blir fornøyd med alt"?

Anonymkode: 5c096...7f6

Skrevet

Min erfaring er at menn endres best gjennom skryt og begeistring når de gjør noe bra, og veldig sjelden gjennom klaging. 

Bare et lite tips. 

Anonymkode: 748f0...c61

• Liker 1
Skrevet

Det er noen kjærester som er VELDIG nøye på at gaven er 300% perfekt. Hvis han har sneket på kvinneguiden skjønner jeg godt at han vil at du skal diktere gaven. Det er ikke lenge siden vi hadde en tråd hvor ei klagde på at typen ikke hadde spurt hvilken gave hun ville ha x måneder i forveien slik at han skulle rekke å bestille den på nett. Her hadde det tydeligvis IKKE blitt godtatt at han på egenhånd hadde planlagt en gave ut i fra hjertet sitt ut i fra hvordan han kjente henne og hva han trodde hun ville bli glad for. Slik som han gjerne ville gjort til slekt og venner, og bare ristet på skuldrene, og sagt "ok 😊" om de brukte byttelappen dagen etter.

Anonymkode: 5c096...7f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...