AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Det er naturlig nok utrolig mange tråder her om relasjonen kvinner - menn, liker han meg eller ikke, er han utro, hva tenker han, hvorfor gjør han dette, flørter han etc. Alle tema engasjerer og mange bruker masse tid på å spekulere, tolke og synse. Dette trigger følelser og får kvinner til å tenke. Spørsmålet mitt er om dere liker denne følelsesmessige berg og dalbanen? Liker dere egentlig spenningen? Uvissheten om han kanskje flørter med andre. Hva han gjør når han ikke snakker med deg. Mange hevder de ønsker seg en snill fyr, men forlater han for en person som gir de mer spenning og undring. Han snille fyren er plutselig for kjedelig, de kjenner ikke noe kjemi, spenning, tiltrekning osv. Så kommer en her og poster om hvor forferdelig denne mannen var når de faktisk valgte bort han hyggelige fyren, som faktisk var genuint interessert i dem og et langvarig forhold. Da rettes pekefingeren utover fremfor å se seg selv i speilet og valget en har tatt. Hvorfor gjorde "Chad" dette mot meg? Hvor er de gode mennene? Jo, de valgte du vekk tidlig i 20-åra. Damer, liker dere dramaet? Anonymkode: 04e83...9cc 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Nei! For meg er det negativ spenning. Den positive spenningen er det med å bli kjent med noen, hvem er han, hva slags personlighet har han? Liker vi de samme tingene, liker han meg tilbake? Å gruble på om han har snøret ute her og der, flørter og ligger med andre samtidig, det er bare negativt. Har funnet meg en snill og raus fyr, som aldri fikk meg til å tvile på at jeg er den eneste Anonymkode: 172f2...8a5 9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei! For meg er det negativ spenning. Den positive spenningen er det med å bli kjent med noen, hvem er han, hva slags personlighet har han? Liker vi de samme tingene, liker han meg tilbake? Å gruble på om han har snøret ute her og der, flørter og ligger med andre samtidig, det er bare negativt. Har funnet meg en snill og raus fyr, som aldri fikk meg til å tvile på at jeg er den eneste Anonymkode: 172f2...8a5 Takk for svar😊 Hyggelig å høre at du har funnet deg en bra kar. Anonymkode: 04e83...9cc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 No no no. Liker ikke. Anonymkode: e56df...b98 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Nei, drama holder jeg meg unna.
wandagirl Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Kan ikke si at det er noe som driver meg. Liker ikke drama eller at jeg stadig må analysere mannen og tolke. Like direkte, tydelige folk som ikke er redd for p kommunisere hva de tenker. 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Nei, liker ikke drama. Men tror noen få damer gjør det. Anonymkode: 77c96...e0a 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 Nei, drama er slitsomt. Har alltid vært ute etter rolige og stabile menn, ikke populære fuckboys som "alle" damene vil ha. Jeg har ikke selvtillit til å være i hard konkurranse med andre damer om de mest populære mennene. Har dessuten erfart at jeg uansett tiltrekkes av andre typer menn enn de mest populære, så jeg har i grunnen sluppet unna drama og tøys. Anonymkode: d2297...3a5 4
Scoops Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 Jeg liker det virkelig ikke,det er kun min egen usikkerhet som får meg til og tenke slike tanker og jeg hater det,er veldig slitsomt 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 Nei, hater drama, og styrer unna så godt jeg kan. Anonymkode: c8e1d...bf0 6
Gjest På druen Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 Det er drama med menn også. Derfor best å holde seg singel.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er naturlig nok utrolig mange tråder her om relasjonen kvinner - menn, liker han meg eller ikke, er han utro, hva tenker han, hvorfor gjør han dette, flørter han etc. Alle tema engasjerer og mange bruker masse tid på å spekulere, tolke og synse. Dette trigger følelser og får kvinner til å tenke. Spørsmålet mitt er om dere liker denne følelsesmessige berg og dalbanen? Liker dere egentlig spenningen? Uvissheten om han kanskje flørter med andre. Hva han gjør når han ikke snakker med deg. Mange hevder de ønsker seg en snill fyr, men forlater han for en person som gir de mer spenning og undring. Han snille fyren er plutselig for kjedelig, de kjenner ikke noe kjemi, spenning, tiltrekning osv. Så kommer en her og poster om hvor forferdelig denne mannen var når de faktisk valgte bort han hyggelige fyren, som faktisk var genuint interessert i dem og et langvarig forhold. Da rettes pekefingeren utover fremfor å se seg selv i speilet og valget en har tatt. Hvorfor gjorde "Chad" dette mot meg? Hvor er de gode mennene? Jo, de valgte du vekk tidlig i 20-åra. Damer, liker dere dramaet? Anonymkode: 04e83...9cc Det er tydeligvis ikke alle her som gjenkjenner retorikken din - er du blackpilled, eller bare redpilled? Uansett, Stacies er ikke de eneste motsatsene til tradwives, så du får base deg litt til før du spør i et kvinneforum om vi liker drama. Det finnes folk som liker drama, uansett kjønn. De fleste vil ha det rolig. Uansett - det du implisitt ber oss om, er å slå oss til ro med noen vi ikke har følelser for, fordi de er tilsynelatende snille, som om denne egenskapen ikke er et minimumskrav hos ALLE mennesker. Som om en Snill Fyr (you're welcome) fortjener alle de bra tingene, kun fordi han er snill. At dersom han avvises, er det fordi kvinnen ikke ønsker seg en Snill Fyr, og heller vil hypergam'e seg en alpha chad gym bro med kjempestor tiss og hundre damer på vent. Man ønsker seg en snill, interessant, ærlig og intelligent fyr. Dessverre er det slik at mange interessante, intelligente mennesker (UANSETT KJØNN) kan late som om de er snille og ærlige lenge nok til at man blir hekta og tror man har funnet verdens kuleste person. Når de deretter slipper maska, har man allerede investert tid og ressurser i dem, og det er ikke lett å bare disconnecte, selv om personen gang etter gang viser seg å ikke være den man trodde. Dette har du nok opplevd selv med kvinner, og de fleste av oss har opplevd dette med menn. Dette er et typisk narsissistisk trekk. Narsissisme finnes dessverre oftere hos menn enn hos kvinner, mens kvinner oftere hat motsatsen borderline personality disorder. Jeg har aldri avvist en mann fordi han var "for snill". Jeg har avvist menn som har hatt dårlig hygiene, ikke klarer å ta vare på seg selv - eller som har gjort småting jeg har reagert hardt på, selv om de ellers var snille/forgudet meg (en fyr kastet en brennende fyrstikk på veien i skogen etter å ha tent seg en sigarett med den, sommeren 2018, da det var tørke og skogbrannfare) - jeg ble helt sjokkert, sa tilogmed ifra, han mente det "gikk bra". Sånne småting. Jeg har også avvist menn som tror de er snille, men egentlig er sinte, bitre og lettantennelige. Jeg har også slått opp med "snille" gutter, gutter som aldri har gjort meg noe som helst - men som ikke hadde noen interesse av å gjøre noe annet enn å spille Playstation når de var hjemme. Ikke interesserte i samtaler, ikke vårt felles liv. Da stakk jeg fort. De var likevel "snille" - skjønner du greia? Eller bærer det rett tilbake til Jordan Peterson etter at du har lest dette? Anonymkode: 72da7...cda 18
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #13 Skrevet 11. september 2021 Ts her igjen. Takk for respons. Jeg vil forøvrig si at jeg er klar over at ikke alle kvinner liker drama. Eksempelvis fikk broren min sin første kjæreste da han var 18 år. Sytten år senere har han vært gift i 8 år og de har to barn sammen. Det har aldri vært snakk om noen andre for dem begge. Jeg ser at drama ikke har noen plass i et familieliv. Det har alltid vært de to, og utenfra ser det ut som de har et stabilt ekteskap. Spørsmålet mitt er vel mer om det finnes en gruppe kvinner som bevisst, eller ubevisst liker den usikkerheten og uvissheten av å ikke helt vite hvor de har han? Dette gjelder mer i en datingfase hvor en blir kjent. Anonymkode: 04e83...9cc
Trolltunge Skrevet 11. september 2021 #14 Skrevet 11. september 2021 Jeg hater drama. Det stresser meg, og gjør meg utslitt, uansett om det er i forhold eller i andre relasjoner. Jeg trekker meg unna relasjoner hvor det er mye drama, når det er mulig, men har dessverre hatt for mye drama i forhold til hva jeg ønsker i mine forhold. Mennene jeg har vært med har innimellom virket å like å skape drama, ofte av småting. Som at de trenger litt berg- og dalbane for å beholde spenning og gnist. Jeg og min mann har hatt mange samtaler om dette, og han har innrømmet at han synes det er forfriskende å blåse ut og ha litt drama, og han blir ikke stresset av det på samme måte som meg. Nå har han imidlertid forstått at slikt krasjer mine gode følelser for ham og forholdet, og får meg til å trekke meg unna både mentalt og fysisk. Forståelsen av det har gjort det mindre fristende for ham å lage "storm i vannglass". Mer hensiktsmessig å ta ting opp på ordentlige måter. Så min opplevelse av dette er motsatt. At det er menn som fort og lett skaper drama, og synes det er litt forfriskende. Spennende. 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #15 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er tydeligvis ikke alle her som gjenkjenner retorikken din - er du blackpilled, eller bare redpilled? Uansett, Stacies er ikke de eneste motsatsene til tradwives, så du får base deg litt til før du spør i et kvinneforum om vi liker drama. Det finnes folk som liker drama, uansett kjønn. De fleste vil ha det rolig. Uansett - det du implisitt ber oss om, er å slå oss til ro med noen vi ikke har følelser for, fordi de er tilsynelatende snille, som om denne egenskapen ikke er et minimumskrav hos ALLE mennesker. Som om en Snill Fyr (you're welcome) fortjener alle de bra tingene, kun fordi han er snill. At dersom han avvises, er det fordi kvinnen ikke ønsker seg en Snill Fyr, og heller vil hypergam'e seg en alpha chad gym bro med kjempestor tiss og hundre damer på vent. Man ønsker seg en snill, interessant, ærlig og intelligent fyr. Dessverre er det slik at mange interessante, intelligente mennesker (UANSETT KJØNN) kan late som om de er snille og ærlige lenge nok til at man blir hekta og tror man har funnet verdens kuleste person. Når de deretter slipper maska, har man allerede investert tid og ressurser i dem, og det er ikke lett å bare disconnecte, selv om personen gang etter gang viser seg å ikke være den man trodde. Dette har du nok opplevd selv med kvinner, og de fleste av oss har opplevd dette med menn. Dette er et typisk narsissistisk trekk. Narsissisme finnes dessverre oftere hos menn enn hos kvinner, mens kvinner oftere hat motsatsen borderline personality disorder. Jeg har aldri avvist en mann fordi han var "for snill". Jeg har avvist menn som har hatt dårlig hygiene, ikke klarer å ta vare på seg selv - eller som har gjort småting jeg har reagert hardt på, selv om de ellers var snille/forgudet meg (en fyr kastet en brennende fyrstikk på veien i skogen etter å ha tent seg en sigarett med den, sommeren 2018, da det var tørke og skogbrannfare) - jeg ble helt sjokkert, sa tilogmed ifra, han mente det "gikk bra". Sånne småting. Jeg har også avvist menn som tror de er snille, men egentlig er sinte, bitre og lettantennelige. Jeg har også slått opp med "snille" gutter, gutter som aldri har gjort meg noe som helst - men som ikke hadde noen interesse av å gjøre noe annet enn å spille Playstation når de var hjemme. Ikke interesserte i samtaler, ikke vårt felles liv. Da stakk jeg fort. De var likevel "snille" - skjønner du greia? Eller bærer det rett tilbake til Jordan Peterson etter at du har lest dette? Anonymkode: 72da7...cda Takk for respons. Jeg spør fordi jeg er genuint nysgjerrig. Jeg er ikke nødvendigvis ute etter å provosere, eller støte noen. Jeg vil ikke si at sånn er det, verken den ene eller andre veien. Selv er jeg nok ganske redpilled, men det er irrelevant for tråden. Jeg vil ikke lage en tråd om meg, eller gå på enkeltpersoner. Jeg vil høre hva dere svarer på spørsmålet. Anonymkode: 04e83...9cc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #16 Skrevet 11. september 2021 Jeg har to ekser som hadde på forhånd sett seg lei av narsissistisk eller psykopatisk oppførsel av typene da de "endelig" fant meg. Forholdene var fint og flott i en god periode, før de begge gjorde det slutt med meg fordi forholdet virket så kjedelig. Begge to fant seg nye typer som nok engang behandlet de som dritt. En av de blir faktisk psykisk mishandlet, og som hun attpåtil vet om og har søkt hjelp for. Likevel, begge to holder fast på disse typene deres.... Jeg var visst utrolig lett å dumpe, mens disse virker å være umulig å forlate på tross elendigheten de blir utsatt for. Jaja. Kvinner kan nekte så mye de vil på det, men å være en tusseladd av en mann lønner seg ikke. Kvinner må ha litt drama og motstand for å krydre hverdagen slik at du blir levelig sammen med. Anonymkode: d2959...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #17 Skrevet 11. september 2021 Trolltunge skrev (6 minutter siden): Jeg hater drama. Det stresser meg, og gjør meg utslitt, uansett om det er i forhold eller i andre relasjoner. Jeg trekker meg unna relasjoner hvor det er mye drama, når det er mulig, men har dessverre hatt for mye drama i forhold til hva jeg ønsker i mine forhold. Mennene jeg har vært med har innimellom virket å like å skape drama, ofte av småting. Som at de trenger litt berg- og dalbane for å beholde spenning og gnist. Jeg og min mann har hatt mange samtaler om dette, og han har innrømmet at han synes det er forfriskende å blåse ut og ha litt drama, og han blir ikke stresset av det på samme måte som meg. Nå har han imidlertid forstått at slikt krasjer mine gode følelser for ham og forholdet, og får meg til å trekke meg unna både mentalt og fysisk. Forståelsen av det har gjort det mindre fristende for ham å lage "storm i vannglass". Mer hensiktsmessig å ta ting opp på ordentlige måter. Så min opplevelse av dette er motsatt. At det er menn som fort og lett skaper drama, og synes det er litt forfriskende. Spennende. Kan jeg spørre om hva som søkte deg til disse mennene som skapte drama ut av småting? Var dette noe du var klar over fra før, eller oppdaget etter dere fikk en form for relasjon? Anonymkode: 04e83...9cc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #18 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har to ekser som hadde på forhånd sett seg lei av narsissistisk eller psykopatisk oppførsel av typene da de "endelig" fant meg. Forholdene var fint og flott i en god periode, før de begge gjorde det slutt med meg fordi forholdet virket så kjedelig. Begge to fant seg nye typer som nok engang behandlet de som dritt. En av de blir faktisk psykisk mishandlet, og som hun attpåtil vet om og har søkt hjelp for. Likevel, begge to holder fast på disse typene deres.... Jeg var visst utrolig lett å dumpe, mens disse virker å være umulig å forlate på tross elendigheten de blir utsatt for. Jaja. Kvinner kan nekte så mye de vil på det, men å være en tusseladd av en mann lønner seg ikke. Kvinner må ha litt drama og motstand for å krydre hverdagen slik at du blir levelig sammen med. Anonymkode: d2959...5b1 Tror du dramaet fra disse relasjonene gjør at de går tilbake til disse mennene igjen og igjen? Objektivt sett ser det jo ut som det er dårlige valg fra oss "kjedelige" menn. Det blir en form for tiltrekning gjennom berg og dalbanen? Så du noen røde flagg fra disse damene i ettertid da du ble kjent med dem? Anonymkode: 04e83...9cc
Hippogriff Skrevet 11. september 2021 #19 Skrevet 11. september 2021 Kjenner meg ikke igjen i innlegget i det hele tatt. Syns det er synd at man sprer rundt seg med sånt tull. 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #20 Skrevet 11. september 2021 Hippogriff skrev (1 minutt siden): Kjenner meg ikke igjen i innlegget i det hele tatt. Syns det er synd at man sprer rundt seg med sånt tull. Tenker du det er tullete spørsmål, eller at det er tull å spre rundt drama? Anonymkode: 04e83...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå