AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Jeg abonnerer på HBO innimellom. I går reaktiverte jeg abonnementet men jeg får bare feilmelding. Enten kan det ikke vises akkurat nå eller så har jeg ikke abonnement. Har prøvd både i app og nettleser. Har sjekket nettbank og det er trekt beløp for abonnement og det står på kontoinformasjon at jeg har gyldig abonnement inne på HBO app og i nettleser. Syns å huske at dette har vært et problem tidligere. Har sendt beskjed til kundeservice men ingenting skjer. Flere som opplever sånne problem? Anonymkode: d305c...66b 1
trøndermann38 Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Hadde det en gang, bare installerte appen på nytt så funket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå