AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Trenger noen trøstende ord. Venninna mi var i et bryllup forrige helg og traff en singel mann der som hun tenkte hun skulle matche meg med. Hun ga ham telefonnummeret mitt - og han har sendt noen meldinger siden det. Jeg visste ikke hvordan han så ut og han visste ikke hvordan jeg så ut, men jeg stolte på venninna mi og tok det hele egentlig ganske med ro. Han spurte etterhvert om han kunne se bilde av meg. Joda, det kan du, skrev jeg og ba om det samme tilbake. Han sendte da et bilde av seg selv, som jeg svarte på at jeg syntes han så bra ut. Noe han gjorde. Når jeg så sender bilder av meg, får jeg ikke det samme tilbake. Ikke ett ord om utseendet mitt, kun spørsmål om noe annet han ser i bildet. Syntes det var en ganske guffen følelse! Han likte ikke utseendet mitt utseendet mitt da. Tar jeg for mye på vei?? Anonymkode: e4cab...21c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Eller kanskje han er mer opptatt av å bli kjent med deg? Er jo ikke alle som er like fokusert på utseende. Han kjenner deg jo overhodet ikke heller? Anonymkode: e340d...a3b 15
GrønnNellik68 Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Adara skrev (Akkurat nå): Snakker dere fortsatt sammen? Etter 6 min siden HI kan det faktisk være mulig .. 8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Ja, vi snakker fremdeles sammen. Men er vel vanlig å gi komplimenter vel. Når du spør «kan jeg få bilde av deg?» - og når du så får det, så sier du ingenting? «Så fin du er» eller «Du var pen» eller et eller annet? Hvis man mener det da. Sier man ingenting, tolker jeg det som at de ikke syntes det. Anonymkode: e4cab...21c 2
GrønnNellik68 Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trenger noen trøstende ord. Venninna mi var i et bryllup forrige helg og traff en singel mann der som hun tenkte hun skulle matche meg med. Hun ga ham telefonnummeret mitt - og han har sendt noen meldinger siden det. Jeg visste ikke hvordan han så ut og han visste ikke hvordan jeg så ut, men jeg stolte på venninna mi og tok det hele egentlig ganske med ro. Han spurte etterhvert om han kunne se bilde av meg. Joda, det kan du, skrev jeg og ba om det samme tilbake. Han sendte da et bilde av seg selv, som jeg svarte på at jeg syntes han så bra ut. Noe han gjorde. Når jeg så sender bilder av meg, får jeg ikke det samme tilbake. Ikke ett ord om utseendet mitt, kun spørsmål om noe annet han ser i bildet. Syntes det var en ganske guffen følelse! Han likte ikke utseendet mitt utseendet mitt da. Tar jeg for mye på vei?? Anonymkode: e4cab...21c Jeg kjenner meg selv at får jeg bilde av noen som ikke er spesielt kjekk så klarer jeg ikke å lyve at de ser bra ut når jeg personlig ikke syns det fordi det er min smak. Så jeg hadde tolket det som trynet mitt ikke falt i smak. Drit i det. Hvis han fortsetter å skrive så kan det selvsagt være håp 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Hvis det er slik at han ikke likte det han så (men det vet vi jo ikke helt sikkert) da er jo det en liten skuffelse, men man kan ikke bli likt av alle. Smaken er forskjellig. Jeg er glad i det sitatet som går omtrent sånn: man kan være den mest modne og saftige ferskenen i hele verden, men det kommer alltid til å finnes noen som ikke liker ferskner. Anonymkode: aa93e...772 11
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner meg selv at får jeg bilde av noen som ikke er spesielt kjekk så klarer jeg ikke å lyve at de ser bra ut når jeg personlig ikke syns det fordi det er min smak. Så jeg hadde tolket det som trynet mitt ikke falt i smak. Drit i det. Hvis han fortsetter å skrive så kan det selvsagt være håp Nettopp! Jeg hadde heller ikke kommentert utseende om jeg ikke likte det. Derav konklusjonen om at han ikke likte trynet mitt, ja. Anonymkode: e4cab...21c 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er slik at han ikke likte det han så (men det vet vi jo ikke helt sikkert) da er jo det en liten skuffelse, men man kan ikke bli likt av alle. Smaken er forskjellig. Jeg er glad i det sitatet som går omtrent sånn: man kan være den mest modne og saftige ferskenen i hele verden, men det kommer alltid til å finnes noen som ikke liker ferskner. Anonymkode: aa93e...772 Hehe, takk. Er bare litt kjipt, da. At han ikke likte denne ferskenen når han så den. Anonymkode: e4cab...21c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettopp! Jeg hadde heller ikke kommentert utseende om jeg ikke likte det. Derav konklusjonen om at han ikke likte trynet mitt, ja. Anonymkode: e4cab...21c Ikke alle som kommenterer utseendet heller. Kom helt an på personen. Jeg er introvert og gir aldri slike komplimenter. Har noen jeg crusher på som jeg kjenner veldig godt, og selv der klarer jeg ikke si det eller komme med komplimenter. Så ikke grav deg ned. Bruk tid på å bli kjent, så finner du ut av det siden. Og er heller ikke verdens undergang om det ikke blir noe, fordi dere ble jo nettopp kjent. Anonymkode: 44d00...9a3 13
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 Jeg enker at så lenge dere fortsatt prater sammen så liker han deg. Noen liker å spille spill også, for det er jo forventet å få en kommentar på bilde. Er ikke sikkert han er rett type for deg. Kanskje du rett og slett er for god for han. Anonymkode: 7fc59...57e 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Trenger noen trøstende ord. Venninna mi var i et bryllup forrige helg og traff en singel mann der som hun tenkte hun skulle matche meg med. Hun ga ham telefonnummeret mitt - og han har sendt noen meldinger siden det. Jeg visste ikke hvordan han så ut og han visste ikke hvordan jeg så ut, men jeg stolte på venninna mi og tok det hele egentlig ganske med ro. Han spurte etterhvert om han kunne se bilde av meg. Joda, det kan du, skrev jeg og ba om det samme tilbake. Han sendte da et bilde av seg selv, som jeg svarte på at jeg syntes han så bra ut. Noe han gjorde. Når jeg så sender bilder av meg, får jeg ikke det samme tilbake. Ikke ett ord om utseendet mitt, kun spørsmål om noe annet han ser i bildet. Syntes det var en ganske guffen følelse! Han likte ikke utseendet mitt utseendet mitt da. Tar jeg for mye på vei?? Anonymkode: e4cab...21c Om dere fortsatt snakker sammen ville jeg ikke overtenkt den første reaksjonen. Vi menn bruker ikke veldig mye tid på å tenke over "den riktige" måten å reagere på i alle settinger. Vi går etter følelsen der og da. Kanskje han oppdaget noe som i bildet som grep interessen hans, og det var det første som falt han inn🤔 Anonymkode: bf62a...84e 4
Gjest Småbrukmann Skrevet 11. september 2021 #13 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trenger noen trøstende ord. Venninna mi var i et bryllup forrige helg og traff en singel mann der som hun tenkte hun skulle matche meg med. Hun ga ham telefonnummeret mitt - og han har sendt noen meldinger siden det. Jeg visste ikke hvordan han så ut og han visste ikke hvordan jeg så ut, men jeg stolte på venninna mi og tok det hele egentlig ganske med ro. Han spurte etterhvert om han kunne se bilde av meg. Joda, det kan du, skrev jeg og ba om det samme tilbake. Han sendte da et bilde av seg selv, som jeg svarte på at jeg syntes han så bra ut. Noe han gjorde. Når jeg så sender bilder av meg, får jeg ikke det samme tilbake. Ikke ett ord om utseendet mitt, kun spørsmål om noe annet han ser i bildet. Syntes det var en ganske guffen følelse! Han likte ikke utseendet mitt utseendet mitt da. Tar jeg for mye på vei?? Anonymkode: e4cab...21c Få se , så kan jeg bedømme det
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #14 Skrevet 11. september 2021 I den situasjonen, så er det normalt å komme med et kompliment, ja! Skjønner at du tolker det som at han ikke syntes du så bra ut. Men husk at noen er litt klossete også. Jeg er sammen med en nå som ikke har "game" på tekst eller hva man skal si, tidlig i vår relasjon så svarte han på et sexy nakenbilde av meg med en tommel opp-emoji. Og han er verdens beste på å overøse meg med komplimenter ansikt til ansikt. Anonymkode: 88241...e0c 6
I Grosny Skrevet 11. september 2021 #15 Skrevet 11. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, vi snakker fremdeles sammen. Men er vel vanlig å gi komplimenter vel. Når du spør «kan jeg få bilde av deg?» - og når du så får det, så sier du ingenting? «Så fin du er» eller «Du var pen» eller et eller annet? Hvis man mener det da. Sier man ingenting, tolker jeg det som at de ikke syntes det. Anonymkode: e4cab...21c Det er veldig individuelt. Noen gir ofte komplimenter, og andre gir aldri. At han fortsatt er i kontakt etter bildet han fikk er jo også et slags kompliment. Endret 11. september 2021 av I Grosny 8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #16 Skrevet 11. september 2021 Jeg ville ikke gitt kompliment i en slik situasjon. Liker å være mystisk jeg, og holde på spenningen. Anonymkode: 7c583...ff0 2
Magika_fra_Fyll Skrevet 11. september 2021 #17 Skrevet 11. september 2021 Det er ikke alle som føler det er naturlig å kommentere andres utseende på den måten, det betyr ikke at han ikke likte utseendet ditt 5
L'Eau D'Issey Skrevet 11. september 2021 #18 Skrevet 11. september 2021 Jeg blir stresset av at menn som jeg ikke har møtt som sier meg at jeg er pen eller har et attraktiv utseendet, da aner jeg ugler i mosen som fører til at jeg blokkere dem på tlf og andre plattformer av sosiale medier. At det sies på date er helt i orden, for da sies det til ansiktet mitt og jeg kan så lese de bedre enn hva jeg kan gjennom tekst. 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #19 Skrevet 11. september 2021 Dette varierer nok fra person til person. Som mann kan jeg si at jeg ikke ville gitt komplimenter på utseendet til en dame jeg aldri har møtt/ikke kjenner så godt. For meg føles det unaturlig. Fokuserer heller på å bli kjent med vedkommende hvis jeg synes hun er pen. Hvis han fortsetter å ta kontakt tyder det på at han er interessert tenker jeg. Anonymkode: d13c2...02b 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #20 Skrevet 11. september 2021 Folk er veldig ulike når det gjelder å gi kompliment. Jeg er selv veldig dårlig på det. Om jeg ikke gir kompliment på utseende betyr ikke det at jeg ikke liker det. Anonymkode: e49ad...053
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå