Gå til innhold

youtube uten video

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man via youtube få versjon som ikke behøver video, me kun lytte til det som blir sagt, en slags podcast. Jeg tenker i forbindelse når jeg kjører slik at jeg kun lytte til det som blir sagt, uten behov for å se, som også betyr mindre overføring av data. 

Eller er det andre måter å få gjort det?

Anonymkode: 8675b...020

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan du med YouTube music appen og youtube premium abonnement. Youtube premium koster det samme som Spotify, så selv byttet jeg fra Sportify til YouTube music, siden jeg får tilgang til alt som ligger på YouTube i tillegg til vanlig utvalg av musikk. Du kan da velge å bruke youtube appen og bare låse skjermen, eller du kan benytte YouTube music appen og spille av bare lyden av en video, du kan også legg til videoen i en spilleliste på YouTube music slik at du kan laste ned alt på spillelisten mens du har wifi og dermed sparer mobilnettbruken.

• Liker 1
Skrevet

Som nevnt over så har YouTube Premium den funksjonen, i tillegg slipper man reklame med Premium. Jeg bruker YouTube mye og har Premium, siden jeg har Android TV uten mulighet for å bruke Ad-Block så er jeg veldig glad for å slippe reklamen.

Anonymkode: e9796...63d

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk dere, dette blir topp, da skal jeg bli abonnere på YouTube premium. 

Anonymkode: 8675b...020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...