AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Ser nå jeg skal betale kr. 3850,- for 3 måneder med TV (T-We + wifi fra Telenor). Internett faller ut HELE tiden her og vi kan ikke se filmer vi laster inn (som vi likevel må betale for). Er så lei av å klage, men kjenner ikke godt til hvilke alternativer som finnes. Ser TV maks en time per måned, men det brukes en Playstation her hjemme, så vi må ha tv oppe og gå. Nå er det jo også store problemer med T-We for alle forbrukere og jeg vurderer sterkt å bytte leverandør. Jeg vil ha et greit internett ikke alt henger. Jeg vil også kunne spille musikk (i dag stopper Sonos opp hele tiden og jeg har helt sluttet å bruke det). Det er kun meg og et barn som bor her, men barnet har tidvis 1-2 venner innom som også bør kunne være på nett. Mener jeg/vi er svært lite digitale og forstår ikke at dette skal være så vanskelig. Har også en hytte jeg gjerne skulle hatt tv tilgjengelig på, så hvis noen har råd ift type abonnement som kan brukes flere steder ville det vært topp! Anonymkode: 0bffa...8fd
trøndermann38 Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Fiber er det beste, billig og stabilt.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 trøndermann38 skrev (29 minutter siden): Fiber er det beste, billig og stabilt. Tenker da jeg går for det her hjemme, men det kan vel ikke kombineres med hytte i ødemarken? Eller? Forslag til leverandør? :-) Anonymkode: 0bffa...8fd
trøndermann38 Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tenker da jeg går for det her hjemme, men det kan vel ikke kombineres med hytte i ødemarken? Eller? Forslag til leverandør? 🙂 Anonymkode: 0bffa...8fd Spørs hvor du bor her er det bare nte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå