Kristin70 Skrevet 13. september 2021 #81 Del Skrevet 13. september 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Man kunne løse problemet ved å betale kontigent som er dyrere, de fleste har råd til det, og så kan foreldre som ikke har råd kontakte styret og be om å frata dem betaling. De som nå sier at det er nedverdigende burde huske at man ganske lett kan se hvem som er fattig uansett. Anonymkode: f395e...e03 Jeg er helt uenig med deg, det er mange som har dårlig råd og som skaffer penger via toalettpapirsalg (eller adventskalendersalg), det er noe helt annet å fikse dette selv enn å be om almisser. 39 minutter siden, AnonymBruker said: Når jeg tenker på hvor mye naboungene og deres familier har betalt i kontingent, dugnader av forskjellige slag og at treneren er en av pappaene, da lurer jeg på om barnefotballen ikke betaler for de voksnes A-laget. Vi driver ikke med fotball, og sponser ikke noe A-lag, men vi betaler flere hundretusen i året til kommunen for leie av hall... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #82 Del Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi kontaktet klubben og ba om å få betale inn det klubben sitter igjen med (altså trekke fra det dorullprodusentene tjener på salget) direkte til klubbkassa. Synes det er en uting å pushe på venner og familie slikt hvis de ikke trenger det, synes det er direkte flaut å selge ting til omgangskretsen min. Men jeg er ingen kremmertype, da, og synes det er veldig ubehagelig. Anonymkode: 2978a...301 Og hva satt klubben igjen med? Anonymkode: 7ffa5...97e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #83 Del Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 7.58): Det er ikke lett å selge på Facebook for alle. Jeg har nesten ingen venner der. Eksen min har 900 venner på Facebook og la ut at sønnen vår solgte microfiberkluter for fotballen. Ikke en eneste svarte på innlegget. Anonymkode: 1ce64...29e Legg ut på kjøp salg sider da Anonymkode: 529d7...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #84 Del Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og hva satt klubben igjen med? Anonymkode: 7ffa5...97e Husker ikke helt, et par hundre per dorull-sekk, eller noe? Fikk mannen min til å ordne det, han var like provosert som jeg. Det må jo være verdens mest geniale salgstriks av dorullprodusenter, dette. Slippe markedsføring og salg og utkjøring av varer. Klubbene henter fra lager og ordner alt det praktiske med distribusjon, og små barn og deres foreldre blir selgerne. Lettjente penger! Anonymkode: 2978a...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #85 Del Skrevet 13. september 2021 Helt sykt å lese om dette. Mine barn skal aldri bli med i en slik pengegrisk klubb. Anonymkode: eb410...eff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #86 Del Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Helt sykt å lese om dette. Mine barn skal aldri bli med i en slik pengegrisk klubb. Anonymkode: eb410...eff Da kan de ikke drive med noen form for organisert idrett. Anonymkode: ef425...a0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 14. september 2021 #87 Del Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Helt sykt å lese om dette. Mine barn skal aldri bli med i en slik pengegrisk klubb. Anonymkode: eb410...eff Så klubben er pengegrisk når de har salg av toalettpapir som gir inntekt til utbedring av annlegget ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #88 Del Skrevet 14. september 2021 Her fikk vi valget. Bli fakturert 600,- og ikke selge dopapir, eller bli fakturert 1.480,- for de som ønsker å selge. Tenker på de stakkarene som har flere barn på fotball 🙄 I fjor fikk vi bare plutselig en faktura, som var tekstet "ekstrafakturering"! 😳 Ingen forklaring, ingen opplysninger. Bare værsågod å betale. På spørsmål fikk jeg svar på hva det var, men dét synes jeg var frekt. Anonymkode: ca960...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 14. september 2021 #89 Del Skrevet 14. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Her fikk vi valget. Bli fakturert 600,- og ikke selge dopapir, eller bli fakturert 1.480,- for de som ønsker å selge. Tenker på de stakkarene som har flere barn på fotball 🙄 I fjor fikk vi bare plutselig en faktura, som var tekstet "ekstrafakturering"! 😳 Ingen forklaring, ingen opplysninger. Bare værsågod å betale. På spørsmål fikk jeg svar på hva det var, men dét synes jeg var frekt. Anonymkode: ca960...fcc Jeg foreslår at du melder deg til dugnadsgruppa neste år så kan dere finne nye måter for klubben å tjene penger på dugnad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #90 Del Skrevet 14. september 2021 Kristin70 skrev (2 minutter siden): Jeg foreslår at du melder deg til dugnadsgruppa neste år så kan dere finne nye måter for klubben å tjene penger på dugnad. Hvorfor det? 🤣 Anonymkode: ca960...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 14. september 2021 #91 Del Skrevet 14. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor det? 🤣 Anonymkode: ca960...fcc Det er mange som sutrer og bærer seg, og bidrar med negativ stemning hos foreldrene, men å komme opp med andre løsninger, nei det kan de ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #92 Del Skrevet 14. september 2021 Kristin70 skrev (4 minutter siden): Det er mange som sutrer og bærer seg, og bidrar med negativ stemning hos foreldrene, men å komme opp med andre løsninger, nei det kan de ikke. Jeg betalte 2.800,- i fjor for 7-åringens fotball, synes da er sånn dyr dugnad ikke er innafor. For det mangler jo ikke på andre dugnader! Og ja, her blir A-Laget sponset av våre lag. Våre barn er med i andre idretter også, og ingen kan sammenlignes med fotballen 😉 Anonymkode: ca960...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #93 Del Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da kan de ikke drive med noen form for organisert idrett. Anonymkode: ef425...a0d Selvfølgelig kan de det. Fotball og håndball er utelukket men det finnes jo massevis av andre aktiviteter. Ting har en pris, jeg syns det er teit å late som at det ikke koster noe. Som foreldre må man betale og jeg foretrekker å gjøre det med kroner og ikke min tid. Anonymkode: f395e...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå