AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Del Skrevet 11. september 2021 Fikk en liten brunlig blødning i dag tidlig, tror jeg er ca 6 dpo. Om syklusen denne gang er på 26 dager som normalt, skal mensen altså ikke komme før 17.09. Fikk bittelitt brunlig neste gang jeg var på do også, men ingenting mellom dobesøkene. Har vært gravid fire ganger før, mistet to, men aldri opplevd festeblødning før. Dere som har opplevd festeblødning, hvor mange dager dpo kom den, hvor mye og lenge blødde du, og hvilken farge var det? Kanskje dette bare er mensen som kommer tidlig? Har og bittelitt magesmerter, kjenner litt murringer. Anonymkode: fd2fa...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg har opplevd festeblødning. Det var brunlig utflod hos meg, som kom på IKM dagen. Kun den dagen, og svakt brunt. Trodde mensen skulle komme påfølgende dag, men den kom aldri😊 Anonymkode: 7acb0...d0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Del Skrevet 11. september 2021 56 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har opplevd festeblødning. Det var brunlig utflod hos meg, som kom på IKM dagen. Kun den dagen, og svakt brunt. Trodde mensen skulle komme påfølgende dag, men den kom aldri😊 Anonymkode: 7acb0...d0d Brunlig utflod rundt IKM er nok ikke en festeblødning (siden egget da har festet seg forlengst), men heller en hormonell blødning som er veldig vanlig rundt den tiden man venter mensen. I TS tilfelle så stemmer derimot timingen med mulig festeblødning. Spennende! 😊🤞 Anonymkode: 76f1f...2c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Brunlig utflod rundt IKM er nok ikke en festeblødning (siden egget da har festet seg forlengst), men heller en hormonell blødning som er veldig vanlig rundt den tiden man venter mensen. I TS tilfelle så stemmer derimot timingen med mulig festeblødning. Spennende! 😊🤞 Anonymkode: 76f1f...2c1 Når oppstår implantasjonsblødning? Noen ganger kan du oppleve litt blødning eller sporblødning på grunn av implantasjon rundt én til to uker etter befruktning, omtrent samtidig som du normalt ville forvente menstruasjonen. Dette er skrevet av dr walker på Clearblue sine sider. Om jeg har fått festeblødning, eller hormonell blødning er jeg best egnet til å vurdere selv. Synes der er rart at noen andre kan komme å avfeie min vurdering av min egen kropp. Jeg mener selv dette var en festeblødning. Jeg har vært på sykehuset og hatt mange ultralyder, og spurt legen der, og legen heller mer mot festeblødning enn den såkalte hormonelle blødningen som du kaller det. Rart du ikke har sett meg eller min historikk og kan uttale deg om hva det var jeg hadde. Anonymkode: 7acb0...d0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Del Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (På 11.9.2021 den 16.58): Brunlig utflod rundt IKM er nok ikke en festeblødning (siden egget da har festet seg forlengst), men heller en hormonell blødning som er veldig vanlig rundt den tiden man venter mensen. I TS tilfelle så stemmer derimot timingen med mulig festeblødning. Spennende! 😊🤞 Anonymkode: 76f1f...2c1 Hm, aner fremdeles ikke, men har fått litt brunrødt og rosa på papiret noen ganger i dag. Ikm er rundt 17, så redd for at det kanskje er mensen som kommer. Selv om jeg ikke pleier å spotte vanligvis. Nå er jeg vel rundt 8 dpo, så bitteliten blødning både 6 og 8 dpo, redd for at det ikke ble klaff denne måneden heller. 😢 Anonymkode: fd2fa...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 23. september 2021 #6 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (På 13.9.2021 den 18.53): Hm, aner fremdeles ikke, men har fått litt brunrødt og rosa på papiret noen ganger i dag. Ikm er rundt 17, så redd for at det kanskje er mensen som kommer. Selv om jeg ikke pleier å spotte vanligvis. Nå er jeg vel rundt 8 dpo, så bitteliten blødning både 6 og 8 dpo, redd for at det ikke ble klaff denne måneden heller. 😢 Anonymkode: fd2fa...1f1 Positiv test? Jeg har blødd litt brun/rosa siden i går, eggløsning 14 og skal ikke ha mens før om en uke… vondt i puppene hr jeg også😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå