lady90 Skrevet 11. september 2021 #1 Del Skrevet 11. september 2021 Trenger man å avkalke espressomaskin i Norge eller er det kun der vannet er hardt? Forstår ikke hva man bør rense når? Fulgte med et par små tabletter til maskinen men tror ikke disse er til å avkalke med men bare en rask rens (flush). Om jeg skal kjøpe avkalkningsmiddel må det være originalt? Koster 400 kr for 4 poser med original men mye billigere med en flaske universal. Er også et vannfilter i vannbeholderen. Trenger man dette i Norge tro hvor vannet har så bra kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fra Vestlandet Skrevet 12. september 2021 #2 Del Skrevet 12. september 2021 Ikke sikkert at det er nødvendig. I blant kjører jeg avkalkingsprogrammet uten å legge tablett oppi. Vannet hos oss er nesten kalkfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 12. september 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 12. september 2021 Fra Vestlandet skrev (1 time siden): Ikke sikkert at det er nødvendig. I blant kjører jeg avkalkingsprogrammet uten å legge tablett oppi. Vannet hos oss er nesten kalkfritt. Men hva er forskjellen på tablettene og avkalkningsmiddel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fra Vestlandet Skrevet 12. september 2021 #4 Del Skrevet 12. september 2021 Jeg mener at avkalkingsmiddel både finnes i form av tabletter og som flytende middel. Jeg bruker tabletter på min maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå