AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Har alltid hatt lav energi og forsovet meg mye.. huden har alltid vært uren, og kvisene popper lett ut i voksen alder. Bråkuttet mye av karbohydrater en dag, og har siden vært i ketose. Ligger på MAX 20 gram i døgnet. Noen dager 10-15. Resultat på ca 4 uker; -4 kilo ned. - Sovnet raskt, våkner før alarmen ringer stort sett. - Huden er omtrent helt ren!! - Energien svinger litt, men det føles verst når matinntaket har vært litt lavt. - Har fint greid å trene lett så langt. - Motstår fristelser MYE lettere. Flere som har gode erfaringer å kutte ut sukker? Har aldri holdt ut såpass lenge før, men tror livet uten et høyt inntak av sukker og mel er bra for kroppen. En streng diett er såklart ikke forenlig på sikt. Anonymkode: e4dab...bbf 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Kuttet sukker og mel for et par år siden og aldri sett meg tilbake. (Spis deg fri) De positive sidene ved det er enorme, og har heller ikke sug etter sukker. Anonymkode: d9d68...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Kan dere fortelle hva dere spiser på en typisk dag? Jeg prøvde meg på lavkarbo i sommer og gikk ned og følte meg bedre, men stagnerte i matveien. Kan ikke leve på egg og bacon heller... Hva spiser dere? Anonymkode: 81787...66d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan dere fortelle hva dere spiser på en typisk dag? Jeg prøvde meg på lavkarbo i sommer og gikk ned og følte meg bedre, men stagnerte i matveien. Kan ikke leve på egg og bacon heller... Hva spiser dere? Anonymkode: 81787...66d Egg i alle mulige former Pizzaboller (laget på ost, fiberhusk, egg, krydder) Jeg følger Helene Drage på Instagram, hun lager mye godt! Proteinbrød (max et par skiver). Cottage Cheese og en ts sukkerfri blåbærsyltetøy Hjemmelaget kyllingnuggets. Laget av filet, egg, en miks av sesam og mandelmel. Paneres i knust baconcrisp (Fra maarud, uten KH). Ellers liker jeg tykke burgere fra Rema og steker litt grønnsaker ved siden av (Sopp, paprika, brokkoli). Ellers: Kyllingvinger, lår, rent kjøtt og fisk. Anonymkode: e4dab...bbf
Roci Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kan dere fortelle hva dere spiser på en typisk dag? Jeg prøvde meg på lavkarbo i sommer og gikk ned og følte meg bedre, men stagnerte i matveien. Kan ikke leve på egg og bacon heller... Hva spiser dere? Anonymkode: 81787...66d Det meste av grønnsaker, men begrenser rotgrønnsaker. Bær, litt frukt, mandler, valnøtter, pistasjnøtter, litt peanøttsmør. Det meste av kjøtt, fisk og fugl, fortrinnsvis i "ren" form, men spiser karbonadedeig/kjøttdeig. Varierer med Naturli' farse og Quorn-fileter når jeg ønsker kjøttfri dager. Egg, noe ost, og en moderat mengde helfete melkeprodukter. Lavkarboknekkebrød, mandelgrøt, lavkarborundstykker, lavkarbopannekaker og -vafler. Drikker vann, Farris og kaffe. Dette er sikkert ikke en fullstendig uttømmende liste, men en grei oversikt over det kostholdet mitt for det meste består av. Endret 13. september 2021 av Roci
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå