AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Jeg er en godt over snittet høy mann på tidlig i 30-årene. Har datet noe opp gjennom årene, men det har aldri blitt de langvarige forholdene. Har begynt å tenke tanken på om de jeg har datet kan ha gjort det pga høyden min, og ikke på tross av om dere skjønner.. Kunne du vært med en mann som pga høyden skiller seg ut, selvom folk både snur seg etter og kommenterer - eller ville det vært uaktuelt ? Tenker da selvsagt på om man ellers var en god match. Utover høyden har jeg et helt normalt utseende, er en lettliva, snill og grei kar mener jeg nå selv. Anonymkode: b248f...9d1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Hvor høy da? 195? 210? Det første er ok, det andre ikke. Men! Han på 195, som jeg datet, hadde penis på 4 cm... Anonymkode: fd808...294
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Hva vil "godt over snittet si"? 220? Anonymkode: 9d61e...d94
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Høyde er vel positivt på en mann, slik mange damer ser det. Anonymkode: 7cfd0...84a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Jeg er 213, bruker 49 i sko og har store hender - helt normal mellom bena siden det selvsagt kom opp.. 🙄 Anonymkode: b248f...9d1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er 213, bruker 49 i sko og har store hender - helt normal mellom bena siden det selvsagt kom opp.. 🙄 Anonymkode: b248f...9d1 Hvorfor skulle det ikke komme opp? Det er faktisk viktig og 4 cm er ikke greit. Anonymkode: fd808...294 3
Huldra-78 Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Hvorfor skulle det være en stopper, at du er en høy mann? Han jeg dater er 30 cm høyere enn meg, og det er ikke jeg som bremser på "fremgangen" i forholdet🙂 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er 213, bruker 49 i sko og har store hender - helt normal mellom bena siden det selvsagt kom opp.. 🙄 Anonymkode: b248f...9d1 Vel, da hadde jeg endelig hatt grunn til å kjøpe ekstra lang seng 😅 Synest de er alt for små for meg på 180cm. Får jo ikke strekt meg ut uten å havne utfor sengen med beina. Det går ikke. Men i all seriøsitet så bryr ikke høyden meg så lenge jeg finner deg attraktiv i ansiktet og personlighet. Og alt det andre om å ønske noelunde det samme for fremtiden og sånn da. Anonymkode: 9ed57...e71
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skulle det ikke komme opp? Det er faktisk viktig og 4 cm er ikke greit. Anonymkode: fd808...294 For at høyden er vel helt urelevant ift. at «4cm ikke er greit» ? Samtidig så virker det som det egentlig er der fokuset er hos litt for mange når de vil date en høy mann som meg, at de ser for seg at det er en tilsvarende over snittet p!kk, men som for alle andre menn så er det også individuelt helt uavhengig av høyden.. Anonymkode: b248f...9d1
wandagirl Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 Høyde er ikke det som avgjør om jeg forelsker meg eller ikke. Men, jeg er 164cm det hadde vært meget upraktisk å forelske seg i en som var en halv meter høyere😅 Ellers er høyde noe som blir ansett som attraktivt. Vær stolt av høyden din du😊
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er 213, bruker 49 i sko og har store hender - helt normal mellom bena siden det selvsagt kom opp.. 🙄 Anonymkode: b248f...9d1 Du er like høy som mannen min, riktignok med en størrelse større i "flytebrygger" som jeg kaller skoene hans 😅 Jeg er selv 160 og bruker 36 i sko, men det har aldri stoppet oss. Ei som liker deg ordentlig, bryr seg ikke om høyden din, og vi finnes der ute! 😊 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvorfor skulle det ikke komme opp? Det er faktisk viktig og 4 cm er ikke greit. Anonymkode: fd808...294 Det at du ikke syns 4 cm ikke er greit, betyr ikke at alle høye menn har liten penis, dessuten så er det en fryktelig unødvendig kommentar i denne sammenhengen. Hvis du baserer forholdene dine på hvor stor pdnis mannen har, så er det virkelig ditt problem, ikke hans! 🙄 Anonymkode: 7795c...b71
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 Jeg er en over snittet høy kvinne (182), og foretrekker menn som er høyere enn meg, så det er jo et pluss for meg. Og er du ekstremt høy så hadde det kanskje vært en fin opplevelse for meg å for en gangs skyld kanskje føle meg litt liten i en manns armer? Jeg har aldri datet noen over 2 meter. Jeg er jo også vant med kommentarer og at folk snur seg på gata, så meg sammen med en oppsiktsvekkende høy mann hadde jo blitt en "double whammy", vi hadde ikke vært usynlige noe sted. Men det er jeg som sagt vant til, jeg har aldri blendet inn med interiøret og alltid vekket oppmerksomhet, så hadde ikke blitt skremt av en mann som gjør det samme. Jeg liker egentlig å skille meg ut. Anonymkode: 65f1d...11f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #13 Skrevet 11. september 2021 Jeg er selv høy kvinne (183cm) og hadde vært litt redd for hvilke barn vi kunne fått! 🤪 Anonymkode: c8987...7c5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #14 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er en over snittet høy kvinne (182), og foretrekker menn som er høyere enn meg, så det er jo et pluss for meg. Og er du ekstremt høy så hadde det kanskje vært en fin opplevelse for meg å for en gangs skyld kanskje føle meg litt liten i en manns armer? Jeg har aldri datet noen over 2 meter. Jeg er jo også vant med kommentarer og at folk snur seg på gata, så meg sammen med en oppsiktsvekkende høy mann hadde jo blitt en "double whammy", vi hadde ikke vært usynlige noe sted. Men det er jeg som sagt vant til, jeg har aldri blendet inn med interiøret og alltid vekket oppmerksomhet, så hadde ikke blitt skremt av en mann som gjør det samme. Jeg liker egentlig å skille meg ut. Anonymkode: 65f1d...11f Interessant at du skriver at du er vant med kommentarer på høyden🙂 Jeg er to cm lavere enn deg og har aldri fått en kommentar på høyden min i Norge. Anonymkode: dc141...f06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå