Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Jeg har alltid drømt om et skikkelig vaskerom, eller "vaskesone", som har alle finesser, maskiner og plass til å legge sammen og oppbevare tøy. En symaskin for lett reparasjon også, med tilhørende arbeidsbord, høy svingstol og veldig godt lys. Fant denne linken her og de har fått det snasent og jeg sier ja, tusen takk! https://byggebolig.no/garasje-anneks-og-smahus/casa-trumf-vart-vaskerom-til-inspirasjon-og-irritasjon Om du kan, legg ved bildeforslag på ting du ønsker deg. Nå drømmer vi uhemmet dere... 13
Kågebruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 -En badstue - et badekar/kaldkulp - Et boblebad. - Aircondition - En fancy skuff til bøker, og at hvis jeg taster bokens navn så kommer boken ut. 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Bedre plass og litt lengre avstand til naboene? Stort bad med boblebad og et lite basseng med varmt vann. Anonymkode: 844da...958 2
A-hunter Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Hver helg sender jeg bilde av vaskerommet mitt til mine kvinnelige kontakter på snapchat. For å vekke litt følelser i dem. 18
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Oppvarmet badebasseng! Tror det hadde gjort underverker for nakkesmertene. Har desverre ikke råd eller plass, men installerte boblebad for noen år siden, hjelper noe. Anonymkode: 28b86...f97 4
A-hunter Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 1) Et dedikert kinorom med overlegen lyd, akustikk og gode kinostoler. 2) Plass til biljardbordet i huset. I dag har jeg biljardrom, bar og treningsrom på låven. Burde hatt en kjeller, men tomten er paddeflat på fjell. 3
Såpestykke Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 Jeg savner et vaskerom tilknytning til kjøkkenet. Vi har vaskerom, men jeg ønsker det som en forlengelse av kjøkkenet, og helst med mange plassbygde skap til klær og diverse oppbevaring. Vi har hus i tre etasjer med hovedetasjen øverst og vaskerommet nederst. Ja, oppvarmet badebasseng i hagen hadde jo vært deilig. Og badstue. Og kinorom. Og stort treningrom, takk. 1
Gjest Villfisker Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 Er det lov å komme tilbake senere, med flere ønsker? 😇
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2021 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2021 Villfisker skrev (Akkurat nå): Er det lov å komme tilbake senere, med flere ønsker? 😇 Klart det.
Gjest Villfisker Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 (endret) Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Klart det. Så bra. Da ønsker jeg meg dette. Større plass, bedre beliggenhet, færre og rolige naboer, fine naturområder i nærheten, Stor privat parkeringsplass, gjesterom, treningsrom, stor fin uteplass, og eget rom til hund 🥰🥰🥰 Foreløpig Endret 11. september 2021 av Villfisker
tånegla Skrevet 11. september 2021 #13 Skrevet 11. september 2021 Skikkelig badekulp eller badestamp. Walk-in garderobe så jeg slipper å ha skap på soverommet. Ordentlig vaskerom stort nok til å ha strykebrettet fremme. Ute ville jeg hatt et koselig drivhus og en hagestue/lysthus🥰 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #14 Skrevet 11. september 2021 Jeg ønsker meg en bolig helt fri for alle slags kryp/insekter/edderkopper etc 🙈😂 Anonymkode: 12654...317 16
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #15 Skrevet 11. september 2021 Jeg bor i Oslo, skulle gjerne hatt svær terrasse med utsikt, garasje med direkte heis inn i leiligheten. Stort, separat kjøkken, to stuer og soverom i hver sin ende av leiligheten. Anonymkode: b712b...a3b 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #16 Skrevet 11. september 2021 Svømmebasseng, innendørs til bruk året rundt Stort kjøkken / allrom med stort spisebord Stort vaskerom Hobbyrom så pågående prosjekter ikke trenger ryddes vekk fra spisebord, symaskinen, maleutstyr etc etc Innebygde persienner som med fjernkontroll tas ned for å se tv, stenge sol ute etc Innebygd radio i alle rom Hus/stor veranda med utsikt Anonymkode: 33c05...884 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #17 Skrevet 11. september 2021 Jeg ønsker meg garasje, grovverksted, hardt treningsrom med tredemølle og vekter, mykt treningsrom med matter og ribbevegg. Gjestetoalett. Stort bad med plass til badstue og stort badekar og dusj. og vaskerom så klart☺️ Anonymkode: 38e7d...01d 3
Sola de Skrevet 11. september 2021 #18 Skrevet 11. september 2021 Vaskerom med plass til å henge opp klær til tørk. Vaskemaskin med plass til alt jeg måtte ønske å vaske i Tørketrommel også og tørkeskap. Rikelig med bretteplass. Eget arbeidsrom til alt hobbyene mine. Egen plass til symaskinene og rikelig med garderobeplass 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #19 Skrevet 11. september 2021 Såpestykke skrev (28 minutter siden): Jeg savner et vaskerom tilknytning til kjøkkenet. Vi har vaskerom, men jeg ønsker det som en forlengelse av kjøkkenet, og helst med mange plassbygde skap til klær og diverse oppbevaring. Vi har hus i tre etasjer med hovedetasjen øverst og vaskerommet nederst. Ja, oppvarmet badebasseng i hagen hadde jo vært deilig. Og badstue. Og kinorom. Og stort treningrom, takk. Hvorfor vil du ha vaskerom i nærheten av kjøkkenet? Vi har det, og jeg drømmer om vaskerom i nærheten av soverommene. Slippe å drasse tøy opp og ned trappene. Anonymkode: 7b0a2...bb1 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. september 2021 #20 Skrevet 11. september 2021 (endret) Kjøkkenøy, bibliotek og walk in closet Endret 11. september 2021 av AthenaRavenLuna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå