Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal reise vekk 3 mnd ifb studie(til våren), og muligens 3 mnd til høsten også. Lurer veldig på å registrerer meg på airbnb og leie ut min leilighet. Men er fryktelig usikker på om det er verdt alt stresset og den høye risikoen…

Dette er ikke et spesielt populært sted, så kan fort bli kun et par uker jeg får leid ut. Leiligheten min er bare to år, så den er ny og fin.

Det er snakk om 10 000kr x 6 mnd.

Det blir jo dyrt for meg å leie på studiestedet, men likevel….🤷‍♀️

Ville dere leid ut???

Anonymkode: 192fc...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville leid ut, men usikker på gjennom airbnb. Der har det vært en del saker med folk som har rasert steder. Jeg ville prøvd å leid ut til noen som ga depositum, i tilfelle noe hendte. Kanskje, om det finnes forsikring angående dette, fått meg forsikring. Du kan jo intervjue dem først i det minste. Og prøvd å unngått å leie ut til de veldig unge, eller de med åpenbare rusproblemer. 

Anonymkode: f46f4...464

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg ville leid ut, men usikker på gjennom airbnb. Der har det vært en del saker med folk som har rasert steder. Jeg ville prøvd å leid ut til noen som ga depositum, i tilfelle noe hendte. Kanskje, om det finnes forsikring angående dette, fått meg forsikring. Du kan jo intervjue dem først i det minste. Og prøvd å unngått å leie ut til de veldig unge, eller de med åpenbare rusproblemer. 

Anonymkode: f46f4...464

Har lest et par skrekkhistorier ang airbnb. Hadde dette vært en eldre/mer slitt bolig hadde jeg ikke nølt så mye.

Men 60 000kr-22% skatt, og alt stresset rundt å finne noen, pakke vekk alt mitt, det høres veldig kjipt ut nå når jeg skriver det😄😝

Anonymkode: 192fc...781

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...