Momma Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Hvorfor/hvorfor ikke? Det lurer jeg på i dag.
Jhaawk Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Hvorfor ikke? Det er veldig bra for flokkimmuniteten, dessuten virker mine vaksiner bedre da.
Mt3 Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Ja, de valgte det. Skjønner en del er skeptiske da vaksinene ikke har blitt testet ut over lang tid, men vi vet heller ikke hvordan dette viruset vil skade over lengre tid. 1
Jhaawk Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Vaksinene er ikke en konspirasjonsteori. Synes det blir veldig ekstremt å begynne å stille spørsmålstegn når FHI har anbefalt det. Det er ingen som er mer glad i barnet ditt enn FHI og regjeringen.
Madame Butterfly Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Forlot vaksinasjonslikalet pga tidspress, ikke fordi vi ikke skulle ta vaksinen, men pga ettermiddagslogestikk. Vet ikke om det kanskje var hell i uhell, kanskje det beste for barna er å ikke la barna vaksineres? Ser det er mange som står over, ser det er mange professorer og eksperter som råder fra, og husker FHI var betenkt, til og med etter Danmark startet dette. Det er også så mye motstrid i om immunitet etter vaksine eller etter sykdom er best. Der vet jeg ikke hva jeg skal tro på, for jeg forstår det sikkert ikke godt nok. I hvilken grad vaksinen beskytter mot spredning får jeg heller ikke helt taket på. De vaksinerte har visst like stor «viral load» som uvaksinerte, i tillegg er de gjerne ofter uten symptomer, og beveger seg friere. Jeg synes det er litt vanskelig dette. Kanskje avvente for å se om rådene endrer seg, ønsker å utsette barna mine for minste risiko, og greier ikke finne ut hva den er 🤔 4
Anbefalte innlegg