Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er kvaliteten på disse varene? Noen som har noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet i alle fall at du bør styre unna fiskepinnene. Fysj!

Skrevet

Jeg smakte servelaten deres en gang... Den gikk rett i søpla, falt ikke i smak her i huset ihvertfall.

Skrevet

Kjøttdeigen er helt ok. Samme med kokesjokoladen og bakepulveret. Juicen er ikke god. Brus er litt for søtt. Kjøpte nudler i dag, satser på at nudler er nudler...

Kan ikke komme på hva mer jeg har prøvd...dopapiret...greit det...det er dopapir...hvor høye krav skal man stille til noe som går rett i do likevel...

Skrevet

Har kjøpt diverse produkter fra Euroshoper, og jeg er fornøyd med alt hittil i hvertfall!

Skrevet
Har kjøpt diverse produkter fra Euroshoper, og jeg er fornøyd med alt hittil i hvertfall!

Samme her. Har vært fornøyd med alle First Price produktene jeg har prøvd også.

Skrevet

Lasagnen til 13 kr syns jeg er veldig god. Alt er jo så himla billig! :) Har en pakke med karbonader i fryseren, de -ser- ikke så veldig gode ut. Menmen, de fortjener en sjanse.

Skrevet

Tror det va karbonader fra Euroshopper jeg prøvde, var i alle fall 27 kr for en stor pakke, og de smakte helt ok. Ingenting å utsette på dem.

Skrevet
Tortillachipsen var iallefall god.

pastaen er grei.

Tortillachipsen er knallgod, virkelig!

Kjøpe noen såpestykker som var pyton, men det var vel mat det var snakk om i denne tråden... Har kjøpt en juice som var alt for søt, ellers har jeg ikke prøvd flere av disse produktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...