Gå til innhold

Silent treatment, angst og søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med angst og problemer med å sove når kjæresten bedriver silent treatment som kan vare opptil flere uker. Føler meg så dum, hvordan ta meg sammen?

Anonymkode: 15cd8...fe4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager er du sammen med en fyr som får deg til å føle deg så dårlig? 

Anonymkode: 3a9f9...1fc

• Liker 5
Skrevet

Be kjæresten din ta seg sammen😊Hvorfor gjør han det? 

Anonymkode: f3785...788

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke DU som skal ta deg sammen her.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor i alle dager er du sammen med en fyr som får deg til å føle deg så dårlig? 

Anonymkode: 3a9f9...1fc

Jeg vet ikke...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Be kjæresten din ta seg sammen😊Hvorfor gjør han det? 

Anonymkode: f3785...788

Vet ikke... jeg grubler og får ikke sove :( 

Kalikalinka skrev (13 minutter siden):

Det er ikke DU som skal ta deg sammen her.

Han sier det...

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vet ikke...

Vet ikke... jeg grubler og får ikke sove :( 

Han sier det...

TS

Ok, jeg trekker det tilbake. Du skal ta deg sammen, dumpe ham og jobbe med deg selv til du har fått tilbake troen på din egen verdi som menneske.

Silent treatment hører IKKE hjemme i et sunt forhold. Du skal IKKE finne deg i det. Da er det mye sunnere for deg å være singel.

• Liker 7
Skrevet

Du har lav selvrespekt, og det er dette du må ta tak i først og fremst.

Kjæresten din - dvs valg av kjæreste og det at du lar han holde på slik - er bare et symptom på dette.

Så drit i kjæresten litt, og jobb med selvrespekten. Hvordan? Psykolog.

Det å unne seg noen timer hos psykolog, anse seg selv som verdt å hjelpe, er den beste starten du kan få på det å bygge selvrespekt.

Anonymkode: d2a67...b6d

Skrevet

Er dere samboere?

Har dere barn?

Han bestemmer ikke over deg! Det er noe galt med personer som holder på med silent treatment i flere uker. Slike mennesker bør du holde deg langt unna. For de kan gjøre deg syk også. De kan f.eks gi deg angst, migrene, etc. Både fysiske og psykiske plager!

Det er ikke din feil at han er en slik person som driver med silent treatment. Det har han sikkert lært av sine foreldre. Han er sikkert flink til å legge skylden på deg. Slike folk er flink til å legge skylden på andre. Han fikk sikkert skylden for foreldrenes feil og problemer. Nå sender han barndomsdritten sin videre til deg. IKKE LA HAN BRUKE DEG SOM SØPPELBØTTE!! Dette søppelet tilhører ikke deg!! Legg på lokket og si at du ikke har tenkt å ta deg sammen.

Slutt å godta dette! Du fortjener ikke det!

Anonymkode: f41ab...3a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...