Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte drømmemannen for litt over et år siden. Han hadde et par venninner som jeg syntes var helt topp da jeg har mange kompiser selv. I starten fortalte han at dette bare var venninner. Hun ene var ekstremt kåt og som han kjøpte sexleketøy til, men presiserte at de aldri hadde hatt noe forhold. Det viser seg at denne venninnen har han hatt et forhold til... Og han var ikke gira på at vi skulle møtes fordi hun var litt spesiell som han beskrev. Den andre venninnen skulle egentlig flytte inn sammen med han da hun trengte et sted å bo. Og de skulle ut og feste når Corona roet seg. Bare de to Dette skjedde aldri men viste seg at han hadde hatt forhold til henne også og at når de er ute og fester er det full flørt. Hun har jeg heller ikke sett noe til eller hatt noe interesse av å bli kjent med meg. Overreagerer jeg her på at jeg ikke synes dette er greit? Hadde han vært ærlig fra start hadde det vært noe annet. Men at han blankt påstår det ikke har vært noe men senere viser seg at det har. Det er følelser involvert her for min del så vanskelig å tenke klart 

Anonymkode: 463c4...454

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun ene var ekstremt kåt og som han kjøpte sexleketøy til, men presiserte at de aldri hadde hatt noe forhold.

Her velger du jo selv å gå inn i noe som du ser at er ræva dårlig.

Så å spørre om du overreagerer nå, er litt feil.

Du underreagerte for ett år siden, og må ta støyten for dette nå. 

Anonymkode: 2975e...9a5

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun  visste jo ikke fordi han ikke fortalte alt. Det er ikke overreagering nå når hun reagerer på noe hun ikke visste om før nå.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville IKKE vært sammen med en løgner. Spesielt ikke en som løy om slike ting!

Siden du spør om hva vi synes, så mistenker jeg at han mener at du overreagerer? Husk at han ikke bestemmer over dine følelser! Klart han vil at du skal synes at løgnene hans er OK! Det er HAN som har blitt tatt i å lyge! Enhver løgnhals ville sagt noe slikt! Men det er DU som avgjør om du ønsker å godta løgn, og om du ønsker å være i et forhold med en du ikke kan stole på. Tror vi er flere som deg, så tror ikke du er er unormal som reagerer på noe slikt!

Anonymkode: 6e919...c1c

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er ikke dette noe jeg har fått vite før nå nylig. Derav: det viste seg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg ville IKKE vært sammen med en løgner. Spesielt ikke en som løy om slike ting!

Siden du spør om hva vi synes, så mistenker jeg at han mener at du overreagerer? Husk at han ikke bestemmer over dine følelser! Klart han vil at du skal synes at løgnene hans er OK! Det er HAN som har blitt tatt i å lyge! Enhver løgnhals ville sagt noe slikt! Men det er DU som avgjør om du ønsker å godta løgn, og om du ønsker å være i et forhold med en du ikke kan stole på. Tror vi er flere som deg, så tror ikke du er er unormal som reagerer på noe slikt!

Han mener at dette er ikke noe han har tenkt over og derfor ikke sagt noe. 

Ærlighet er viktigst for meg og noe jeg har sagt at jeg verdsetter ekstremt høyt. Og når tilliten er brutt for min del er det ingen vei tilbake...

• Liker 1
Skrevet
Gamergirl1337 skrev (1 minutt siden):

Han mener at dette er ikke noe han har tenkt over og derfor ikke sagt noe. 

Det stemmer ikke. Du skrev at han PRESISERTE at de ikke hadde hatt et forhold. Han unnlot ikke å si det, han løy, og han gjorde det bevisst. Og du fortsatte i forholdet på falske premisser! Om han løy om dette, hva annet lyger han om? Det får du trolig ikke vite før han blir tatt på fersken i hver løgn.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Det stemmer ikke. Du skrev at han PRESISERTE at de ikke hadde hatt et forhold. Han unnlot ikke å si det, han løy, og han gjorde det bevisst. Og du fortsatte i forholdet på falske premisser! Om han løy om dette, hva annet lyger han om? Det får du trolig ikke vite før han blir tatt på fersken i hver løgn.

Akkurat det jeg tenker også... Hva annet lyver han om. Og jeg kan ikke gå rundt og grave eller vente på at noe skal slå meg i trynet heller

Skrevet

Du underreagerer. Han har løyet til deg i ett år. Dropp han som han skulle vært glødende kull.

Skrevet
Blod skrev (2 timer siden):

Hun  visste jo ikke fordi han ikke fortalte alt. Det er ikke overreagering nå når hun reagerer på noe hun ikke visste om før nå.

Jovisst!

Det han fortalte var mer enn nok til at en kvinne med vettet i behold vil løpe ut og smelle døra igjen.

Skrevet

Gamergirl1337 skrev (8 minutter siden):

Akkurat det jeg tenker også... Hva annet lyver han om. Og jeg kan ikke gå rundt og grave eller vente på at noe skal slå meg i trynet heller

Jeg synes du skal høre på deg selv! Lytte til magefølelsen! Den tar sjelden feil! De gangene jeg har ignorert magefølelsen min, har jeg fått angre!

Spesielt denne typen ting er IKKE greit etter min mening (og DIN mening!) å lyge om i et forhold!

Jeg hadde slått opp! Jeg hadde ikke klart å slappe av i forholdet etter noe slikt! Jeg er avhengig av å kunne stole på den jeg er sammen med. Da kan jeg ikke være sammen med en løgner. Og da snakker jeg ikke om løgner som at "jeg er hjemme om 5 minutter", og så er jeg hjemme om 8 minutter i stedet for. Eller at jeg sier at en kjole kostet 500,-, og så kostet den egentlig 500 + 79,- i frakt.

• Liker 1
Skrevet
Gamergirl1337 skrev (49 minutter siden):

Nå er ikke dette noe jeg har fått vite før nå nylig. Derav: det viste seg

Du skrev;

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

I starten fortalte han at dette bare var venninner. Hun ene var ekstremt kåt og som han kjøpte sexleketøy til, men presiserte at de aldri hadde hatt noe forhold.

Derav; Dette har du visst siden start.

Skrevet

Min mann har mange venninner, men har aldri hatt sex med noen av dem. 

Jeg har mange kammerater, men har aldri hatt sex med noen av dem. 

Eneste sexleketøyet vi noen gang har kjøpt til andre var rosa håndjern i tullegave da vi var 15-16. 

Ville du latt en kompis kjøpe vibrator til deg?? Ikke? Ikke jeg heller... 

Anonymkode: aeafe...bbf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ville du latt en kompis kjøpe vibrator til deg?? Ikke? Ikke jeg heller... 

Anonymkode: aeafe...bbf

Nettopp.

Hvis rommet er overtent så behøver man ikke bry seg om hvor kilden til brannen er. Da er det om å gjøre å komme seg ut fortest mulig.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jovisst!

Det han fortalte var mer enn nok til at en kvinne med vettet i behold vil løpe ut og smelle døra igjen.

Hva om ikke alle har vettet i behold da. Spøk til side, noen mennesker tror faktisk godt om folk, hun hadde jo selv kompiser. Det er ikke hennes feil at han lyver og gjør ting han ikke skal, han er selv ansvarlig for egne handlinger.

• Liker 1
Skrevet
Blod skrev (1 minutt siden):

Hva om ikke alle har vettet i behold da. Spøk til side, noen mennesker tror faktisk godt om folk, hun hadde jo selv kompiser. Det er ikke hennes feil at han lyver og gjør ting han ikke skal, han er selv ansvarlig for egne handlinger.

Bla bla bla.

Det er hennes feil at hun ikke reagerte på at han kjøpte sexleketøy til en venninne, jo. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bla bla bla.

Det er hennes feil at hun ikke reagerte på at han kjøpte sexleketøy til en venninne, jo. 

Man kan godt være etterpåklok, men han skulle unngått å oppført seg slik først og fremst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Møtte drømmemannen for litt over et år siden. Han hadde et par venninner som jeg syntes var helt topp da jeg har mange kompiser selv. I starten fortalte han at dette bare var venninner. Hun ene var ekstremt kåt og som han kjøpte sexleketøy til, men presiserte at de aldri hadde hatt noe forhold. Det viser seg at denne venninnen har han hatt et forhold til... Og han var ikke gira på at vi skulle møtes fordi hun var litt spesiell som han beskrev. Den andre venninnen skulle egentlig flytte inn sammen med han da hun trengte et sted å bo. Og de skulle ut og feste når Corona roet seg. Bare de to Dette skjedde aldri men viste seg at han hadde hatt forhold til henne også og at når de er ute og fester er det full flørt. Hun har jeg heller ikke sett noe til eller hatt noe interesse av å bli kjent med meg. Overreagerer jeg her på at jeg ikke synes dette er greit? Hadde han vært ærlig fra start hadde det vært noe annet. Men at han blankt påstår det ikke har vært noe men senere viser seg at det har. Det er følelser involvert her for min del så vanskelig å tenke klart 

Anonymkode: 463c4...454

for en dritt

Anonymkode: 1fb70...3c1

Skrevet
Blod skrev (51 minutter siden):

Man kan godt være etterpåklok, men han skulle unngått å oppført seg slik først og fremst.

Han hadde allerede oppført seg slik.

Er dette vanskelig å forstå?

Eller vil du bare ikke forstå?

Dette er uansett helt håpløst å diskutere med deg, for du bare vrir jo bare på alt. Melder meg ut av videre diskusjon med deg. 

Skrevet

Alder på dere?

Anonymkode: 3743e...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...