AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Er nok ganske individuelt. For min del har jeg veldig lite erfaring, og følte ikke sex'n var dårlig de gangene jeg har hatt det. Gikk liksom rolig og sakte for seg, hvor vi fokuserte på å tilfredstille hverandre. Man må kanskje ha en del erfaring, før man kan bygge seg opp en formening om hvordan sex'n var? Og kanskje grensen mellom dårlig/god sex endres jo mer erfaring man har? Jo mer erfaring man har, dess høyere krav stiller man sine sexpartnere kanskje? Men uansett har du noen formening om forskjellen mellom god og dårlig sex? Er kjemien der så blir det god sex. Eller kreves du at vedkommende har mye erfaring, og har doktorgrad i sengekos for at det skal bli god sex? Håper både kvinner og menn svarer 😊 Anonymkode: ef06b...663
Bamseklemmer Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er nok ganske individuelt. For min del har jeg veldig lite erfaring, og følte ikke sex'n var dårlig de gangene jeg har hatt det. Gikk liksom rolig og sakte for seg, hvor vi fokuserte på å tilfredstille hverandre. Man må kanskje ha en del erfaring, før man kan bygge seg opp en formening om hvordan sex'n var? Nei, du trenger ikke erfaring, der og da var sexen helt fantastisk bra, fordi jeg har ikke opplevd noe annet. Og kanskje grensen mellom dårlig/god sex endres jo mer erfaring man har? jeg har vært heldig, og har nesten ikke opplevd dårlig sex. Jo mer erfaring man har, dess høyere krav stiller man sine sexpartnere kanskje? Nei, tvert imot, jeg stiller aldri krav, men jeg forlanger renslighet og prevensjon blir tatt på alvor. Så ingen krav, men jeg forteller gjerne hva jeg liker. Men uansett har du noen formening om forskjellen mellom god og dårlig sex? Forskjellen er at så lenge man er tilpasningsdyktig og prater så finnes det ikke dårlig sex. Dårlig sex er noe man kan for selv, så det hjelper lite at jeg klager. Er kjemien der så blir det god sex. Eller kreves du at vedkommende har mye erfaring, og har doktorgrad i sengekos for at det skal bli god sex? Det første stemmer bra. Det andre er feil, min beste orgasme og totalopplevelse var med ei nesten jomfru, hun var direkte uerfaren, knotete og morsom. Men hun var fantastisk lærevillig og spurte mye, hun trollbant meg og vi ble kjærester😍 Håper både kvinner og menn svarer 😊 Anonymkode: ef06b...663 M50 med mye erfaring
Fluefisker1 Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Min erfaring er at det er kjemien og tiltrekning som er det viktigste, samt at begge er litt aktive og viser lyst. Erfaringen bygger man sammen, eksperimenterer og lærer hva den andre liker osv.
Hr. Aktiv Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 God sex er man er tilstedeværende og nyter den andre av lyst og ikke plikt.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): God sex er man er tilstedeværende og nyter den andre av lyst og ikke plikt. Ja, akkurat det her. Anonymkode: 720b0...81e 1
Fioljenta Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Vår første sex var utrolig uerfaren, klossete og min orgasme kunne jeg se langt etter. Men det var også søtt, kjærlig, intimt, nært. Et skikkelig godt minne! Sex’en vår nå er mer erfaren, selvsikkert og vi vet nøyaktig hvilke knapper vi skal trykke på. Jeg plasserer begge deler i boksen «god sex».
Gjest Trøst Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 God sex er sex hvor man føler seg trygg på den man ligger med, nok til at man kan utfolde seg slik man vil og slippe seg løs. Tid og sted glemmes og man blir fullstendig oppslukt i hverandre, og det eneste som betyr noe er det som skjer her og nå. Slik sex er god sex, og slik sex får man ikke med hvem som helst. For min del hjelper det ikke hvor teknisk god mannen er på å stimulere meg til orgasme med fingre eller penis, det handler mer om hvordan han ser meg, behandler meg og bryr seg om meg. Relasjonen har også noe å si, men intens, lidenskapelig og god sex kan du få med en du møtte for noen timer siden - det kommer an på tiltrekningen, forventningene og det man vedsetter, og om man passer sammen. Liker man de samme tingene, samtidig som man er sterkt tiltrukket av hverandre, så kan det jo nesten ikke bli noe annet enn bra. Mannen trenger ikke ha mye erfaring sånn sett, men jeg trenger at han har et realistisk syn på sex og en tilnærming til meg som ikke tilsier at jeg er en runkesokk. Nå har jeg lite erfaring med "dårlige menn" i senga, de fleste mennene jeg har vært med, har brydd seg om meg og ivaretatt meg under sengekosen, og gjort min nytelse til en prioritet - akkurat som jeg har prioritert dem. Den absolutt beste sexen har jeg hatt med den eneste mannen jeg har elsket, og han klarte eksempelvis aldri å slikke meg til orgasme. Likevel var sexen vår hemningsløs og fantastisk. Og han og jeg hadde de kvalitetene vi begge så etter og som gjorde at sex ble morsomt, deilig og fantastisk for oss begge, vi kunne være oss selv og bare nyte hverandre. Og sex ble aldri et mas, et ork eller et press, det ble noe vi elsket å gjøre sammen. Det er bra sex for meg. ❤️
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 Gjensidig tilstedeværelse, lyst og deltagelse. Anonymkode: 51d6f...bd4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjensidig tilstedeværelse, lyst og deltagelse. Anonymkode: 51d6f...bd4 .. er god sex. Dårlig sex er det motsatte. Anonymkode: 51d6f...bd4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 God sex handler egentlig kun om at jeg er skikkelig tent og at vi har en god kjemi. Jeg har aldri opplevd dårlig sex, så jeg skjønner egentlig ikke helt hva folk mener med det. Nysgjerrig på svarene her... Anonymkode: 4990e...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå