Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, må bare lufte noen tanker nå.

Tok vaksinen i starten av august på første mensdag. Har stabil 28 dagers syklus som jeg kan stille klokka etter. I følge Flo hadde jeg EL 14 august. Jeg får veldig tydelige signaler på EL og hadde både EL smerter på en side og slim den 14 august. 

28 august fikk jeg blødning en dag før forventet. Blødningen var helt utypisk meg, kortvarig med kraftig. Avskrev rar blødning med at det sikkert var vaksinen som tullet.

Nå skal jeg egentlig ha EL i dag, men merker ingenting til noe EL, ingen kramper, null slim. Lite utflod og det som er er hvitt og tykt.

De siste 3-4 dagene har jeg vært helt utrolig trøtt og kvalm. Tok en test i går da jeg begynte å lure på om jeg kan ha blitt gravid likevel. Den var negativ.

Kan vaksinen ha flyttet på forrige EL (at egget ikke slapp?) slik at test i går var for tidlig? Eller kan EL ha kommet som vanlig forrige syklus og blitt flyttet av vaksinen denne syklusen?

Jeg er alt annet enn stresset og har ikke endret hverken diett eller aktivitetsnivå så kan ikke skjønne at EL skal ha flyttet seg på bakgrunn av livsstil.

Beklager langt og rart innlegg, men skjønner ikke hvor det blir av EL?

Anonymkode: 865a7...be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mange har fått en føkka syklus etter vaksinering

Anonymkode: 6f322...8a0

• Liker 3
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig mange har fått en føkka syklus etter vaksinering

Anonymkode: 6f322...8a0

Nei, er det sant??? :hakeslepp: Det var jo kanskje nettopp derfor jeg begynte å lure eller?

La meg spørre med teskje: kan EL ha ikke skjedd selv om jeg hadde alle EL symptomene mine og en rar blødning omtrent da jeg skulle ha TR? Og kan vaksinen tulle med syklus en syklus etter den hvor man tok vaksinen? Hva er andres erfaringer? 

Skrevet

Ingen endring her ble gravid med en gang 

Anonymkode: bf8b2...710

Skrevet

er en annen tråd her med forsinket mens etter vaksinen. 

jeg er stabil, men begge ganger ble El og mens  forskjøvet 3dager

Anonymkode: 43223...b13

Skrevet

Min syklus ble ihvertfall bare rot, så vil absolutt tro at det kan skje at el blir forflyttet! 

Anonymkode: daff5...7a6

• Liker 1
Skrevet

Både mens og EL har flyttet seg for meg etter vaksinen...  hadde ikke et spesielt gunstig mønster fra før, nå er det verre å holde følge.. sa til typen at vi bare lar det stå til uten å tenke så mye.

Anonymkode: c96f9...6ff

Skrevet

mens og el ble forskyvd to dager 

Anonymkode: 07aef...00f

Skrevet

Jeg tok vaksinen på dag 2 i syklusen, så er spent på å se om det har påvirkning på EL. Dere som har fått forksyvd EL, tok dere vaksinen under mensen eller utenom? 

Anonymkode: 14870...aed

Skrevet

Her ble el flyttet 5dager og mens 7. Litt usikker på denne pp

Anonymkode: e9792...8da

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tok vaksinen på dag 2 i syklusen, så er spent på å se om det har påvirkning på EL. Dere som har fått forksyvd EL, tok dere vaksinen under mensen eller utenom? 

Anonymkode: 14870...aed

Utenom. 

Anonymkode: e9792...8da

Skrevet

Dere som opplevde at EL flyttet seg, merker dere noe til EL til vanlig? Fikk dere symptomer på EL når dere egentlig skulle ha det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dere som opplevde at EL flyttet seg, merker dere noe til EL til vanlig? Fikk dere symptomer på EL når dere egentlig skulle ha det?

fikk symptomer de 3 dagene etterpå. ingen den dagen jeg egentlig skulle hatt El.

symptomene var helt normale for meg. får veldig mye "cramps" eggstokkene (vet ikke hva vi kaller det på norsk) og helt gjennomsiktig utflod.

Anonymkode: 43223...b13

Skrevet

Jeg tror nok ikke eggløsning flyttet seg i august når du kjente de vanlige symptomene tydelig. 

Det høres mer ut som du enten hadde en kjemisk graviditet som har forskjøvet eggløsning litt denne måneden, eller kanskje du er gravid og fikk falsk negativ test. Prøv en ny graviditetstest?

Anonymkode: 0d696...9d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...