AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Jeg har nettopp funnet ut at min kjæreste har bedratt meg det siste året, og sikkert i tidligere år også. Han selv nektet, og da jeg viste han bevis kom han med verdens dårligste unnskyldning. Jeg føler meg nå ganske dum som har gått rundt i månedsvis / åresvis og tenkt bare gode tanker om han. Jeg har trodd at forholdet vårt var så bra, men lurer nå på hva han har tenkt om meg/oss, samtidig som han har benget løs på andre damer. Har han hatt dårlig samvittighet ovenfor meg? Har han hatt problemer med å ha sex med to damer samtidig, og kanskje på samme dag? Har han tenkt at jeg er ei lettlurt gås som ikke har fattet mistanke? Gidder ikke spørre han da jeg ikke får ærlige svar, derfor spør jeg dere! Anonymkode: fbf46...7cc
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 nei nei nei Anonymkode: 1308b...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): nei nei nei Anonymkode: 1308b...e4b Hvorfor ikke? Ts Anonymkode: fbf46...7cc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Jeg ville ikke brukt mye tid på å gruble over dette, om jeg var deg. Slike mennesker hører sammen, og de er ikke verd å bruke mange minuttene å reflektere over. Går ut fra at du har pakket sakene, eller sparket ham ut, og begynt på ditt nye liv. Anonymkode: 84560...ea6 9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 De tenker mer på seg selv og den dårlige de eventuelt måtte ha er overfladisk. De kommer alltid til å lyve og bedra i en eller annen form. Anonymkode: a570d...792 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har nettopp funnet ut at min kjæreste har bedratt meg det siste året, og sikkert i tidligere år også. Han selv nektet, og da jeg viste han bevis kom han med verdens dårligste unnskyldning. Jeg føler meg nå ganske dum som har gått rundt i månedsvis / åresvis og tenkt bare gode tanker om han. Jeg har trodd at forholdet vårt var så bra, men lurer nå på hva han har tenkt om meg/oss, samtidig som han har benget løs på andre damer. Har han hatt dårlig samvittighet ovenfor meg? Har han hatt problemer med å ha sex med to damer samtidig, og kanskje på samme dag? Har han tenkt at jeg er ei lettlurt gås som ikke har fattet mistanke? Gidder ikke spørre han da jeg ikke får ærlige svar, derfor spør jeg dere! Anonymkode: fbf46...7cc 1+2+3. Han har ikke hatt dårlig samvittighet (nok). Han har ikke hatt problemer med det. Nei, han har bare likt å komme unna med det. Han kan jo være en veldig god mann likevel. Ikke alle er skapt for monogame forhold. Ikke alle er bevisste om traumer eller bekreftelsesbehov. Noen bruker narkotika, noen drikker, noen spiller, noen er utro. Anonymkode: f6a92...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Så vondt at du har opplevd dette TS! Når det er sagt så har jeg selv vært utro og har ikke hatt dårlig samvittighet, men det er fordi mannen min er null interessert i sex og jeg hadde ikke en smule selvtillit igjen, ble bygd opp igjen gjennom utroskap dessverre. Hadde aldri vært utro hvis mannen min begjærte meg. Jeg elsker han og skulle bare ønske han hadde lyst på meg. Jeg er ikke utro nå, vet ikke om jeg kommer til å være det igjen, men jeg har mine behov og har i tillegg ganske høy lyst. vet ikke hvordan situasjonen deres er, men mange er utro fordi de savner begjær, sex osv i forholdet sitt. Anonymkode: 2207e...174 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De tenker mer på seg selv og den dårlige de eventuelt måtte ha er overfladisk. De kommer alltid til å lyve og bedra i en eller annen form. Anonymkode: a570d...792 Nei det stemmer ikke Anonymkode: 14cf7...8fb
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så vondt at du har opplevd dette TS! Når det er sagt så har jeg selv vært utro og har ikke hatt dårlig samvittighet, men det er fordi mannen min er null interessert i sex og jeg hadde ikke en smule selvtillit igjen, ble bygd opp igjen gjennom utroskap dessverre. Hadde aldri vært utro hvis mannen min begjærte meg. Jeg elsker han og skulle bare ønske han hadde lyst på meg. Jeg er ikke utro nå, vet ikke om jeg kommer til å være det igjen, men jeg har mine behov og har i tillegg ganske høy lyst. vet ikke hvordan situasjonen deres er, men mange er utro fordi de savner begjær, sex osv i forholdet sitt. Anonymkode: 2207e...174 Samme her. Anonymkode: 7263b...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her. Anonymkode: 7263b...f0a 💔 Anonymkode: 2207e...174
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så vondt at du har opplevd dette TS! Når det er sagt så har jeg selv vært utro og har ikke hatt dårlig samvittighet, men det er fordi mannen min er null interessert i sex og jeg hadde ikke en smule selvtillit igjen, ble bygd opp igjen gjennom utroskap dessverre. Hadde aldri vært utro hvis mannen min begjærte meg. Jeg elsker han og skulle bare ønske han hadde lyst på meg. Jeg er ikke utro nå, vet ikke om jeg kommer til å være det igjen, men jeg har mine behov og har i tillegg ganske høy lyst. vet ikke hvordan situasjonen deres er, men mange er utro fordi de savner begjær, sex osv i forholdet sitt. Anonymkode: 2207e...174 Vi har hatt masse sex, men han har knullet andre likevel. Denne gangen var vi fra hverandre i 7mnd pga arbeid/korona. Ts Anonymkode: fbf46...7cc
Realverdien Skrevet 11. september 2021 #13 Skrevet 11. september 2021 (endret) Har knullet tre snes gifte damer/samboerinner, gjerne på helgeseminar/hotell og har aldri sett eller oppfattet at noen av dem hadde dårlig samvittighet. En eller to har kanskje grått en skvett på morraen, men det har mest vært i fyllesyke og over elendigheten generelt og kanskje over seg selv. Tror ikke kvinner er skapt for trofaste forhold. Darwinisme eller noe slikt. Tror og de er blottet for empati slik vi menn oppfatter ordet. Som vi ser i tråden her rasjonaliserer de det med at de ikke fikk hva de ønsket av faste partner. Endret 11. september 2021 av Realverdien 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #14 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har nettopp funnet ut at min kjæreste har bedratt meg det siste året, og sikkert i tidligere år også. Han selv nektet, og da jeg viste han bevis kom han med verdens dårligste unnskyldning. Jeg føler meg nå ganske dum som har gått rundt i månedsvis / åresvis og tenkt bare gode tanker om han. Jeg har trodd at forholdet vårt var så bra, men lurer nå på hva han har tenkt om meg/oss, samtidig som han har benget løs på andre damer. Har han hatt dårlig samvittighet ovenfor meg? Har han hatt problemer med å ha sex med to damer samtidig, og kanskje på samme dag? Har han tenkt at jeg er ei lettlurt gås som ikke har fattet mistanke? Gidder ikke spørre han da jeg ikke får ærlige svar, derfor spør jeg dere! Anonymkode: fbf46...7cc Jeg hadde ikke dårlig samvittighet, litt pga at vi ikke hadde et emosjonelt forhold, kun venner i ekteskap. Han der i mot hadde veldig dårlig samvittighet. Var kun sex for han, sikkert fordi kona var gravid eller i ammende perioder med lite sex hjemme. Så for mange det handler om hvor man er forholdet og hvor tett relasjonen er. De fleste menn er bare kåt -og kona er mest opptatt med småbarnslivet. Anonymkode: fa24d...44e 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #15 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde ikke dårlig samvittighet, litt pga at vi ikke hadde et emosjonelt forhold, kun venner i ekteskap. Han der i mot hadde veldig dårlig samvittighet. Var kun sex for han, sikkert fordi kona var gravid eller i ammende perioder med lite sex hjemme. Så for mange det handler om hvor man er forholdet og hvor tett relasjonen er. De fleste menn er bare kåt -og kona er mest opptatt med småbarnslivet. Anonymkode: fa24d...44e Æsjjj altså, det er så lavmål. Der ofrer hun kropp og helse for å bære frem felles barn, og hva gjør han? Klarer ikke holde seg på matta en liten periode engang. Og ikke minst, så betyr det at han er en slask som ikke deltar i nettopp småbarnslivet, for ellers hadde han ikke hatt det "behovet" for eller energi til å pule på andre. Anonymkode: d67a3...7d1 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #16 Skrevet 11. september 2021 Uff, føler med deg. Jeg prøvde en gang å redde et forhold med å ta litt ekstra ansvar for husarbeidet og prøve å ta initiativ til kos og hyggelige ting. Trodde mannen var deprimert og tenkte at jeg fikk prøve å gi litt ekstra siden han var så innesluttet. Viste seg at han hadde en på si. Prøvde å rettferdiggjøre det med at forholdet hadde vært dødt lenge og hele den reglen. Kjente meg virkelig ikke igjen... Anonymkode: 54a23...da1 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #17 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Æsjjj altså, det er så lavmål. Der ofrer hun kropp og helse for å bære frem felles barn, og hva gjør han? Klarer ikke holde seg på matta en liten periode engang. Og ikke minst, så betyr det at han er en slask som ikke deltar i nettopp småbarnslivet, for ellers hadde han ikke hatt det "behovet" for eller energi til å pule på andre. Anonymkode: d67a3...7d1 Å jo da, meget pliktoppfyllende og flink pappa, litt sex er da fort gjort, si. Anonymkode: fa24d...44e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #18 Skrevet 11. september 2021 Har vært utro 1 gang og har dårlig samvittighet for at jeg ikke gjorde d slutt først. Anonymkode: 45054...cad
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #19 Skrevet 11. september 2021 Jeg har vært utro over tid (men kun hatt sex få ganger nettopp pga kvaler og veldig dårlig samvittighet), og ja- har hatt mye samvittighetskvaler underveis. Men: det skal sies at gjennom 18 ård forhold har jeg aldri så mye som kyssa en annen. Men mannen knuste meg med en real førtiårskrise der han endra seg enormt, gjorde meg livredd- og viste det seg: hadde en fling. Følte det på megi lang tid men han bare nektet.. inntil jeg satt med bevisene. Foholdet vårt har vært lidenskapelig: både intens kjærlighet og intense krangler. MAnnen har anger issues, blir verbalt abusive når han blir sint, og har ved enkelte anledninger også gått løs på meg fysisk. sammenlagt endte dette med at jeg - til min egen overraskelse- ble åpen for andre, og forelska meg. Han andre gjorde meg egt levende igjen.. så takknemlig for alt, selv om det tærer. fortsatt sammen med mannen, han har skjerpa seg men er mønstre der jeg ikke helt fikser mer 😕 TS: virker ikke som du har gitt mannen noen "god grunn" til å bedra deg... høres ut som han bare vil ha spenning så tipper han ikke plages sånn av det Anonymkode: 9bccd...d04 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #20 Skrevet 11. september 2021 Nå er det jeg som har vært utro mot min ex-mann. Forholdet vårt var helt nede i mange mange år før det ble offisielt slutt mellom oss. Men nei - har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt. Anonymkode: 212f5...95e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå