Gå til innhold

Kopi av samtalen vår. Flørter han eller ikke? Blir jeg avvist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere tråd ang hytteturen og at jeg vil ha han for meg selv: 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1511995-hvordan-få-han-alene-med-meg-på-hyttetur-reiser-i-en-gruppe/page/2/?tab=comments#comment-28286757

Skal på hyttetur med en gjeng, og en av disse har jeg en liten historie med for 5 år siden. Jeg regnet med at han fortsatt ville være interessert i meg, noe han også bekreftet for 3 år siden. Men etter å ha tekster litt, så er jeg usikker. Jeg vet at han nå er singel, men det kan jo hende han har noen han holder på med da, hvem vet

Svarer han bare høflig, slik at det ikke skal bli klein stemning på hytta?

Forstår han ikke når jeg flørter?

Tørr han ikke flørte tilbake, fordi han er redd for å mistolke det jeg skrev som en flørt?

Eller er det jeg som er rævva på å flørte?

Jeg legger ved en rose hver gang jeg prøver på å flørte *🌹😂

Rødt er meg

Blått er han

Grønt er tanker

Alt som kan identifisere personene er *sensurert*

Tirsdag:

FACEBOOK

Meg: *🌹* Sørg for å få fri da, jeg vil du skal være med! ❤️ Hva er mob nummeret ditt? 

Han: Hei 🥰 skal få fikset det! Bedt om svar fort som mulig men de er treige 😂

*mob nummer sensurert*

SMS:

Meg: Bra 😄 Er ikke så glad i face og jeg skal hente deg på stasjonen, så like greit å bare ha nummeret ditt 😊 Du har fått med deg at vi skal kjøre en *bil*? 🤣 blir en intim tur oppover 🤣 men blir sikkert koselig det og 😆 Dere får krangle om de beste plassene 😌

Han: Ja hørte om bilen! Funker for meg! Alle vet jo at *kompis1* skal sitte foran 😂 tviler på at *kompis2* tørr prøve seg på shotgun! Men så lenge du styrer musikken så er jeg happy 😂😂 

Meg: Haha 😂 Du vil ikke at jeg skal styre musikk mens jeg kjører altså… Jeg trenger nok øynene på veien 🙈Dere bak kan få styre musikken! Eneste fordelen med liten bil på langtur - alle er ganske nære aux kabelen foran 🤓

Men jeg må nesten ta kvelden, skal tidlig opp i morgen! Men det blir koselig med tur da, gleder meg ❤️*🌹*

Han: Hehe det ordner seg! Stresser ikke med å komme frem! Ja gleder meg :) lenge siden sist nå 😅

Meg: 5 ÅR kanskje?? 😂🤦🏼‍♀️ 

Onsdag: 

Han: Hehe, i romjula på *utested*, men husker ikke hvor mange år😂

Meg: Var ikke det bursdagen til *kompis1*?🤔 uansett - alt for lenge siden😅 

Ville egentlig også sende melding for å høre om det går greit mellom oss etter tidligere 🙈 for jeg føler jeg var ganske dust mot deg for lenge siden… og den gangen på *utested* så var jeg ganske kort mot deg 🙈 så unnskyld for det 😳

*🌹* Da *kompis1* sa at om du ikke får fri så drar vi uten deg, og jeg merket at jeg syntes det var ganske kjipt 😅🤣

Han: Husker ikke 😂 men ja alt for lenge,🥰 herregud du har ingen ting å unnskylde for,  og du hadde type i den perioden også.  Jeg har ihvertfall ikke tenkt eller følt at du har vært dust.😁

Eneste jeg har tenkt på at jeg som er dust og ikke fortsatte kontakten etter helgen i *by* 😂.  (Var dette en flørt fra hans side?

Kommer til å få fri, tar det direkte med sjefen om første blir avvist ✌️

Meg: Okei bra, godt å høre 😅 

Ingen av oss var noe særlig flinke på å holde kontakten, så der er vi vell begge duster da 😂 Men uansett, du har ikke gjort noe galt ift til meg altså ☺️

Si ifra når du har fått svar fra jobben da 😄

Fredag: 

Han: Hei! 😁 fikk fri på fredagen!  Så da blir det tur 🥰, vet ikke helt når jeg er i *by* torsdagen, men slutter *tid* den dagen ihvertfall!

Meg: Yeeej 😄👏🏻👏🏻

*kompis1* sa han tvilte på at de begge fikk fri torsdag kveld (de jobber til 21), så da henter jeg deg først 😊 Men da får jo vi litt tid til å catch up da ☺️*🌹*

Han: Ok,  fremme sent da 🙈 ja det får vi gjort da 😁 det blir super hyggelig 😀

(Følte jeg fikk litt kort svar?)

Meg: Ja rett etter vi er fremme så skal vi ut i mørten å hente vann 😂 Jeg går i midten for å ikke bli spist opp av bjørn. Kjøpte denne stygg-fine lua for anledningen, men usikker på om jeg kommer til å skremme eller tiltrekke meg bjørn 😂 Hva tror du? Er jeg trygg? *🌹*

Meg: *legger ved et veldig pent bilde av meg med den styggeste lua i verden*

(Her ville jeg gi han en mulighet til å svare f eks ar han syntes bildet var pent og eller at jeg skulle føle meg trygg for han skulle passe på meg ect. Ikke at han er noe tankeleser, men ja la opp til en flørt for hans side, og fikk ikke noe tilbake. Også er jeg redd han prøver si ekle ting for at jeg skal få litt avsmak, som bjønnfette og koke urin)

Han: Ja, men kan også kjøpe noen flakser, så vi trenger ofre livet første kvelden og ikke få med oss helga🤷‍♀️😂  digger lua, som vi kalte det i gamledager en «bjønnefette» så noe så tror bjørnen at du er en av dem, og tar meg, *kompis2* eller *kompis1* 😂😂😂 så konklusjon = du er trygg 😁🤓

Meg: I know, jeg er tross alt halvt *by i Norge* 😂 «bjønnfætte»

Spørs om vi får plass til flasker i bilen med alt annet 🤣 Men jeg foreslo det for *kompis1*, men han ville vi skulle ut å gå og lete etter bekken i mørket 🤷🏼‍♀️

Han: Haha,  jaja holde posene ut av vinduer etter vi har vært på butikken, 😂  eller  får vi brenne kull og sterilisere urinen.   Evt det letteste vente til fredags morgen,😜

Meg: Jeg er helt enig 😂 Vi får prøve å overtale *kompis1* 🙈

Meg: Ellers får vi med oss *kompis2* og stemmer *kompis1* ned med 3 mot 1

Han; 😂😂 tror vi løser det greit, men *kompis2*  er lett og overtale 😂

Meg: Bra 😄

Anonymkode: 2ab2e...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med anonym bruker over her, dette ble veldig over tenkende og fikk litt desperasjons vibber av hele greia 😅 Hvor gammel er du TS?

Anonymkode: 4a764...ae2

• Liker 39
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS... Jeg er selv en overtenker, men dette her er et helt nytt nivå selv for meg. Jeg aner ikke om han flørter eller ikke. Jeg får følelsen av at jeg leser meldingene mellom ungdomsskoleelever... Er der sånn her du ønsker en datingrelasjon skal starte? Jeg forsøker å analysere det på alvor, men det blir høres veldig useriøst ut hele greia for meg?

Anonymkode: d9262...c7a

Jeg hadde jo ønsket at han flørter litt mer åpenlyst tilbake 🙈

Hva jeg vil videre vet jeg ikke helt enda. Det spørs på hvordan den evt romantiske relasjonen går mellom oss og den seksuelle også. Om alt blir fint og flott, så vil jeg gjerne date han. Og i den fasen må jeg ta et valg om han er den rette for meg ift forhold og evt samboerskap 🙈 

Jeg klarer liksom ikke se på en mann jeg er interessert i og vite alt jeg vil med han 🤷🏼‍♀️ Jeg pleier finne ut av det på veien… 

ts

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke det jeg selv hadde tenkt var flørting, ser ut som en klein samtale mellom to bekjente.

Føler du at han er interessert i noe mer enn vennskap? For jeg for bare vennevibber men jeg kjenner jo ikke fyren. 

• Liker 39
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig med anonym bruker over her, dette ble veldig over tenkende og fikk litt desperasjons vibber av hele greia 😅 Hvor gammel er du TS?

Siden så mye annet er delt her, så tenker jeg at vi holder alder utenfor 🙈 men vi er under 30

Burde jeg prøve flørte mer direkte, eller burde jeg bare legge den død? 😳

ts

• Liker 1
Skrevet

Siden så mye annet er delt her, så tenker jeg at vi holder alder utenfor 🙈 men vi er under 30

Burde jeg prøve flørte mer direkte, eller burde jeg bare legge den død? 😳

ts

Jeg ville nok roet ned litt på flørtingen og latt han komme til meg. Du finner fort ut om han er interessert i deg, da trenger du ikke tvile på noe 😊 Men det er jo meg, du må gjøre det du mener er best for deg . Lykke til 😊

• Liker 22
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

Det er ikke det jeg selv hadde tenkt var flørting, ser ut som en klein samtale mellom to bekjente.

Føler du at han er interessert i noe mer enn vennskap? For jeg for bare vennevibber men jeg kjenner jo ikke fyren. 

Nei enig i det… 

Jeg antok først at han var interessert, og nylig fordi han skrev at han følte seg dust for å ikke opprettholde kontakten tidligere. Men var det anger, eller bare dårlig samvittighet for å ghoste meg? Jeg ghostet jo han også… 

Fint med svar at du føler der er vennevibber, det er akkurat slike svar jeg ønsker 😅

ts

• Liker 3
Skrevet

What? Synes kanskje du er litt overivrig i meldingene må jeg si. Ro ned tekstinga! Dere skal snart møtes på ekte. 

Anonymkode: 1b945...1da

• Liker 42
Skrevet

For en rar samtale dere har 😅 

Anonymkode: c6a9c...377

• Liker 39
Skrevet

Kan du ikke bare vente til hytteturen og se hvordan det utvikler seg da? Trenger vel ikke presse fram noe mer på chat nå? Med alkohol innabords på hyttetur tenker jeg du vil finne ut ganske kjapt om han er interessert eller ikke. 

Fot øvrig syns jeg ikke du kan konkludere med at han er lite interessert ut i fra samtalen du har limt inn her. 

• Liker 24
Skrevet

Jeg ville nok roet ned litt på flørtingen og latt han komme til meg. Du finner fort ut om han er interessert i deg, da trenger du ikke tvile på noe 😊 Men det er jo meg, du må gjøre det du mener er best for deg . Lykke til 😊

Forrige gang så var der jeg som tok initiativet. Han sa da at han alltid hadde likt meg, men ikke turt å prøve seg da han tenkte han ville få avslag, Han mente jeg var alt for fin for han. 

Er jo litt redd for at det skal skje igjen.,. Også går vi rundt og er interesserte i hverandre, men han tørr ikke ta movet, mens jeg tenker jeg må roe ned og vente på han 🙈

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

What? Synes kanskje du er litt overivrig i meldingene må jeg si. Ro ned tekstinga! Dere skal snart møtes på ekte. 

Anonymkode: 1b945...1da

Okei, notert 😳 

Vi skal møtes om 4 uker 

ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For en rar samtale dere har 😅 

Anonymkode: c6a9c...377

Er han rar eller jeg rar? 🙈

ts

• Liker 1
Skrevet

Føler kanskje han er mer høflig enn flørtete, men tror det er fordi du er såpass «på». Ro ned på emojiene og slutt å vise hvor interessert du er. Blir for åpenbart, nesten desperat. Overlater ikke mye spenning til dere faktisk skal møtes her… Sorry, håper ikke du blir fornærmet. 

Anonymkode: 0a17a...831

• Liker 36
Skrevet
AnyonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vært så lattis om han snublet innom kvinneguiden og så denne tråden 

Kanskje han kunne ha vært så grei å gitt ts en avklaring da. 😄 

Ts, du får se det an på turen da, men som regel så viser menn det ganske godt om de virkelig er interesserte og hvis han ikke gjør en innsats på et vis så ville jeg lagt han på hylla å gått videre. 

• Liker 7
Skrevet
Anonym90059005 skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke bare vente til hytteturen og se hvordan det utvikler seg da? Trenger vel ikke presse fram noe mer på chat nå? Med alkohol innabords på hyttetur tenker jeg du vil finne ut ganske kjapt om han er interessert eller ikke. 

Fot øvrig syns jeg ikke du kan konkludere med at han er lite interessert ut i fra samtalen du har limt inn her. 

Ja jeg tenker det også er det beste å gjøre nå. Roe ned på tekstingen og se an på hytteturen. Takk 😅

ts

• Liker 2
Skrevet

Litt interessert virker han jo. 😊 Tenker han skrev at han var dust som ikke tok kontakt med deg fordi han har angret på det. 😊

Ellers så har du helt rett. Folk er ikke tankelesere. Så selv om du legger opp til flørting er det svært ofte at folk ikke skjønner det, men heller svarer "saklig". 😊 Har troa, jeg. 

Anonymkode: e8442...ed0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føler kanskje han er mer høflig enn flørtete, men tror det er fordi du er såpass «på». Ro ned på emojiene og slutt å vise hvor interessert du er. Blir for åpenbart, nesten desperat. Overlater ikke mye spenning til dere faktisk skal møtes her… Sorry, håper ikke du blir fornærmet. 

Anonymkode: 0a17a...831

Ikke fornærmet i det hele tatt! Er ærlige svar jeg er ute etter, og det er jo kun ærlige svar som hjelper! 😅 

Vil jo absolutt ikke virke desperat 😳 

ts

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...