AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Jeg er blitt skikkelig slakk med kostholdet og lever av brødskiver, nudler, riskaker, frukt. Føler meg ikke bra. Vil begynne å spise mye proteiner. Er det bra å spise tunfisk i olivenolje, torsk, laks og kyllingkjøttdeig eller evt kyllingfilet om dette er bedre? Gjør det noe om jeg hovedsakelig spiser det jeg nevnte av fisk og kjøtt, og spise det med grønnsaker? Anonymkode: 9dea9...9cb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er blitt skikkelig slakk med kostholdet og lever av brødskiver, nudler, riskaker, frukt. Føler meg ikke bra. Vil begynne å spise mye proteiner. Er det bra å spise tunfisk i olivenolje, torsk, laks og kyllingkjøttdeig eller evt kyllingfilet om dette er bedre? Gjør det noe om jeg hovedsakelig spiser det jeg nevnte av fisk og kjøtt, og spise det med grønnsaker? Anonymkode: 9dea9...9cb Nei det gjør ingenting. Fisk og fugl er sunt. Grønnsaker også. Anonymkode: 8c61c...afc
Roci Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Du kan gjerne legge til egg også, egg er nesten en komplett "næringspakke"🙂 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå