Gjest Lilleluring Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Bare nyskjerrig... Jeg har aldri klart og komme uten mastibering under sex... Og kun når jeg selv gjør det... Kvinne 39. Og i såfall hver gang eller bare opplevd noen få ganger? Det må være deilig og bare ligge og nyte til man kommer...
Lava Anne Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Jeg. Har alltid gjort det. Har ikke peiling på hvorfor. Tok meg lang tid før jeg skjønte at det ikke var vanlig. 6
Gjest Lilleluring Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Lava Anne skrev (2 minutter siden): Jeg. Har alltid gjort det. Har ikke peiling på hvorfor. Tok meg lang tid før jeg skjønte at det ikke var vanlig. Så heldig du er!!! Det må være deilig.... Typen min sa i begynnelsen, åja du er en sånn ei ja.... Så da har jeg tenkt mye på det.. Og seff fått bilder i hode av at han har hatt super sex med andre damer og ikke meg... Æsjamei blæææ...
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Aldri klart. Får orgasme med partner kanskje en gang i året. Koselig å ha sex likevel da, selv om det ikke er så deilig, liksom. Alltid litt redd for at det skal gjøre vondt (bakovervendt livmor), så kan ikke slippe meg helt løs, heller. 35 år, 3 barn. Anonymkode: 1e151...48f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Penetrering funker best for min del og gir de kraftigste orgasmene. Jeg får også orgasme når jeg sover, jeg har fått orgasme av å bli strøket på kroppen osv, men det beste er en kombinasjon av skjede- og klitorisorgasme. Anonymkode: dccd0...676 6
Gjest Lilleluring Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Penetrering funker best for min del og gir de kraftigste orgasmene. Jeg får også orgasme når jeg sover, jeg har fått orgasme av å bli strøket på kroppen osv, men det beste er en kombinasjon av skjede- og klitorisorgasme. Anonymkode: dccd0...676 Heldigris!!!
Gjest Lilleluring Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Aldri klart. Får orgasme med partner kanskje en gang i året. Koselig å ha sex likevel da, selv om det ikke er så deilig, liksom. Alltid litt redd for at det skal gjøre vondt (bakovervendt livmor), så kan ikke slippe meg helt løs, heller. 35 år, 3 barn. Anonymkode: 1e151...48f Off da... Det var trist og lese... 😪
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 Lilleluring skrev (34 minutter siden): Bare nyskjerrig... Jeg har aldri klart og komme uten mastibering under sex... Og kun når jeg selv gjør det... Kvinne 39. Og i såfall hver gang eller bare opplevd noen få ganger? Det må være deilig og bare ligge og nyte til man kommer... Jeg har klart det. Men hvis du tror det handler om å bare ligge og nyte, så tar du skammelig feil. For de fleste så krever det mye, enten av trening og aktivitet utenom sex, eller at man er aktiv under sex. Anonymkode: 4e6a7...e80 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 Jeg er veldig heldig der. Men er aktiv under sex og beveger meg i rytmer . Forskjellige stillinger osv. Tror jeg da uansett kommer borti klitten noe. Hvis jeg er heldig og det ikke går for mannen etter min første orgasme kan jeg fint klare å få enda en raskt innpå . Så er heldig .🙋 Anonymkode: c56d1...849 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #10 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Aldri klart. Får orgasme med partner kanskje en gang i året. Koselig å ha sex likevel da, selv om det ikke er så deilig, liksom. Alltid litt redd for at det skal gjøre vondt (bakovervendt livmor), så kan ikke slippe meg helt løs, heller. 35 år, 3 barn. Anonymkode: 1e151...48f Jeg har samme livmor som deg. Men kommer ofte nesten alltid. Det har virkelig ingen ting å si. Men hvis du får vondt kan det hende livmora må "heises" litt opp . Jeg hadde sjekket det hvis jeg var deg. Hilsen kvinne 36 Anonymkode: c56d1...849
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #11 Skrevet 10. september 2021 For min del hadde sex vært meningsløst om jeg ikke klarte å komme av penetrering, det hadde vært gørrkjedelig. Anonymkode: 78ec1...9c2 2
Gjest Lilleluring Skrevet 10. september 2021 #12 Skrevet 10. september 2021 Hmmm de fleste som har svart her nå får orgasme kun med sex uten og gjøre noe selv... Nå følte jeg meg unormal og enda mer "utiltrekkende" off. ...
Gjest ABM Skrevet 10. september 2021 #13 Skrevet 10. september 2021 Lilleluring skrev (6 minutter siden): Hmmm de fleste som har svart her nå får orgasme kun med sex uten og gjøre noe selv... Nå følte jeg meg unormal og enda mer "utiltrekkende" off. ... Kutt ut! Sannheten er at de fleste kvinner må massere klitten i tilegg til å bli pult hvis de skal komme ...så du er helt normal! (hvis det er et mål i seg selv da.?)
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #14 Skrevet 10. september 2021 Lilleluring skrev (8 minutter siden): Hmmm de fleste som har svart her nå får orgasme kun med sex uten og gjøre noe selv... Nå følte jeg meg unormal og enda mer "utiltrekkende" off. ... Det er vel en viss sannsynlighet for at de som får «skjede-orgasme» svarer her da. Forskning viser vel at det ikke er det mest vanlige. Anonymkode: 3b828...e32 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #15 Skrevet 10. september 2021 Trenger heller ikke berøring av klitoris (hver gang) for å komme. Men det krever mye muskelbruk i underlivet. Kan «knipe» meg til orgasme. Ulempen er at jeg føler at jeg er nær ved å komme ved mange mageøvelser på trening, det er faktisk ikke så gøy. Anonymkode: 3b828...e32 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #16 Skrevet 10. september 2021 Lilleluring skrev (1 time siden): Så heldig du er!!! Det må være deilig.... Typen min sa i begynnelsen, åja du er en sånn ei ja.... Så da har jeg tenkt mye på det.. Og seff fått bilder i hode av at han har hatt super sex med andre damer og ikke meg... Æsjamei blæææ... Super sex handler ikke om du må gni klitten selv eller ikke for å komme. Super sex handler ikke engang om hvem eller hvor mange som får orgasme. Super sex handler om å ha det gøy sammen! Jeg kom ikke sammen med en partner (funket heller ikke å gni selv) før jeg var over 30 år, og jeg skal love deg at jeg hadde mye super sex før det også. Og at jeg har hatt elendig sex der jeg har kommet. Anonymkode: 0f287...9bd 4
Gjest Lilleluring Skrevet 11. september 2021 #17 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er vel en viss sannsynlighet for at de som får «skjede-orgasme» svarer her da. Forskning viser vel at det ikke er det mest vanlige. Anonymkode: 3b828...e32 Sant nok... For veninner jeg har spurt er som meg så... Hmmm
Gjest Lilleluring Skrevet 11. september 2021 #18 Skrevet 11. september 2021 ABM skrev (26 minutter siden): Kutt ut! Sannheten er at de fleste kvinner må massere klitten i tilegg til å bli pult hvis de skal komme ...så du er helt normal! (hvis det er et mål i seg selv da.?) Takk❤️ hehe
bjone Skrevet 11. september 2021 #19 Skrevet 11. september 2021 Lilleluring skrev (2 minutter siden): Takk❤️ hehe Er ingen fasit... du må finne ut hva som funker best for deg . 1
Gjest Lilleluring Skrevet 11. september 2021 #20 Skrevet 11. september 2021 bjone skrev (1 minutt siden): Er ingen fasit... du må finne ut hva som funker best for deg . Joda jeg vet det. Og dette er det enste og beste som funker for meg. Men jeg ble bare nyskjerrig på hvor vanlig det er og bare få orgasme under vanlig sex uten og kose med seg selv. Hehe Jeg er en nyskjerrig sjel 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå