AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Jeg er alene med 3 barn i alder 10, 12 og 14 år annenhver uke. Jeg har fått jobbintervju som konduktøraspirant. Er det noen som jobber i dette yrke eller i turnus som er alene med barn? Hvordan får du dagen til å gå opp når du har barnet/barna? Anonymkode: a93b3...3fb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Så store barn klarer da fint å være alene og lsge seg enkel middag de gangene du må jobbe sent. Anonymkode: aebe1...cad 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så store barn klarer da fint å være alene og lsge seg enkel middag de gangene du må jobbe sent. Anonymkode: aebe1...cad Enig. 😊 Anonymkode: 446e7...021
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Jeg har ei venninne som fikk den jobben for noen år siden. Hun har ikke barn da, men har sett turnusen hennes. Den er ganske heavy, uten noen form for struktur overhodet. Hun jobber annenhver helg. For meg, som er alene med en unge, ville det aldri ha gått. Min sønn er yngre enn dine da. Anonymkode: fe26c...e26
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Jeg var alene fra jeg var 10 år. Klarte å lage ostesmørbrød og så på tv og gjorde lekser. Hadde en bror på 15 som kom og gikk som han ville, men han kom alltid hjem til 21-22"på kveldene da han var med kamerater eller var på trening, og da var jeg ikke alene. Mamma jobbet kveld 2-3 dager i uka og dagvakt 2-3 dager i uka, og det gikk helt fint. Anonymkode: 79769...c29
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ei venninne som fikk den jobben for noen år siden. Hun har ikke barn da, men har sett turnusen hennes. Den er ganske heavy, uten noen form for struktur overhodet. Hun jobber annenhver helg. For meg, som er alene med en unge, ville det aldri ha gått. Min sønn er yngre enn dine da. Anonymkode: fe26c...e26 Hva slags jobb er dette? Anonymkode: 79769...c29
GammelKaktus Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 Med så store barn så er jo ikke det et problem, du kan lage middag som de kan varme i mikroen og ellers tilrettelegge for at de klarer seg. Det er jo ikke noe problem når du bare har de annenhver uke heller. Du skal jo ikke jobbe hele døgnet? En venninne klarte å ordne det slik at hun hadde "vanskelige" vakter når far hadde barna så hadde hun de som var mer A4 når hun hadde barna. Hun hadde en god arbeidsgiver og snille kollegaer.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 Det hadde jeg ikke gjort. Selv byttet jeg fra turnus da barna var fire og fem. Det er helt håpløst med turnus, fritidsaktiviteter, helgejobbinger, ikke være tilstede og følge opp på ettermiddager. Lekser. Så kommer helligdagene og man må jobbe. Hadde aldri gjort det. Anonymkode: 799c6...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå