Gå til innhold

Hva er din største/mørke hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk at ingen vet hvem du er, så del din største eller mørkeste hemmelighet.

Anonymkode: 155c2...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har utviklet et program som linker anonyme innlegg på KG til brukernavnet bak.

Anonymkode: 13a47...624

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

At jeg savner venninnene mine som bare gikk sin vei. Jeg vet ikke hvorfor men de bare utestengte meg fra vennegjengen. Vi var en slags vennegjeng på tre stykker. Også bare frøys de meg ut samtidig. Det hjalp ikke å ha kontakt med noen av de siden de blokkerte meg begge to på samme dag. Er lei meg for det og jeg skammer meg fordi jeg ikke kommer meg videre etter at dette skjedde for to år siden.

• Liker 7
  • Hjerte 3
Skrevet

At jeg egentlig ikke finnes. 

Anonymkode: eae74...675

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har utviklet et program som linker anonyme innlegg på KG til brukernavnet bak.

Anonymkode: 13a47...624

🤣

Anonymkode: ebf70...0ee

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt voldtatt og misbrukt grovt av flere voksne menn da jeg var ung (12-16 år) Ingen vet. 

Anonymkode: e247b...3d9

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

At jeg er forelsket i en kvinne som er 20 år yngre enn meg, jeg er gift og har 3 barn.

Anonymkode: 199a5...63a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har blitt voldtatt og misbrukt grovt av flere voksne menn da jeg var ung (12-16 år) Ingen vet. 

Anonymkode: e247b...3d9

Hva!? 😢😢😢. Kjære deg, du må i det minste oppsøke fastlegen og få snakket med en psykolog? Du kan jo ikke bære på noe så vondt helt alene! 

Gode klemmer❤

Anonymkode: 23826...8e7

• Liker 6
Skrevet

At jeg har et lik uten blod i kjelleren. Jeg har fått meg en vampyrflaggermus som kjæledyr. Bengt må ha mat, så jeg tapper det og oppbevarer det i flasker. 

Anonymkode: 77b57...a83

• Liker 3
Skrevet

If I tell you, I have to kill you🤫

Anonymkode: 6988b...f1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...