Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slet med kvalme i noen uker og pdet var nesten dagen lang. Nå har den type kvalmen gått over, men problemet nå er at jeg blir kvalm når jeg er sulten. Da trenger jeg ikke å være kjempe sulten heller…bare litt små sulten. Noen med samme erfaring?

Anonymkode: 642e4...e32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp

Anonymkode: 022fd...5f8

• Liker 1
Skrevet

Samme her😂 er bare 7+4 og det starta vel for en uke siden. Blir skikkelig kvalm og vil brekke meg så fort blodsukkeret synker liiitt😅 kjøpte meg en pakke bixit til å ha i veska som jeg egentlig syns har hjulpet litt når det var som værst. 

Skrevet

Ja, jeg hadde det sånn med første. Måtte spise hver time! Hadde alltid en yoghurt, eple, knekkebrød, kjeks eller noe på lur. Er lærer og brøt min regel om å ikke spise i timene hele tiden 😆

Anonymkode: 5a9eb...350

Skrevet

Jeg var sånn i mitt første svangerskap for 9 år siden. Det hang igjen etterpå og jeg er sånn fremdeles. Før kunne jeg overse sult og spise når det passet. Nå må jeg spise hyppig og regelmessig eller blir møkk kvalm... 

Anonymkode: 98f25...3ec

Gjest PunkCouture
Skrevet

Det kjenner jeg meg veldig igjen i. Begynte sånn kanskje i uke seks, og har det enda i uke 14. Har begynt å alltid ha frø-kjeks med italienske krydder tilgjengelig, så jeg kan hive i meg noe godt med bra næringsinnhold når kvalmen melder seg ☺️

Skrevet

Ja, samme her. Jeg må passe på å spise når jeg kjenner at jeg blir sulten, hvis ikke blir jeg kvalm. 

Anonymkode: b9376...152

Skrevet

ja, dessverre. Merker det spesielt om jeg våkner på natta. Spent på hvor mange kilo jeg ender opp med 😭 starta på ca 62 kg og er bare 5 + 6 enda. 

Anonymkode: f8d6d...170

Skrevet

Kjenner meg igjen, men jeg er kvalm nesten hele tiden ellers og. Det blir bare verre når jeg er sulten, og det er jeg nesten hele tiden, spesielt sent på dagen :sjokkbla: Jeg blir lei av å spise hele tiden, og stresser litt med at jeg kommer til å legge på meg mye. Jeg har heldigvis ikke behov for snop eller usunne ting, men det blir ekstra kalorier av frukt og knekkebrød også :sprettoy:

Anonymkode: 7c475...7c9

Skrevet

Sånn har jeg hatt det og, gikk fra kvalm hele dagen til mest kvalm når jeg begynte å bli sulten. Nå er jeg 16+3 og har begynt å bli kvalm hver gang jeg spiser istedet (men også om det går for lenge siden sist måltid). GØY. Elsker å være gravid altså 😄

Anonymkode: e2122...212

Skrevet

Jeg har det ofte sånn, særlig om natten. Føler jeg tåler mye mindre fall i blodsukkeret nå enn som ikke gravid.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Slet med kvalme i noen uker og pdet var nesten dagen lang. Nå har den type kvalmen gått over, men problemet nå er at jeg blir kvalm når jeg er sulten. Da trenger jeg ikke å være kjempe sulten heller…bare litt små sulten. Noen med samme erfaring?

Anonymkode: 642e4...e32

Ja, hadde hyperemesis første svangerskap - da var jeg konstant kvalm.

Andre svangerskap var jeg veldig kvalm om jeg ikke spiste hver andre time. Spydde om jeg ikke spiste innen hver tredje time. 

Anonymkode: f2114...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...