Gå til innhold

Store bryst og dyp v på kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en kjole jeg bare elsker, men problemet er at den har ganske dyp V slik at man ser altfor mye av bryst kløften. Blir litt vulgært.

Hvordan løser dere dette ? Singlet under ? 

Blir ikke det litt kjerring ? Annen løsning? 

Anonymkode: ffdf4...7f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ? 

Skrevet

Singlet eller camisole under ja... 

Anonymkode: 7886e...c11

Skrevet

Jeg kjøper ikke slike kjoler rett og slett, blir som du sier vulgært og har aldri funnet noe som ser fint ut  under kjoler jeg har funnet som har hatt for stor utringning.

Blir spennende å se om noen her har funnet en løsning da for det er irriterende når man finner en kjole som ser strålende ut på en og så blir utringningen for stor. 

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Fant en kjole jeg bare elsker, men problemet er at den har ganske dyp V slik at man ser altfor mye av bryst kløften. Blir litt vulgært.

Hvordan løser dere dette ? Singlet under ? 

Blir ikke det litt kjerring ? Annen løsning? 

Man ser vel aldri for mye bryst.

Skrevet

Det kommer litt an på kjolens konstruksjon. Har noen ganger brukt sikkerhetsnål for å gjøre utringingen mindre, men det funker bare på noen typer.

Anonymkode: dc6ed...a12

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har flere omslagskjoler som går dypt ned foran slik at BHen blir synlig hvis jeg ikke har noe under. Bruker derfor singlet sammen med kjolene. Det funker greit for meg. 

Endret av Perelandra
Gjest Føsleguri
Skrevet

Det avhenger av type kjole og stoff.

Hvis det er en hverdagskjole bruker jeg singlet under. 

Er det en penkjole prøver jeg med sikkerhetsnål som noen nevnte over her. Syns ikke det passer helt med en bomullssinglet under en silkekjole eller en kjole med glitter. 

Skrevet (endret)

Kommer an på kjolen og anledningen. 

Hvis det er til privat/kveldsbruk og kjolen ellers ikke er altfor avslørende, synes jeg det er helt greit å vise kløft. Men du kan som nevnt justere den litt med en sikkerhetsnål for å tette litt.

Endret av Lønnesirup01
Skrevet

Sikkerhets nål må prøves, hvor kjøper dere ? 

Vurderte å si med tråd men er ikke noe god på det så redd for at stingene blir stygge og hele kjolen ubrukelig. Er en festkjole

Gjest Føsleguri
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sikkerhets nål må prøves, hvor kjøper dere ? 

Vurderte å si med tråd men er ikke noe god på det så redd for at stingene blir stygge og hele kjolen ubrukelig. Er en festkjole

Prøv håndarbeidsbutikk, Europris, Clas Ohlsson, Jysk.

Noen lapper på nye klær er festet med sikkerhetsnål, de tar jeg vare på.

Skrevet

Hvit, litt stram t-skjorte med rund hals! 

Anonymkode: c00c0...247

• Liker 1
Skrevet

Det styggeste jeg ser er singlet under kjoler. Og det nest styggeste jeg ser er langermet, høyhalset topp under kjole.

Anonymkode: 98849...347

Skrevet

Jeg bruker singlet i mikrofiberaktig stoff. Hva er stygt med det? 

Ellers er regelen: Jo større bryst, jo mindre utringning bør man bruke. Har man små bryst kan man tillate seg dyp utringning, ikke ellers. 

Anonymkode: bea51...8c6

• Liker 2
Skrevet

Når jeg bruker singlet under, er den kun synlig som en trekant nederst i utringningen. Jeg pleier også å bruke singlet i samme farge som kjolen. 

Skrevet

Jeg bruker også sikkerhetsnål. Det kan også vurderes å kjøpe en lapp i et stoff/farge som matcher, og så sy på nederst i utringningen. Eller man kan sy rett på kjolen, men det kan se snurpete ut om du drar i stoffet. Hvis sikkerhetsnål ser ok ut, kan du vurdere å sette et par sting på baksiden istedet for sikkerhetsnålen.

Anonymkode: 0a348...724

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 10.05):

Det styggeste jeg ser er singlet under kjoler. Og det nest styggeste jeg ser er langermet, høyhalset topp under kjole.

Anonymkode: 98849...347

Uenig! Synes det er veldig fint! 

Anonymkode: 9e40b...114

• Liker 3
Skrevet

Singlet i microfiber eller en bh/topp i samme farge, hvor bhen ser ut som en singlet. En i microfiber feks. 

Anonymkode: 98c80...a3e

• Liker 1
Skrevet

Man kan jo kjøpe stoff i butikk som funker - og få sydd på.

Om kjolen ikke er verdt prisen for det så er den jo ikke SÅ fin :) 

Anonymkode: ae70b...026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...