Gå til innhold

Svak svak svak strek...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM på onsdag, men klarte ikke å vente lenger. Tok en test nå i kveld, og det kom frem en VELDIG svak strek. Testen er en Quick Respons. Jeg vet at jeg må ta en test om ett par dager, men kan jeg håpe??

Streken er så svak at jeg bare skimter den i ett visst lys. Er det slik at man kan gjøre det, selv om man ikke er gravid?

Huff, jeg er så nervøs, og livredd for å håpe for mye....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare på noe av det du spør om, men ville bare si jeg krysser fingrene for deg!!! :)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for det! Er det noen andre som kan hjelpe meg???

Skrevet

Det sies jo, at en strek er en strek....

Skrevet

en strek er en strek ja, men når den bare kan skimtes i et visst lys/en viss vinkel, så tror jeg nok det er den berømte skyggestreken du ser. Altså en negativ test, med en skyggestrek der hvor gravid-streken normalt kommer.

Desverre...

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Ja, det var akkurat det jeg tenkte på...

Tusen takk for svar, så får jeg heller smøre meg med tålmodighet ett par dager til.

;)

Skrevet

Test om noen dager du. :Nikke:

Da jeg var gravid, så testet jeg negativ dagen før IKM. På selve IKM dagen, ja da testet jeg svakt, men likevel tydelig positivt.

Lykke til!

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Tjoho!!! Tok en ny test i dag, og den er positiv!!!!!!!!! Mannen er borte på kurs til i morgen kveld. Huff, hvordan skal jeg klare å holde meg til han kommer hjem???

Nå er jeg bare helt satt ut jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...