AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Er litt desperat etter å finne nye søvnassosiasjoner, aller helst noe som ikke har med meg å gjøre. Så lei av å amme i søvn, og ofte funker ikke det heller 😫 Men babyen skal jo ikke ha greier i senga. Når kan man introdusere koseklut? Anonymkode: bc13d...3b7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Du kan jo bruke det under legging, også ta den ut av senga når du skal sove Jeg er egentlig ganske ukjent med sutteklut, men begge mine har tatt smokk (de spytter den som regel ut når de sovner). Eldste begynte å sove med bamse da hun var 1 og nå som 3åring er bamsen et fast innslag i leggerutinen. Anonymkode: 61e16...138 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du kan jo bruke det under legging, også ta den ut av senga når du skal sove Jeg er egentlig ganske ukjent med sutteklut, men begge mine har tatt smokk (de spytter den som regel ut når de sovner). Eldste begynte å sove med bamse da hun var 1 og nå som 3åring er bamsen et fast innslag i leggerutinen. Anonymkode: 61e16...138 Det kan jeg jo, men da har hun den jo ikke til oppvåkninger i løpet av natta. Har ikke prøvd da. Er litt sånn med smokken, jeg må stadig opp og putte den i igjen😴 Anonymkode: bc13d...3b7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Man kan jo bruke en bitteliten bamse? Litt større enn babyens hånd? Det er jo mye tryggere enn klut. Anonymkode: 52915...3ab
solmåneogstjerner Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 (endret) Vi brukte gasklut. Jeg testet den selv med å legge den over ansiktet, den går fint an å puste gjennom. Har brukt det som gulpeklut helt fra nyfødt, da var det helt naturlig at barna ble lagt med den også. Ble koseklut for alle sammen 😊 Filla ble den kalt. Og fulgte alle barna i mange år. Når filla kommer så er det sovetid (ble brukt litt som trøst på dagen når det trengtes også da). Vi hadde vel ca 20 stykker av dem.... Endret 11. september 2021 av solmåneogstjerner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå