Gå til innhold

Jeg får ikke noen modellkvinne :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt største ønske er å date og ha sex med en kvinne som kunne vært modell. Må jeg ha 200 kvm hus på Holmenkollen, kjøre Lamborghini og se perfekt ut? Jeg er en snill mann med gode verdier, føler at jeg er snill nok til å få ha sex med en modellkvinne, men nei. Har hatt sex med average kvinne tidligere så jeg er ikke helt ute. Men må jeg være kvalmende rik og ha helt ren hud for å ha sex med modellkvinnene?

Anonymkode: 01364...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann med «gode verdier» som vil ha en modell? Yeah right. 

Anonymkode: f06c9...e9a

• Liker 33
Skrevet

Stakkar deg!

Anonymkode: 2fedb...381

• Liker 1
Skrevet

😂

Anonymkode: 82318...e92

• Liker 3
Skrevet

Buhu. Jeg er ikke noen modellkvinne. Det er en hard, hard verden vi lever i.

Anonymkode: 77507...821

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mann med «gode verdier» som vil ha en modell? Yeah right. 

Anonymkode: f06c9...e9a

Men det er ikke rettferdig at folk som Justin Bieber (sett dama hans?) kan velge og vrake i modeller, mens alt for mange menn bare må nøye seg med kvinner som kanskje har fullt av uvaner, ikke trimmer kroppen og tar vare på seg selv eller er uheldige med utseendet. mange menn får heller ikke ha sex i det hele tatt. Mange menn og gutter, som han Gustav Witzøe fyren som bare har blitt født i rikdom og vasser i modellkvinner. Hvis det er menn her inne, har dere "kommet dere opp og frem i datingen?"

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men det er ikke rettferdig at folk som Justin Bieber (sett dama hans?) kan velge og vrake i modeller, mens alt for mange menn bare må nøye seg med kvinner som kanskje har fullt av uvaner, ikke trimmer kroppen og tar vare på seg selv eller er uheldige med utseendet. mange menn får heller ikke ha sex i det hele tatt. Mange menn og gutter, som han Gustav Witzøe fyren som bare har blitt født i rikdom og vasser i modellkvinner. Hvis det er menn her inne, har dere "kommet dere opp og frem i datingen?"

Kom igjen, om du kjeder deg på en fredags kveld, finn noe litt artigere å trolle om da. Møkk lei incel-trolling.

Anonymkode: 9c39b...ba5

• Liker 14
Skrevet

Fordi du ikke er bra nok. :) 

• Liker 9
Skrevet

Modellkvinner dater kjendiser som regel. Filmstjerner eller popstjerner feks, eller andre modeller. 

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig må du det. Tror du Candice er sammen med Ronny rørlegger? 

Anonymkode: 028c4...3f4

• Liker 6
Skrevet

Livet er hardt...

• Liker 3
Skrevet

Du synes ikke modellkvinner fortjener bedre enn deg da?

Anonymkode: f0e40...a72

• Liker 5
Skrevet

Hehehe! Hva skal man si? 😅

Anonymkode: 9ca96...800

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

mitt største ønske er å date og ha sex med en kvinne som kunne vært modell. Må jeg ha 200 kvm hus på Holmenkollen, kjøre Lamborghini og se perfekt ut? Jeg er en snill mann med gode verdier, føler at jeg er snill nok til å få ha sex med en modellkvinne, men nei. Har hatt sex med average kvinne tidligere så jeg er ikke helt ute. Men må jeg være kvalmende rik og ha helt ren hud for å ha sex med modellkvinnene?

Du har jo ikke gode verdier.

Skrevet

Du har rævva verdier. 

Anonymkode: b0571...ea2

• Liker 5
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Må jeg ha 200 kvm hus på Holmenkollen, kjøre Lamborghini og se perfekt ut?

Det vil nok ikke hjelpe deg. Kjøp deg heller ett ligg... 

• Liker 2
Skrevet

Sånn er livet, TS. Om du ser deg rundt finnes det faktisk ganske få av disse modellkvinnene, og veeeldig mange menn som har like lyst på dem som du har. Så hva har du å tilby som vil gjøre dem mer interessert i deg enn i Gustav Witzøe og Justin Bieber? 

Ikkeno', sier du? Nei da så. Da må du også leve livet uten sex med modeller, akkurat som 95 % av resten av oss. Det er ikke akkurat som om jeg kan få Jamie Dornan eller Brad Pitt heller. ;) 

Anonymkode: c2570...946

• Liker 7
Skrevet

Og disse rike mennene og modellkvinnene har det alltid så fantastisk bra sammen at de holder sammen resten av livet?

Stakkars oss andre som må holde ut med våre stabile forhold til helt vanlige fine folk vi passer sammen med.

• Liker 5
Skrevet

Jeg håper du er et troll, TS. For da viser du bare dårlig prioritering av tid. 

Hvis du ikke er et troll, så synes jeg synd på deg når det kommer til din holdning om hva som er viktig i et forhold, og jeg kan ikke annet enn å håpe at du vil modnes du også en dag. Hvis ikke, så er du dømt til å være forever alone pga din umodenhet.

Anonymkode: 9dd82...1a0

• Liker 4
Skrevet
Embla82 skrev (Akkurat nå):

Og disse rike mennene og modellkvinnene har det alltid så fantastisk bra sammen at de holder sammen resten av livet?

Stakkars oss andre som må holde ut med våre stabile forhold til helt vanlige fine folk vi passer sammen med.

Jepp. Livet er hardt. :trist:

Anonymkode: c2570...946

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...