Gå til innhold

Jeg syns det er vanskelig å få orgasme med en mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er single og har ikke ofte sex, fordi jeg ikke har noe kjæreste og finner ingen direkte fast partner. Jeg har en venn med litt fordeler som jeg har kjent lenge og vi møtes men så sjelden. En periode var det 1 gang i mnd men så har han mye forpliktelser på sin side  med barn og ekser. Så blir jo ikke all verdens tid. Men får aldri orgasme fått enda fordi jeg tør ikke si så mye. Jeg vet ikke hvor interessert han er i å høre om sånt. Han spør aldri heller. Jeg har ikke noe problem med å komme for meg selv når jeg leker meg for da er jeg 100% mer komfortable enn med en mann som jeg er litt usikker på når jeg ser han så sjelden.

Men samtidig elsker jeg sex'en med denne mannen jeg er så seksuelt tiltrukket av han. Men det er altså ikke nok til å få en orgasme. Jeg tenker jo selv hadde jeg følt meg mer komfortabel og trygg. Jeg elsker å leke med han. Rollespill you name it. Det er så spennende alt sammen med han. Men den orgasme biten gjør meg bare usikker. Mye er min feil for jeg blir så flau hvis jeg må snakke om sånt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme over den terskelen å tørre å prate om ting. Redd jeg sier noe som kanskje i praksis ikke vil stemme osv osv. Jeg er godt voksen dame og lite sex  hatt hele livet. Men liker sex og nærheten og kos og alt som hører med Romantikken. Men er ikke alle forunt å oppleve det da. Så da må en jo ta til takke med det lille man får. Men klarer ikke å ha sex bare for å ha sex. Jeg må ha kjemi og følelser for mannen og trives i hans selskap. Det som gjør meg usikker er når han drar og jeg ikke vet når jeg får se han igjen. Det er vel det verste ved det. Men er blitt flink på å være tålmodig å vente da. 

Jeg vet ikke om det stemmer men hadde jeg hatt en mann jeg kunne enten vært sammen med eller møttes oftere slik at jeg kunne fått litt mer regelmessig sex som igjen hadde ført til at man blir mer komfortable så tror jeg at også orgasmen ville ha kommet. Time will show.

Er det helt deal breaker at dama sliter med orgasme? Hadde en mann hatt tålmodighet til å vente og gi en som meg en sjanse over tid. Eller blir det fort uaktuelt? 

Anonymkode: 32e14...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...