Gå til innhold

Hvordan ble du etter 2 dose med Moderna vaksine? Beskrivelse, takk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skikkelig feber følelse, tok nummer 2 i går.

Anonymkode: e5371...7e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og når ga det seg? Når følte du deg normal igjen? Ts 

Anonymkode: e5371...7e3

Skrevet

Tok den halv ni om morgenen. Begynte å føle meg daff rundt lunsj, ferdig innen arbeidsdagen var over. Kom hjem og var sengeliggende med feber resten av kvelden og dagen etter. Etter det var jeg fungerende igjen. 

Anonymkode: 3e3fb...f89

• Liker 1
Skrevet

Merket svært lite. Ble øm i armen samme dag som jeg fikk vaksinen, varte i 3-4 dager

Dagen etter hadde jeg lett hodepine og litt muskelverk, tok en Paracet og gikk på jobb. Merket ikke noe mer til det.

Anonymkode: 86e1b...893

Skrevet

Min bror tok nr 2 (moderna) på en fredag, hadde feberfølelse på lørdag og var helt god igjen på søndag.

Skrevet

Tok den ista, føler meg sånn febersyk nå, som å være skikkelig forkjøla men minus å ha vondt i halsen på en måte. Ligger bare tiltaksløs på sofaen. Netflix har hatt samme bilde i snart en time «ser du fortsatt på Good Girls», jeg venter bare på at tvn skal skru seg av så jeg kan sovne her jeg ligger. Føles som et enormt tiltak å reise for å lete etter fjernkontrollen. 

Iom at man har vært så forsiktig så har man jo knapt vært syk på halvannet år, iallefall ikke her i huset, så jeg føler meg litt sånn slått ut. Har ikke savnet denne følelsen. 

Skrevet

Tok den om morgenen og fikk feber på kvelden, hadde feber hele natta og kastet også opp, ga seg dagen etter.

Skrevet

Nesten litt influensa-aktig dagen etterpå. Slått ut og frøs selv om det var 25 grader ute. Stiv og støl i muskler og ledd. Dagen etter det igjen svettet jeg litt overdrevent men følte meg bra. 

Gjest 96erjente
Skrevet (endret)

Tok om formiddagen i går, fikk ganske vondt i armen veldig fort, på natta var jeg svimmel og bena sviktet flere ganger når jeg var oppe og gikk og hadde en høy susing i hodet. Hatt hodepine frem til i dag etter lunsj. Nå er jeg bare øm i armen.

Edit: var også veldig trøtt! Sovna før klokken 19 i går kveld😅

Endret av 96erjente
Skrevet

Kvalme dagen etter vaksine, veldig trøtt, ingen feber. Vondt i armen i ca 3 dager.

Mannen fikk ingen annen reaksjon enn vondt i armen. 

Skrevet

Tok den i går. Har vært litt redusert i dag, men ikke verre enn at det gikk helt fint å ta seg av babyen og 2-åringen. Litt muskelverk og føler meg litt sliten bare. Og vondt i hånda da. 

Skrevet

Hvor mange tråder trenger man om dette?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok Moderna som 2 dose forrige onsdag, på kvelden kjente jeg litt ømt i armen og litt febervarme. Men la meg og dagen etterpå var armen veldig vondt og jeg hadde litt feber, bare 37,8. Men fredagen hadde jeg ikke feber og smerten i armen var mindre. Så forsvant smerten i armen i løpet av forrige helg. Var ikke ille. 

Skrevet (endret)

Tok den på onsdag ca. 13.00. Var fin hele kvelden, begynte å få litt vondt i armen etter noen timer. Tok en paracet i 20-tiden for å være førevar. Ble litt dårlig søvn pga. vond arm, men var fortatt i fin form etter 12 timer. Men etter 14 timer begynte jeg brått å fryse, og måtte hente ull til å ha under dyna. Målte etter hvert temp på litt over 38. Dette varte utover dagen, men hadde ikke noen andre symptomer. Fikk litt hodepine og var litt kvalm noen timer midt på dagen (rundt 24 timer etter stikket) og sov litt på dagen, før jeg ble litt bedre mot kvelden, feberen virket å ha gått bort, nok til å sitte oppe litt, lage meg litt mat og se på serie. På kvelden fikk jeg brått feber igjen, og måtte ta en ny paracet. Da hadde jeg 39 i feber.. Så la jeg meg, og trodde jeg ikke kom til å få sove, men jeg klarte å sovne rundt midnatt og våknet litt før 10.00 uten feber og har siden følt meg i grei form :) Annet enn at armen fortsatt er litt vond. Så det varte ca i 1,5 dag.

Endret av lillsunshine
  • Opprett ny...