Gå til innhold

Høst/vinterjakke til dame, fra størrelse 48 og oppover..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner dere det? Noen forslag?

Hadde vært flott om det gikk an å finne noe som er vanntett eller med høy vannsøyle med det er nok for mye å håpe på.. :P 

Anonymkode: 09ad9...294

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellos, zalando, stormberg 

Anonymkode: ff47f...fb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Tusen takk, den var jo kjempefin😍 Har ikke vært borti det merket før, vet du hvordan de er i størrelsen, store eller små?

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Tusen takk, den var jo kjempefin😍 Har ikke vært borti det merket før, vet du hvordan de er i størrelsen, store eller små?

På Sportypluss.no står det utførlige mål på samme jakke. 

Anonymkode: 6f818...a89

• Liker 1
Skrevet

Twentyfour selger direkte. Bergans Breheimen passer opp til ca str 52. Brgn sin cape i m/l er romslig

Anonymkode: 40062...6c0

Skrevet

Jeg kjøper mye på Stormberg eller Twentyfour da de har store størrelser. Zizzi, Hennes og Mauritz, KappAhl, Lindex, Ellos og Cellbes har også store størrelser. Jeg må selv kjøpe meg en ny vinterjakke snart siden den jeg hadde i fjor ikke passer siden den er altfor liten.🙈

Skrevet
Lea skrev (På 11.9.2021 den 11.27):

Jeg kjøper mye på Stormberg eller Twentyfour da de har store størrelser. Zizzi, Hennes og Mauritz, KappAhl, Lindex, Ellos og Cellbes har også store størrelser. Jeg må selv kjøpe meg en ny vinterjakke snart siden den jeg hadde i fjor ikke passer siden den er altfor liten.🙈

Ja de siste årene er det som om fettet mitt legger seg på magen og armene og nå må jeg ha en skikkelig jakke for jeg blir jo ikke tynnere helle. :P Kan jeg spør hva du bruker i størrelse på jakker på zizzi og twentyfour? Har lyst på en jakke fra twentyfour men er så irriterende om jeg må bestille og så er det feil...

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kan jeg spør hva du bruker i størrelse på jakker på zizzi og twentyfour?

Lurer på det samme? Noen som vet...

Anonymkode: 9ff58...495

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...