AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Har aldri fulgt med på tappen så vet liksom ikke helt hvordan den skal være når man har eggløsning? Har et barn fra før av om det har noe å si. Prøver på nr.2 nå Anonymkode: 8eb7a...6ee
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Den skal vel egentlig være langt oppe, og det har den vært hos meg hver PP. Men forrige PP var den veldig langt nede, så sex gjorde vondt. Ble gravid da, men endte i SA. Anonymkode: 6ca3e...760
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den skal vel egentlig være langt oppe, og det har den vært hos meg hver PP. Men forrige PP var den veldig langt nede, så sex gjorde vondt. Ble gravid da, men endte i SA. Anonymkode: 6ca3e...760 Så leit å høre, håper det går igjen. min var veldig langt oppe i går og lukket kjentes det ut som. Idag litt lengre ned og med litt mer åpning tror jeg. Ifølge syklusen min på 28 dager skulle EL være i går. Men aner ikke fordi jeg ikke har testet. Anonymkode: 8eb7a...6ee
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Når jeg har el er den myk og åpen, og kort (lang ved mensen), men litt variabelt om den er langt oppe eller langt nede (får alltid kjent den da). Anonymkode: 6b730...6be
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Når jeg har el er den myk og åpen, og kort (lang ved mensen), men litt variabelt om den er langt oppe eller langt nede (får alltid kjent den da). Anonymkode: 6b730...6be Jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL på fredag utfra smerter og slim. Da var den høyt oppe men kjentes ikke åpen ut? Nå er jeg da 2 dpo og sjekket tappen nå. Den var helt oppe, nesten trekt seg inni skjedeveggen. Var avlang (oval eller hvordan jeg skal forklare det) og med en lang «strek» i (dårlig på å forklare. Jeg har lest at etter EL skal tappen være lengre nede? Anonymkode: 8eb7a...6ee
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 Tappen kan være veldig forskjellig fra alle damer, så det du må gjøre er å bli kjent med hvordan din tapp fungerer ved å kjenne på den hver dag gjennom flere sykluser😄 Anonymkode: 62345...b26
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tappen kan være veldig forskjellig fra alle damer, så det du må gjøre er å bli kjent med hvordan din tapp fungerer ved å kjenne på den hver dag gjennom flere sykluser😄 Anonymkode: 62345...b26 Jaa ikke sant, har jo sjekket litt tidligere men aldri kjent sånn som dette. Merkelig at den var så langt inni veggen og avlang. Anonymkode: 8eb7a...6ee
Laura80 Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 Den er myk og åpen, det er det viktigste kjennetegnet. Er den ikke åpen er det heller ikke el, for da får ikke spermen svømt inn
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 Laura80 skrev (55 minutter siden): Den er myk og åpen, det er det viktigste kjennetegnet. Er den ikke åpen er det heller ikke el, for da får ikke spermen svømt inn Nei det er jo sant. Men 2 dager etter EL da? Hvordan skal den være da? Anonymkode: 8eb7a...6ee
Laura80 Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei det er jo sant. Men 2 dager etter EL da? Hvordan skal den være da? Anonymkode: 8eb7a...6ee Min er alltid lukket igjen 2 dager etter el. Lukker seg ca 1 døgn etter el. Og forblir lukket fram mot mens.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #11 Skrevet 13. september 2021 Laura80 skrev (44 minutter siden): Min er alltid lukket igjen 2 dager etter el. Lukker seg ca 1 døgn etter el. Og forblir lukket fram mot mens. Men endrer den posisjon eller holder den seg lik helt frem til mens? min endret seg midt på dagen idag før en gikk tilbake til samme posisjon som i morges. Nå er den bakovervendt, hard, lukket og langt oppe Anonymkode: 8eb7a...6ee 1
Laura80 Skrevet 14. september 2021 #12 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men endrer den posisjon eller holder den seg lik helt frem til mens? min endret seg midt på dagen idag før en gikk tilbake til samme posisjon som i morges. Nå er den bakovervendt, hard, lukket og langt oppe Anonymkode: 8eb7a...6ee Jeg har tappetafset i mange år men greier ikke tolke noe utfra posisjon, den oppfører seg likt enten jeg har vært gravid eller ikke. Det eneste jeg klarer tolke er at den er åpen og MYK under el. Og mens. Men under mens er den hard. Den er stort sett ganske langt oppe under hele syklusen syns jeg , gravid eller ei, etter el. Også bakovervendt. like etter el kan man uansett ikke merke en graviditet, siden man faktisk ikke er gravid enda
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #13 Skrevet 14. september 2021 Laura80 skrev (5 timer siden): Jeg har tappetafset i mange år men greier ikke tolke noe utfra posisjon, den oppfører seg likt enten jeg har vært gravid eller ikke. Det eneste jeg klarer tolke er at den er åpen og MYK under el. Og mens. Men under mens er den hard. Den er stort sett ganske langt oppe under hele syklusen syns jeg , gravid eller ei, etter el. Også bakovervendt. like etter el kan man uansett ikke merke en graviditet, siden man faktisk ikke er gravid enda Vanskelig denne her, men kan vel egentlig ikke gå utfra den. Får smøre med tålmodighet å vente til over helga før jeg kan teste. Men takk for svar, skjønner litt mer nå 🤗 Anonymkode: 8eb7a...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå