AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Har vært en misforståelse mellom meg, huseier og innleid maler. Sum summert så har jeg endt opp innestengt hjemme. Bor i 2 etasje, og maler har beisa hele platting, trapp og alt. Forsåvidt helt ok. Men jeg har hund.... Jeg kom hjem kl 15, da var det ikke gjort noe. Nå kl 19 ser jeg at alt er beiset. Når er det tørket og trygt å gå inn/ut og/ned trappa osv? Anonymkode: 94c2d...289
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Dagen etter ,hvis det regner ikke i mellomtiden. Du kan kjenne med hånd i morgen ,er det klistrete så er det ikke tørt enda. Anonymkode: c889a...356
Ulrikke Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Beiset nettopp terrassen med Butinox terrassebeis, der står det brukstørr etter 8 timer. Men jeg ville kjent med hånda og evt gått med bare sokker på den når hunden må ut før du legger deg.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Helt utenfor tema, men hvor i landet bor du når maler beiser terrasse i september? Er det ikke blitt dugg om natten? Anonymkode: 3a9d2...3c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå