Gå til innhold

Hvorfor menn på Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor finner menn veien til Kvinneguiden?

Hadde rett og slett blitt skamfull om mannen min satt og jabbet på et forum for damer. 

Anonymkode: 10982...1d6

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at han ikke gjør det?

Anonymkode: 52bbd...e86

• Liker 16
Skrevet

Kan jo være greit med andre perspektiver enn bare kvinnfolk sine av og til, vel? Jeg for min del synes at en del av brukerne som står oppført som menn her, har mange bra argumenter og deltar i saklige diskusjoner. Du finner jo selvfølgelig unntak, men det er jammen meg mange kvinner her inne som tilsynelatende også er i skikkelig trollehumør av og til. 

Kvinneguiden er et av de mest aktive forumene, og tenker at det kan ha noe med hvorfor også mange menn er her. Ser ikke problemet, hvis jeg skal være ærlig. 

• Liker 12
Skrevet

Kanskje de identifiserer seg som kvinne noen minutter hver dag, eller hen/dem etc?

Anonymkode: 30b74...8fd

• Liker 3
Skrevet

Er det ikke her vi får guiding til hvordan vi skal finne kvinner? Ligger jo i navnet det.

Anonymkode: ae147...c73

• Liker 3
Skrevet

Fordi det ikke vil være lov å stenge ute pga kjønn.
Du skriver at du ville vært skamfull om din mann benyttet seg av forumet. Hva er forskjellen på dere? Kan han være skamfull over at du bruker forumet?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde rett og slett blitt skamfull om mannen min satt og jabbet på et forum for damer. 

Hvor står det at dette er et forum for damer? 

Anonymkode: 2d41f...305

• Liker 4
Skrevet

Det må være litt sære og spesielle mannstyper som sitter her på KG. Kunne ikke sett for meg at en høy, kjekk mann i en lederstilling hadde sittet her inne og jabbet. 

Anonymkode: dda84...571

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må være litt sære og spesielle mannstyper som sitter her på KG. Kunne ikke sett for meg at en høy, kjekk mann i en lederstilling hadde sittet her inne og jabbet. 

Tror du det er mange kvinner i lederstillinger som sitter her? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så det er kun for kvinner??

Anonymkode: 0b714...5d6

• Liker 1
Skrevet

For å krydre til samlingspunkt og gi svar direkte når kvinner spør menn om råd. 

Anonymkode: 5b381...107

Skrevet
strapaziert skrev (6 minutter siden):

Fordi det ikke vil være lov å stenge ute pga kjønn.
Du skriver at du ville vært skamfull om din mann benyttet seg av forumet. Hva er forskjellen på dere? Kan han være skamfull over at du bruker forumet?

Om han visste det; ja , absolutt.  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hehe ja det heter jo KVINNE guiden. 

Anonymkode: 171af...b43

• Liker 2
Skrevet

En må heller ikke glemme at det er stadig fler som identifiserer seg som et annet kjønn enn det de er født med. Grensene mellom kvinner og menn blir stadig mer flytende, så kanskje bør en vurdere et nøytralt navn på forumet.

Host.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er veldig takknemlig for de mennene som er her ❤️

Anonymkode: f218d...34e

• Liker 9
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Gratulerer med dagens bitreste kommentar på KG 🤭

Nå trodde du sikkert at menn på KG skulle bli såret og lei seg. Tror du må prøve litt hardere enn det der.

Anonymkode: 45dc3...d9a

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får komme å ta en titt.... :) 

Men jeg lurer og mange ganger på hvorfor jeg gidde å lese alt pjattet og bitterheten som enkelte formidler. 

• Liker 3
Skrevet

Vel, kvinneguiden er jo også et forum hvor man diskuterer kjønn, og det kan jo være interessant for alle. Og alle kan stille spørsmål om relasjoner. Forum tiltrekker seg alltid en del bitre folk med stort uttrykksbehov - jeg har vært på mange andre forumer og, det er mye av det samme. vg-debatt og slikt.

Anonymkode: a21fe...87e

Skrevet

Hadde det blitt laga en Manneguiden eller noe i den dur, hadde kvinnene kommet inn der og klaga og uffa seg over hvor få innlegg det er og kjedelige tema osv…. Og tatt over hele forumet. 

så den har bare kvinneguiden. Uansett. Om du ikke benytter konkrete forum for bil, trening og IT. 

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor på siden eller i regelverket står det at forumet er kun for kvinner?

Hvilke andre steder i samfunnet ønsker du å segregere mennesker? Trodde menneskeheten var ferdig med sånt jeg.

Anonymkode: 3367c...058

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...