AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 For meg: Jeg er nydusjet og naken, og legger meg i senga som akkurat har blitt skiftet med rent sengetøy. Jeg kommer hjem fra jobb på fredag ettermiddag, åpner en ølboks sånn at det blir en "pschhh"-lyd. Så lukter det øl. Jeg kaster en basketball i kurva uten at den rører ringen, og nesten ikke er borti nettet. Anonymkode: f7e67...c14
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Ikke snust på en stund, spise, legger med ned på sofaen og ta en snus! Beste følelsen Anonymkode: a5d6a...5ed 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Samme som deg med nydusjet i nytt sengetøy. Nyvasket hus, ungene er lagt og jeg kan sette meg i sofaen uten noe jeg skulle/burde gjort. Komme inn døra etter ei skikkelig treningsøkt. Anonymkode: 7327e...22f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nyvasket hus, ungene er lagt og jeg kan sette meg i sofaen uten noe jeg skulle/burde gjort Føler jeg alltid har noe som burde gjøres, må vær sykt digg! Anonymkode: a5d6a...5ed
Blod Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Når man har noe i øyet og endelig får det ut. Spesielt hvis det har vært der og irritert deg en stund. 2
Jeffe Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 Må drite. Tar en time å komme seg hjem. Så vasker du huset. Driter og legger deg i nyvasket sengetøy. Neste morgen tar du en dusj og åpner en øl pschht. Så gå på jobb. 3
Wenda Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 Helt nyvasket hus og rent sengetøy, nybakt gjærbakst og en kopp kakao - og det er høst. Alt dette kombinert er helt gull 🤩
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 God sex og god tarmtømming. Det første blir dårligere med alderen, det siste bedre. Når de krysser er man offisielt gammel. Gruer meg til den dagen. Anonymkode: 98d42...35a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 Vil også si nesten det samme med fredag kveld, bare jeg åpner en kald boks eller flaske med Pepsi Max. Første slurk og roen senker seg 😄 Anonymkode: edb28...a03 1
Gjest Neidasåjo Skrevet 10. september 2021 #10 Skrevet 10. september 2021 Etter en treningsøkt, komme hjem og ta meg en laaang dusj. Legge meg ren i nyvasket sengetøy Sette meg ut på verandaen om sommeren nydusjet med vått hår og la den varme sommer brisen tørke det. Våkne opp på fridager og vite at jeg kan ta det helt rolig.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #12 Skrevet 10. september 2021 Det med sengetøyet og ølen er langt oppe på min liste også. På topp: gå ut av helikopteret etter en lang offshoretur og lukte asfalt og natur rundt meg. Komme inn døra hjemme, klemme katten min og lage et hjemmelaget måltid etter uker på kantinemat. 🥳 Anonymkode: 4fd0e...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #13 Skrevet 10. september 2021 (Ikke kronologisk rekkefølge!) - Den følelsen jeg får når jeg har fått unnagjort arbeidsoppgaver og kan ta meg fri/ gjøre hva jeg vil - Nybarbert, ren og legge seg i nytt sengetøy 😍 - Hotellopphold på fancy hotellrom - Å gå ute i snø/ regnværet. Inkluderer også det å komme inn å få på seg kosebukse og sette seg foran peisen med kakao - Vintervær generelt. Slipper å kle av meg 😂 - Høstluft - Slenge meg på sofaen med en god film med noe godt i glasset - Når man sitter på en fjelltopp med god utsikt, eller i skogen omkranset av trær og ville vekster = peace in my mind - Å reise hjem til mamma ♥️ - Å våkne opp på morgenen i helga og vite at man ikke trenger å gjøre noe som helst = ligge til laaangt utpå dagen - Ryddig og rent hus! Anonymkode: d324b...a6d
Gjest Raptuza Skrevet 10. september 2021 #14 Skrevet 10. september 2021 En god kopp sterk svart, engelsk te....
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #15 Skrevet 11. september 2021 Min mest tilfredsstillende følelse er å høre på gregoriansk musikk. Anonymkode: 1fe1d...5fb
frekvens Skrevet 11. september 2021 #16 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): lang offshoretur Lang? Som i 2 uker? Før 4 uker fri🤣
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #17 Skrevet 11. september 2021 Klemme kviser, og ta på et par helt nye sokker fra pakken. Anonymkode: 95a2c...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå