AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Tok dose 2 i går og i natt våknet jeg i en helt elendig form. Lå bare å vrei meg. Verk i hele kroppen, og så utrolig kvalm og tung i hodet. Skikkelig feber følelse. Det er det rareste jeg har kjent, for det føltes ut som at jeg kjente noe bevege seg inni meg (umulig å forklare). Jeg skalv og ristet og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg er bedre i dag, men formen er ikke bra fortsatt. Kjenner verket.😪 Håper bare ikke at jeg blir sånn her i natt igjen for det var rett før jeg måtte ringe legevakten. Jeg hørte hjertet mitt dunke så fort også så hang jeg meg opp i det og ble redd, (akkurat det kan være innbilling, jeg har angst). Tok tempen min og den viste 38. Hvem andre her hadde det som meg? Jeg tok Moderna vaksina begge gangene. Anonymkode: b4e4f...6fb 1
StripeteM Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Mange har hatt det som deg. Det går over. 4
rosemarin Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok dose 2 i går og i natt våknet jeg i en helt elendig form. Lå bare å vrei meg. Verk i hele kroppen, og så utrolig kvalm og tung i hodet. Skikkelig feber følelse. Det er det rareste jeg har kjent, for det føltes ut som at jeg kjente noe bevege seg inni meg (umulig å forklare). Jeg skalv og ristet og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg er bedre i dag, men formen er ikke bra fortsatt. Kjenner verket.😪 Håper bare ikke at jeg blir sånn her i natt igjen for det var rett før jeg måtte ringe legevakten. Jeg hørte hjertet mitt dunke så fort også så hang jeg meg opp i det og ble redd, (akkurat det kan være innbilling, jeg har angst). Tok tempen min og den viste 38. Hvem andre her hadde det som meg? Jeg tok Moderna vaksina begge gangene. Anonymkode: b4e4f...6fb Fikk også helt plutselig voldsom hjertebank nå i sted. kjente det godt høyt oppe i brystet. Gikk heldigvis raskt over. Har også ca38 temp og Varierende verk i kroppen. Kjempeslapp/trøtt. Og skjønner litt hva du mener med noe som beveger seg inni, men tolker det litt som en rastløshet hos meg fordi jeg er så utmatta i kroppen, men har lyst å gjøre noe, og det er så ubehagelig å ikke orke det. Jeg tenker jeg er mildt plaget med bivirkning, 2
Lomvi Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Ryddet for brudd på koronarommets retningslinjer. Lomvi, mod.
Anbefalte innlegg