AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Som overskriften. Hva skal til for at en person skal bli godt likt på jobb? Og eller omvendt? Liker du personer som har sterke personligheter eller som holder seg litt i bakgrunn? Anonymkode: 4f813...538 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som overskriften. Hva skal til for at en person skal bli godt likt på jobb? Og eller omvendt? Liker du personer som har sterke personligheter eller som holder seg litt i bakgrunn? Anonymkode: 4f813...538 Også en ting til, liker dere personer som «finner seg til rette»? Altså, kommer inn i gjengen? Deltar som om personen har jobbet der en stund? Altså, er trygg på seg selv og har mye kunnskap? Anonymkode: 4f813...538 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Fagforeningsfolk som er negative. Flott at noen tar ansvar og er i fagforening. Men har merket meg at noen av disse klager på alt og leter etter feil. Hver minste lille feil og mangel pirkes på. Det blir veldig negativt fokus og smitter over på andre. Anonymkode: 53428...ad3 10
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Lathanser som sykmelder seg for å hvile på rompa si hjemme. Sikter til de som sykmelder seg for ingenting. Ikke de som har en god grunn til å bli sykmeldt. Anonymkode: 27cfb...fcd 12
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Hater sterkt slarvekjerringer, slike som hele lunsjen sitter og prater om hvor forferdelig den og den og hvor teite de er som legger ut alt mulig på nett osv osv.. KUN negativt og etter janteloven. Jeg vil ha inkluderende folk med bein i nesa. Folk som tør å spørre " hvordan har du det? " og vente på et ærlig svar. Folk som tør å stå opp for rettferdighet og tør å si fra om urettferdighet og kritikkverdige ting. De som kun sitter på pauserommet og klager, er siste sort folk. Anonymkode: 49fa2...771 10
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 Nå har jeg jobbet et sted med mye kvinner. Det er IKKE bra for miljøet. Heller ikke kolleger som blander seg i ting de ikke har noe med, eller de som kun forventer at det skal gjøres på deres måter. Pluss baksnakking, drama etc som foregår der det er 3 eller flere kvinner... Anonymkode: 14ef2...1f2 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 Jobber i butikk. Hater lathanser når det er MYE å gjøre! Anonymkode: 3fbed...9b9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 Liker folk som er positive til livet/jobben. Liker ikke folk som sutrer eller er uselvstendig. Anonymkode: d2ad3...c2c 4
Gjest TheCatLady Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 De jeg har likt på arbeidsplasser jeg har jobbet på har vært de som har vært omgjengelige og hyggelige med alle, men de kan til tider kanskje bli litt sånn at de er mer opptatt av å sosialisere enn å jobbe. Jeg liker også de som er interessert i å gjøre den jobben de er satt til og jobber vi sammen så ønsker de at vi gjør jobben på best mulig måte og minst mulig komplisert. Ikke noe mas og kjas og alt skal gjøres 100 ganger mer komplisert enn det egentlig er. Liker at det er litt ulike personligheter som tilfører ulike ting på en arbeidsplass, men de jeg har likt minst er de som er negative og sutrer og klager over alt mulig på jobb. Eller sånne som slarver og går bak ryggen på folk. Jeg liker heller ikke sånne som skal ha 150 pauser i løpet av en dag.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #10 Skrevet 10. september 2021 Folk som koser seg med misnøye. Anonymkode: 8fefc...ac1
Gjest loveli Skrevet 10. september 2021 #11 Skrevet 10. september 2021 (endret) Jeg liker kollegaer som tar i et tak og ikke sniker seg unna. Jeg liker kollegaer som er rause, åpne og som klarer å omstille seg fort. Jeg liker kollegaer som ikke må prate hull i hodet på meg. Jeg liker kollegaer som er ryddige. Jeg liker kollegaer som behandler andre med respekt og omtanke. Jeg liker lystige kollegaer jeg kan ha det gøy med. Jeg liker kollegaer som tar en grov vits og som er like upolitisk korrekt som meg selv. Jeg liker kollegaer som lar meg jobbe på min måte og som ikke hele tiden kommer med kommentarer, stikk eller passiv aggressive kommentarer. Jeg liker som oftest mannlige kollegaer best. Liker ikke det omvendte. Brautende folk som må ha rett, som er frekke, nedlatende, late, baksnakker, holder monologer om seg selv, som er "syke" hver mandag og fredag, som roter, lager unødvendig mye lyd, som tror de er guds gave til arbeidsplassen. Endret 10. september 2021 av loveli
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #13 Skrevet 10. september 2021 Slitsomt med høylytte, skravlesyke mennesker som tar arbeidsroen fra deg. Blir irritert på de som henger rundt kaffeautomaten halve dagen og klager på hvor hvor mye de har å gjøre. Folk som forventer at man er med på sosiale ting etter jobb. Liker at folk oppfører seg som om de er på jobb og ikke på fest. At de respekterer privatsfæren, er seriøse, ikke sladrer samt stiller opp for hverandre. Anonymkode: c53cd...64d 8
Søgni Skrevet 10. september 2021 #14 Skrevet 10. september 2021 Jeg liker de som ser kollegaer og de vi skal betjene, og som ser seg som del av et fellesskap. Disse som tilbyr en hjelpende hånd hvis en kollega har det veldig travelt, som tar sin del av fellesoppgaver uten å gjøre et nummer ut av det, disse som ser at det å drifte en arbeidsplass er et fellesprosjekt og noe mer enn akkurat sine egne, delegerte arbeidsoppgaver. De som har tid til en prat i en vanskelig sak, som tilbyr sine innspill og ideer så man ikke står alene. De som er arbeidssomme (dette gjør en del for moralen!), og som ikke klager og syter, men som heller tar konstruktiv feedback i passende kanaler. De som ikke skal være stjerna som skinner mest til enhver tid, men som heller tier littegranne stille når det passer seg slik, og ikke lager unødvendig støy og tull. De som tuller, og er i et godt humør. Og nei, dette er selvsagt ikke en og samme person, det er ulike egenskaper jeg setter pris på der jeg jobber, hos vidt forskjellige folk. Jeg syns vi trenger ulike typer. 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #15 Skrevet 10. september 2021 Du stiller to helt forskjellige spørsmål 😁 Personer som "blir likt av alle", blir som regel ikke likt av meg. Anonymkode: 3a342...91f 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #16 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Slitsomt med høylytte, skravlesyke mennesker som tar arbeidsroen fra deg. Blir irritert på de som henger rundt kaffeautomaten halve dagen og klager på hvor hvor mye de har å gjøre. Folk som forventer at man er med på sosiale ting etter jobb. Liker at folk oppfører seg som om de er på jobb og ikke på fest. At de respekterer privatsfæren, er seriøse, ikke sladrer samt stiller opp for hverandre. Anonymkode: c53cd...64d Signerer denne Anonymkode: 3a342...91f
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #17 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Også en ting til, liker dere personer som «finner seg til rette»? Altså, kommer inn i gjengen? Deltar som om personen har jobbet der en stund? Altså, er trygg på seg selv og har mye kunnskap? Anonymkode: 4f813...538 Det syns jeg er masete. Man bør ikke ta for mye plass med en gang. 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #18 Skrevet 10. september 2021 Føler du spør litt om det er best å være den tilbakeholdne, ydmyke eller den som krever sin plass (og litt til). Her er det neppe noen fasit. Personlig liker jeg en mellomting: De som ikke er så beskjedne at en må dra ord utav dem, som tør å dele litt av seg selv, men som samtidig føler seg litt frem, er interessert og ydmyk mht andres erfaring og som bruker mer tid på å inkludere enn selv å skinne. Anonymkode: 64a35...b1b 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #19 Skrevet 10. september 2021 Strange Doll skrev (22 minutter siden): Det syns jeg er masete. Man bør ikke ta for mye plass med en gang. Enig! Liker folk som er litt ydmyke og lærevillige når de kommer til oss, ikke som hun **** som begynte hos oss for et par uker siden. Hun hilser ikke på oss, bare ignorerer alle og snakker KUN med sjefen. Gjett om hun blir likt av andre Anonymkode: 3a342...91f 1
Strange Doll Skrevet 10. september 2021 #20 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig! Liker folk som er litt ydmyke og lærevillige når de kommer til oss, ikke som hun **** som begynte hos oss for et par uker siden. Hun hilser ikke på oss, bare ignorerer alle og snakker KUN med sjefen. Gjett om hun blir likt av andre Anonymkode: 3a342...91f Orker det ikke! Vi fikk en person fra en annen avdeling for noen uker siden, han har ikke gjort annet enn å kritisere måten vi gjør oppgavene på siden han kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå