AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Hva mener du? Anonymkode: 00554...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Er bare han til venstre som har hullete jeans her da. Men ja, det er uformelt. Med mindre du er i et kreativt yrke, da tror jeg det er større aksept for det. Men er du lærer, advokat, økonom, nei. Anonymkode: 2829a...e13 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Nei, ikke hvis du jobber som lærer. Hu dama så bra ut de hullete jeansene. Verre å vise kløft og lår. Anonymkode: 2e14e...885
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Ja, definitivt. Anonymkode: 59a00...b2a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Er vel enkelte yrker hvor det ikke er "greit", selv om jeg ikke helt ser hvorfor en advokat med hullete jeans skulle være dårligere enn en med mer formell bekledning. Er seniorrådgiver i departement, går gjerne med hullete jeans uten at noen rynker på nesa.. Anonymkode: e2ba4...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Det kommer helt an på hvor du jobber. Sjefen min hadde hullete jeans på jobb i går. Hos oss er det helt innafor, kollegene mine bruker alt fra skjørt/kjole og høye hæler til turklær. Anonymkode: d1daf...a52
Cata Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Ja, det synes jeg. Klær bør være hele og rene når man er på jobb.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 Ja, jeg synes det er fritidsklær. Anonymkode: 9e708...525