Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevd mye smerte i mitt tidligere forhold. Fått det på avstand nå. Har to menn jeg liker godt, hver på sin måte. En med like interesser, bor nærmere, introvert. Svært hensynsfull, snill, tålmodig. Den andre er svært pratsom, ekstrovert. Virker snill. Ivrig og tar mer kontakt. Noen like interesser. Bor lenger unna. Er det noen som ser noe i forhold til disse? Vil selvfølgelig fortsette å treffe bare en av dem, spille med åpne kort. 

Anonymkode: aea34...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blåser en vind ifra øst. Kaffegruten min er spesielt mørk på kanten. Stjernene er for tiden i harmoni med tidevannet. Ja, du burde nok gå for den du liker best.  

Anonymkode: cd6ac...d04

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det blåser en vind ifra øst. Kaffegruten min er spesielt mørk på kanten. Stjernene er for tiden i harmoni med tidevannet. Ja, du burde nok gå for den du liker best.  

Anonymkode: cd6ac...d04

😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Opplevd mye smerte i mitt tidligere forhold. Fått det på avstand nå. Har to menn jeg liker godt, hver på sin måte. En med like interesser, bor nærmere, introvert. Svært hensynsfull, snill, tålmodig. Den andre er svært pratsom, ekstrovert. Virker snill. Ivrig og tar mer kontakt. Noen like interesser. Bor lenger unna. Er det noen som ser noe i forhold til disse? Vil selvfølgelig fortsette å treffe bare en av dem, spille med åpne kort. 

Har lagt tarot-kortene mine. Sats på vedkommende som er introvert.

Skrevet

Den introverte.

Anonymkode: 2e120...3db

Skrevet
Tipponull skrev (47 minutter siden):

Takk for svar❤. Dette sier også følelsene mine, men de har villedet meg før.. 

Han første introverte virker snill og god, men jeg har opplevd så mye svik at jeg er redd for å ta feil og at det skjer igjen.

Den andre, ekstroverte, har flere kortvarige forhold bak seg, men er svært sjarmerende og god med ord. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Den introverte.

Takk for svar! Hvorfor? Får du opp noe mer?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar! Hvorfor? Får du opp noe mer?

Litt uklare linjer, men dere er på samme vei og jeg ser et barn

Skrevet

Ingen av dem. 

Anonymkode: 04170...9f6

• Liker 1
Skrevet

La kortene mine. Gå for den som er utadvent. Han vil kunne stimulere deg også mentalt i motsetning til den introverte. 

Anonymkode: dad48...717

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

La kortene mine. Gå for den som er utadvent. Han vil kunne stimulere deg også mentalt i motsetning til den introverte. 

Anonymkode: dad48...717

Da er det feil med kortstokken din. Min tarot-stokk sier den introverte. Du har kanskje ikke oppgradert til 2021-kortstokken?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ingen av dem. 

Anonymkode: 04170...9f6

Ingen? Er dette tull eller får du opp dette?

• 2 uker senere...
Skrevet

Kortene jeg har lagt er veldig klare. Du har brukt veldig mye tid og energi på å legge bak deg de opplevelsene du har vært igjennom. Og har i lang tid gitt så mye oppmerksomhet til dette, at du ikke var klar for å fokusere på noe annet. Men nå har du løftet blikket og ser mot nye horisonter. På mange måter, føler du nesten som om du har blitt vekket opp igjen fra de døde, og føler lysten og ønsket om å treffe noen igjen. Og dette er bra!  Det er mannen som er the " wild one" du skal gå for.  Så da peker det nok mot den ekstroverte. Du må være forberedt på at du til tider vil måtte temme han litt. Men det er likevel han du skal ha 🙂

Anonymkode: a8120...74d

Skrevet

Du har glemt å informere om hvilke stjernetegn de har?

Anonymkode: eda1f...0b2

Skrevet

Blir forvirra. Gjort dette i mange år, og har bidratt til ihvertfall 3 skilsmisser og mange fler forbrukslån.

Tarotkortene mine sier at du defitivt burde gå for den ekstroverte, da dette vil garantere nederlag, men gi deg kortsiktig glede med desto verre fallhøyde. Når jeg frihåndsspår deg ser en stillferdig mann som er dypt deprimert fordi kvinnen i livet hans stoler mer på anonyme spåkoner på nett.

Hadde gått til kinesolog, tatt overdose på homeopati og spurt kiropraktoren etterpå om en henvisning til shaman.

Anonymkode: 5c304...e8f

• Liker 2
Skrevet
Tipponull skrev (På 10.9.2021 den 17.47):

Rimelig sikker på at du akkurat leste meg nå, og akkurat delte ut pasientdata på nett.

Takk, du hører fra Pasientombudet.

Anonymkode: 5c304...e8f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 23.24):

Du har glemt å informere om hvilke stjernetegn de har?

Anonymkode: eda1f...0b2

Stjernetegnet mitt er tvilling. Ikke lett dette med ulike tilbakemeldinger😀. Har nå valgt å treffe den introverte videre, men er veldig i tvil.. Henger vi igjen i fortiden tro? Eller er det bare sårt/ vekker også vonde følelser å kjenne på forelskelse etter erfaring av tidligere hjertesorg..

Skrevet

Jeg har lagt kabal. Dropp begge å bli nonne er svaret jeg får..

• Liker 3
Skrevet

image.png.57e400750367388fb7b93625e88e7311.png

Anonymkode: 4b65e...474

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 18.40):

Takk for svar❤. Dette sier også følelsene mine, men de har villedet meg før.. 

Han første introverte virker snill og god, men jeg har opplevd så mye svik at jeg er redd for å ta feil og at det skjer igjen.

Den andre, ekstroverte, har flere kortvarige forhold bak seg, men er svært sjarmerende og god med ord. 

Les dette,så ser du nok selv at han introverte virker mest stabil..korte forhold og pågående KAN være et rødt flagg..

Anonymkode: 66099...d7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...