AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Er usikker på om jeg har hatt eggløsning denne syklusen, fordi jeg ikke har merket noe til eggløsningsslim som jeg normalt pleier å få. Fikk blinkende smiley på lilla clearblue test onsdag forrige uke. Har også følt svake smerter i eggstokk-området, litt på begge sider, helt siden slutten av forrige uke og litt nå fremdeles. Er det vanlig å få eggløsning om man ikke ser noe til slim? Har kroppen bare prøvd, men ikke klart å løsne et egg? Tok test igjen på torsdag forrige uke, som også ble en blinkende smiley. Noen som vet mer enn meg? Og om jeg ikke har sett noe slim, kan jeg vel ikke regne med å ha blitt gravid denne runden heller, uansett om jeg har hatt eggløsning? Anonymkode: bdf28...ae0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 denne måneden hadde jeg eggløsning uten slim, hvertfall i følge El tester og andre symptomer. tror det er litt normalt at kroppen er litt ulik mnd for mnd. det kan også være du har fått slim, men det har kommet ut akkurat når du er på do. j Anonymkode: 82fae...a0a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): denne måneden hadde jeg eggløsning uten slim, hvertfall i følge El tester og andre symptomer. tror det er litt normalt at kroppen er litt ulik mnd for mnd. det kan også være du har fått slim, men det har kommet ut akkurat når du er på do. j Anonymkode: 82fae...a0a Håper du har rett, selv om jeg har pleid å merke veldig tydelig slim tidligere. Har lagt inn aksjer i alle fall, men har en dårlig følelse. Mulig jeg ikke har hatt ordentlig eggløsning? Kjenner murringer nå, og de siste dagene, i midten av neste uke er det IKM, får vente å se. Er du sikker på at du hadde eggløsning denne måneden? Hvilke symptomer merket du? Føler på en måte at jeg har symptomer fremdeles (murring og litt milde smerter i eggstokkområdene). Anonymkode: bdf28...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå