AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Hei. Jeg spøkefullt utfordret en jente på byen i håndbak. Hun var veldig pen. Jeg trener ganske mye og tenkte det ville bli lett match, men hun viste seg å være sjokkerende sterk. Jeg prøvde alt jeg hadde, men hadde ikke sjans. Hun bare satt og smilt, før hun tvang meg i senk. Hun sa etterpå spøkefullt at hun drev en del med styrketrening og crossfit og at hun var sterkere enn mange menn. Det ble ikke noe mer ut av det, for hun og venninnen skulle gå et annet sted. Men saken er den at jeg merket at episoden ga meg en skikkelig boner, jeg ble skikkelig tent, hehe. Har ikke opplevd noe sånt før? Er jeg rar? Tenner jeg på sterke damer? Kan jeg være homo? Flere som kjenner seg igjen? Hun var overhodet ikke noe bodbyuilder, så ganske normal ut. Litt markerte skuldre og armer, men ikke mer enn det du ser på en vanlig dag på SATS. Rundt 170cm høy vil jeg tro. Anonymkode: 4e419...312
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har ikke opplevd noe sånt før? Er jeg rar? Tenner jeg på sterke damer? Kan jeg være homo? Flere som kjenner seg igjen? Hun var overhodet ikke noe bodbyuilder, så ganske normal ut. Litt markerte skuldre og armer, men ikke mer enn det du ser på en vanlig dag på SATS. Rundt 170cm høy vil jeg tro. Anonymkode: 4e419...312 Det er helt naturlig at du spør deg selv om du er homo. Jeg kan bekrefte sikkert, at det er du. Fra spøk til alvor. Jeg tenner også på å bli overvunnet av kvinner. Jeg blir til og med kåt dersom jeg blir forbikjørt og det sitter ei ung dame bak rattet. Selvsikkerhet og frekkhet hos kvinner = boner!! Slik er det for noen av oss. Anonymkode: 7637c...a02 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Den dagen en kvinne hadde slått meg i håndbak så hadde sola stått opp i vest kommende dag. Anonymkode: 1940b...2e4 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Hehe, damer som bryter håndbak. Selvfølgelig er dere homo, straighte damer gjør da ikke slikt. Anonymkode: 311f2...715
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Jeg er rimelig sikker på hun her var hetero i hvert fall. Hun var veldig flørtende og utrolig pen. Men sånne crossfittdamer kan jo bli veldig sterke. Anonymkode: 4e419...312
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 Hun var pen, du hadde kroppskontakt med henne, dere hadde et intenst øyeblikk sammen. Hvorfor syns du det er rart at du ble kåt? Slapp av og nyt tiltrekningen. Ikke tvil på maskuliniteten og seksualiteten din av dette. Du burde fått kontaktinfoen hennes. Neste gang gjør du det 🙂 Anonymkode: 28ef7...66b 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er rimelig sikker på hun her var hetero i hvert fall. Hun var veldig flørtende og utrolig pen. Men sånne crossfittdamer kan jo bli veldig sterke. Anonymkode: 4e419...312 Ikke bli overrasket over din reaksjon. Vi har alle hatt boner til Tre Nøtter til Askepott hver jul. Vakker ung kvinne, som rir raskere enn menn, jakter også enda bedre. Herlig miks. Opphissende. Anonymkode: 7637c...a02 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 16.09): Hei. Jeg spøkefullt utfordret en jente på byen i håndbak. Hun var veldig pen. Jeg trener ganske mye og tenkte det ville bli lett match, men hun viste seg å være sjokkerende sterk. Jeg prøvde alt jeg hadde, men hadde ikke sjans. Hun bare satt og smilt, før hun tvang meg i senk. Hun sa etterpå spøkefullt at hun drev en del med styrketrening og crossfit og at hun var sterkere enn mange menn. Det ble ikke noe mer ut av det, for hun og venninnen skulle gå et annet sted. Men saken er den at jeg merket at episoden ga meg en skikkelig boner, jeg ble skikkelig tent, hehe. Har ikke opplevd noe sånt før? Er jeg rar? Tenner jeg på sterke damer? Kan jeg være homo? Flere som kjenner seg igjen? Hun var overhodet ikke noe bodbyuilder, så ganske normal ut. Litt markerte skuldre og armer, men ikke mer enn det du ser på en vanlig dag på SATS. Rundt 170cm høy vil jeg tro. Anonymkode: 4e419...312 Tviler på at du er homo, da du tente på en person av det motsatte kjønn. At du tenner på sterke damer høres mer riktig ut. Anonymkode: 5920c...824
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tviler på at du er homo, da du tente på en person av det motsatte kjønn. At du tenner på sterke damer høres mer riktig ut. Anonymkode: 5920c...824 Det var vel 10-15 sek der jeg tok i alt jeg kunne, men det var som å møte en vegg. Hun ville ikke vike en tomme. Hun holdt blikket mitt og smilte og gjorde trutmunn. Og så , sakte men sikkert presset hun med ned. Snakk om heit dame ! Neste gang må jeg få nummeret hennes så kan jeg invitere henne med hjem for å gi meg litt sengebank haha Anonymkode: 4e419...312
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #10 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 16.09): Det ble ikke noe mer ut av det, for hun og venninnen skulle gå et annet sted. Nei. Det var IKKE derfor. Anonymkode: 57861...a64 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #11 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Neste gang må jeg få nummeret hennes så kan jeg invitere henne med hjem for å gi meg litt sengebank haha Ja, jøss... Anonymkode: 57861...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå