Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en mann på 20 som aldri hatt funnet kjærligheten før. Hver dag ser jeg kjærestepar på min alder leve det gode unge livet sammen, mens jeg står selvfølgelig helt alene. Har ett sterkt sosialt nettverk og er godt likt av de fleste. Opptrer alltid hyggelig og selvsikker rundt jenter, enten det er på fester eller andre plasser. Jeg er generelt en ganske selvsikker person og vil si jeg ser bra ut (iallfall det jeg har hørt av andre). Elsker å trene (hovedsakelig for å føle meg bedre). Folk for ofte sjokk når jeg sier at jeg aldri har hatt kjæreste før, i tillegg til at jeg er jomfru. Intim kontakt med en dame har aldri skjedd før. Ikke at det betyr så veldig mye, fordi jeg ønsker jo å vente til jeg møter den riktige.

Problemet nå er at nesten alle i min vennekrets har begynt å få seg kjærester og snakker alltid om hvor bra de har det sammen. Jeg smiler alltid når jeg hører det. Mine venner fortjener bare det beste! Er glad på deres vegne.

De siste månedene har jeg begynt å bli ganske usikker rundt damer. Når jeg ser en dame sitte alene på en fest, har jeg veldig lyst å gå opp til henne, men så hører jeg en stemme i hodet mitt; "Hun liker deg ikke. Hvorfor skulle hun like deg når det står tusenvis av andre gutter i samme kø? Det er ikke vits". Du kommer aldri til å få deg kjæreste uansett".  Og det skjer HVER gang. 😢 
Jeg tror helt ærlig at jeg har gått glipp av mange muligheter pga det. Den forbanna demonen i hodet mitt som snakker ned til meg i en situasjon der jeg har en gyllen sjanse til å bli kjent med en dame...

Dere er sikkert lei av slike trådet som dette.. men ville egentlig bare dele min livssituasjon akkurat nå. Ellers har jeg det ganske bra! :) Kommet inn på drømme-studiet mitt!☺️

Anonymkode: 285d4...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes damer som har hest eller hund for kjæreste.. håp for alle.

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Dere er sikkert lei av slike trådet som dette..

Ingen problemer. Det er en annen fyr på din alder vi er drita lei av.  

Mulig at du vanker i et miljø der ting forventes, men at 20-åringer ikke har hatt noen, er ganske vanlig.  

I stedet for å stå der i en situasjon der du trekker deg, kan du ikke heller bli kjent med noen over nett først?  Du høres jo ut som en som kan få litt interesse.  Skriv litt, bli kjent, og møtes etterhvert, slik at du tar brodden av det.  Du trenger ikke tenke kjæreste eller sex engang,  bare litt sånn lavterskel dating. 

Anonymkode: 655c9...d31

Skrevet

Drømmestudiet, så spennende 😊 Svært mange treffer noen i studietiden. Ikke ta sorgenepå forskudd 😊

Anonymkode: 5adcb...637

• Liker 1
Skrevet (endret)

Se her ja!  Kunne jo vært meg det der.. :) 

Var selv ganske beskjeden og tilbaketrukket i mine ungdoms-år. Helt til det fineste skjedde i mitt liv den gang! 
Jeg var på en fest og gjett hva. Der satt verdens fineste jente for seg selv på en stol!
Alle kompisene mine så reaksjonen min da jeg så henne! Ingen som hadde forventet det ansiktsuttrykket av meg. 🤤😍

Jenta la fort merke til meg og vi snakket i flere timer. Selvom jeg var piss-nervøs. 
Etter ca 4 timer i festen, begynte vi å kline. Endte med sex og jeg mista jomfrudommen den kvelden.. Var selv 20 år gammel og det var hun og! 

Vi ble kjærester etterhvert! :) 

Tror du virkelig jeg hadde forventa å miste jomfrudommen og få meg dame da jeg våknet på morgenen samme dag? Overhodet ikke!

Ikke stress! Du får deg dame du og. Du virker som en stud kar!

Med andre ord; Fine ting skjer i det øyeblikket du minst forventer det! Ha det i bakhodet.😄 Gjør gode ting mot andre, så vil gode ting komme tilbake til deg. ;) 

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De siste månedene har jeg begynt å bli ganske usikker rundt damer. Når jeg ser en dame sitte alene på en fest, har jeg veldig lyst å gå opp til henne, men så hører jeg en stemme i hodet mitt; "Hun liker deg ikke. Hvorfor skulle hun like deg når det står tusenvis av andre gutter i samme kø? Det er ikke vits". Du kommer aldri til å få deg kjæreste uansett"

Det virker jo ikke bra å høre "stemmer", men du får "snakke tilbake" da, og si at du ikke er på jakt etter kjæreste, og at hun ikke trenger å like deg - det er bare en prat...  Det er jo tullete å ha et sånt fokus, og som mål å få seg kjæreste hver eneste gang man skulle slå av en snakk med noen, er det ikke? Tæik it easy, og prat med folk uten å ha noen som mål annet enn å samtale litt, så årnær dette seg glætt. Blir sikkert bedre når du begynner å studere uansett. :Nikke:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...