AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #21 Skrevet 10. september 2021 Peonjenta skrev (24 minutter siden): Det finnes i absolutt alt så skal man unngå det må man lage alt fra bunnen selv, kan ikke kjøpe kjøttpålegg engang. 😄 Det går an å håpe at de faser det ut etterhvert som folk bryr seg mer om det. Hvor ille stoffet de erstatter det med er, er et annet spørsmål. Anonymkode: 8dd08...eac 1
applestories Skrevet 11. september 2021 #22 Skrevet 11. september 2021 Her får ikke engang bonden dtikke egen melk, da kun Tine har nøkkel til melketanken. Dette for å være sikker på kvaliteten. Savner å gå i tanken og hente melk med en øse som tok en liter melk 😁
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #23 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 14.45): Melk er for babyer og kalver. Anonymkode: 88763...c0d Enig. Vi trenger ikke melk. Anonymkode: 50bbe...9b0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #24 Skrevet 11. september 2021 Peonjenta skrev (15 timer siden): Det er allerede masse sukker i melk. Alle karbohydratene du spiser er i all hovedsak sukker. Litago er ikke usunt en gang i blant, det blir usunt når du pøser det i stedet for vann eller du begynner å legge på deg av det. Jeg vet hva karbohydrater er. Ja, ingen har vel sagt noe annet heller? Etter min mening er de dom er gode gjerne tilsatt mer sukker. Jeg drikker sjokolademelk med god samvittighet, men det bør vel begrenses til en gang i blant. AnonymBruker skrev (15 timer siden): Man får Litago med kunstig søtning også. Ellers har også Tine sjokolademelk uten noen form for søtning. Anonymkode: 9e66a...b3d Det vet jeg, men disse smaker ikke noe særlig godt. Anonymkode: 9b818...358
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #25 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 23.46): 😄 Det går an å håpe at de faser det ut etterhvert som folk bryr seg mer om det. Hvor ille stoffet de erstatter det med er, er et annet spørsmål. Anonymkode: 8dd08...eac Enig 😊 I sjokolademelk kunne de fjernet det, eneste konsekvensen er at en måtte riste melken ellers faller sjokoladen til bunnen. Anonymkode: 33a59...2da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå