AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Sist jeg tok slik test merket jeg ingenting blodsukkersvinginger. Hadde fine lave tall og absolutt ikke noe diabetes. Dette svangerskapet har jeg spist mye mer usunt, gått opp mye mer mye fortere. Og i tillegg ble jeg helt utrolig dårlig under selve testen. Kjentes som jeg skulle besvime og kaste opp alt sammen. Gikk heldigvis bra, klarte såvidt å holde ut i 2timer, men får ikke vite resultatene før på mandag. Hva tenker dere, er det typiske tegn på sv.diabetes å bli så dårlig som jeg ble denne? Kan man merke sv.diabetes? Anonymkode: 2a5ee...8f4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Jeg kastet opp i munnen min 6 ganger under testen. Klarte å svelge det igjen hver gang. Ble også utrolig kvalm og svimmel og måtte legge meg ned i 15 minutter. Dette har skjedd under graviditeten ved andre anledninger også. Har vært inne til kontroll hos lege og hun sa at alt sto bra til. Jeg fikk fine testresultater, så jeg har ikke svangerskapsdiabetes. Anonymkode: a66a1...c87
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Det har ingen sammenheng at du blir dårlig. Du kommer inn fastende, og det kan være ganske tøft for en gravid kropp, så skal du dytte i deg masse sukker på kort tid. Det er oppskriften på å bli kvalm. Jeg ble kjempekvalm selv, men var ikke i nærheten av svangerskapsdiabetes. Fikk du forresten ikke vite verdiene der og da? Hos meg målte de på legekontoret, men sendte også inn blodet til sykehuset, for der blir det helt nøyaktig. Legekontorets målinger er ikke 100% pålitelige, men gir en ganske god indikasjon. Anonymkode: c1f4d...71d 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Det har ingen sammenheng at du blir dårlig. Du kommer inn fastende, og det kan være ganske tøft for en gravid kropp, så skal du dytte i deg masse sukker på kort tid. Det er oppskriften på å bli kvalm. Jeg ble kjempekvalm selv, men var ikke i nærheten av svangerskapsdiabetes. Fikk du forresten ikke vite verdiene der og da? Hos meg målte de på legekontoret, men sendte også inn blodet til sykehuset, for der blir det helt nøyaktig. Legekontorets målinger er ikke 100% pålitelige, men gir en ganske god indikasjon. Anonymkode: c1f4d...71d Nei, kan sjekke på Fursts sider på mandag. Anonymkode: 2a5ee...8f4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kastet opp i munnen min 6 ganger under testen. Klarte å svelge det igjen hver gang. Ble også utrolig kvalm og svimmel og måtte legge meg ned i 15 minutter. Dette har skjedd under graviditeten ved andre anledninger også. Har vært inne til kontroll hos lege og hun sa at alt sto bra til. Jeg fikk fine testresultater, så jeg har ikke svangerskapsdiabetes. Anonymkode: a66a1...c87 Jøss, høres likt ut som meg. Var sikker på at dette måtte være pga sv.diabetes. Jeg får svar på mandag. Anonymkode: 2a5ee...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå