AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Det ble slutt med meg og min eks for 1,5 år snart, og etter det har vi stadig vært av og på. Dette har vært utrolig tøft for meg, og jeg har tidsvis vært helt knust, og jeg føler nå at jeg bør la dette ligge, og komme meg videre. Men er det noen av dere som kan se om dette faktisk er riktig valg? Håper på svar som kan gjør det litt lettere å gå videre ❤️ På forhånd tusen takk. Anonymkode: 34823...a31 1
Gjest Skogsalv Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Kan svare deg uten klarsyn : glem det ❤ Anbefaler deg heller å lære om menn som ikke vil være commited 🙂 Samt å forstå din egen standard og verdi . Du kommer ikke videre pga " soul tie " eller " trauma bonding " - det siste om forholdet var giftig . Gå på You tube og undersøk litt der 🌷
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Jeg er litt tappet nå. Hvis jeg orker en økt i kveld skal jeg prøve å se for deg 😊 Ut ifra ren logikk synes jeg det høres ut som du fortjener å forkaste denne mannen! Anonymkode: 8251b...7bf
Anonymous 91 Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Om du føler du bør la det ligge. Så gjør det. Gå videre med livet ditt, finn en som gjør deg lykkelig 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Anonymous 91 skrev (15 minutter siden): Om du føler du bør la det ligge. Så gjør det. Gå videre med livet ditt, finn en som gjør deg lykkelig Tusen takk hvis du orker ❤️ Ja jeg er enig. Men mange ting som gjør det vanskelig for både meg og han TS Anonymkode: 34823...a31
Anonymous 91 Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk hvis du orker ❤️ Ja jeg er enig. Men mange ting som gjør det vanskelig for både meg og han TS Anonymkode: 34823...a31 Er kun du, som kan gjøre noe med livet ditt 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er litt tappet nå. Hvis jeg orker en økt i kveld skal jeg prøve å se for deg 😊 Ut ifra ren logikk synes jeg det høres ut som du fortjener å forkaste denne mannen! Anonymkode: 8251b...7bf Etter kanalisering: jeg ser mye smerte forbundet med den mannen. Det blåser kald vind. Anonymkode: 8251b...7bf
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det ble slutt med meg og min eks for 1,5 år snart, og etter det har vi stadig vært av og på. Dette har vært utrolig tøft for meg, og jeg har tidsvis vært helt knust, og jeg føler nå at jeg bør la dette ligge, og komme meg videre. Men er det noen av dere som kan se om dette faktisk er riktig valg? Håper på svar som kan gjør det litt lettere å gå videre ❤️ På forhånd tusen takk. Anonymkode: 34823...a31 Ser i kortene at du bør holde ut. Det blir bedre etter nyttår. Store endringer er i ferd med å skje. Anonymkode: 5582f...e44
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 Men hva er stjernetegnet ditt da? Jeg er som du skjønner bare litt klarsynt, ikke nok til å vite det bare ut fra hva du skrev. Anonymkode: cdd6f...d83
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men hva er stjernetegnet ditt da? Jeg er som du skjønner bare litt klarsynt, ikke nok til å vite det bare ut fra hva du skrev. Anonymkode: cdd6f...d83 Jeg er tyren ❤️ ts Anonymkode: 34823...a31
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ser i kortene at du bør holde ut. Det blir bedre etter nyttår. Store endringer er i ferd med å skje. Anonymkode: 5582f...e44 Holde ut- som i å gå videre? ❤️ ts Anonymkode: 34823...a31
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Etter kanalisering: jeg ser mye smerte forbundet med den mannen. Det blåser kald vind. Anonymkode: 8251b...7bf Hva betyr at det blåser kald vind? Anonymkode: 34823...a31
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #13 Skrevet 11. september 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Hva betyr at det blåser kald vind? Anonymkode: 34823...a31 Usikker. Følte en kald vind da jeg stilte spørsmålet ditt, mulig det kan tolkes som at han vil forråde deg. Anonymkode: 8251b...7bf
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #14 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 13.49): Det ble slutt med meg og min eks for 1,5 år snart, og etter det har vi stadig vært av og på. Dette har vært utrolig tøft for meg, og jeg har tidsvis vært helt knust, og jeg føler nå at jeg bør la dette ligge, og komme meg videre. Men er det noen av dere som kan se om dette faktisk er riktig valg? Håper på svar som kan gjør det litt lettere å gå videre ❤️ På forhånd tusen takk. Anonymkode: 34823...a31 Umiddelbart følelse på at ditt valg er riktig! Gå videre. Nye ting i vente for deg, og du gledes over at du ga fremtiden en sjanse i stedet for å holde fast ved fortiden. Anonymkode: a9c38...306
lokmeister2016 Skrevet 12. september 2021 #15 Skrevet 12. september 2021 Du burde gå om de føles riktig , dere er nokk karmiske partnere og de blir ikke bedre man repeterer bare de samme feilene hvergang
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #16 Skrevet 22. september 2021 Kortene forteller at noen fra fortiden din kommer tilbake i livet ditt. Og det er mulig å komme over alle skuffelsene du har opplevd med denne personen om du er åpen for det. Husk at kortene ikke forteller om fremtiden skrevet i stein, men derimot er det mulig å forandre fremtiden om det ikke er det du ønsker. Jeg la flere kort og alle sa det samme. På den ene siden ønsker du å åpne hjertet ditt til denne personen, men samtidig ønsker du å gå i deg selv for å finne ut av hva du vil. Og på denne måten trekke deg vekk fra han. Vær oppmerksom på hans behov for kontakt og kjærlighet, samtidig som du bruker tid på deg selv. Ellers skyver du han bare bort. Anonymkode: baf06...dae
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #17 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kortene forteller at noen fra fortiden din kommer tilbake i livet ditt. Og det er mulig å komme over alle skuffelsene du har opplevd med denne personen om du er åpen for det. Husk at kortene ikke forteller om fremtiden skrevet i stein, men derimot er det mulig å forandre fremtiden om det ikke er det du ønsker. Jeg la flere kort og alle sa det samme. På den ene siden ønsker du å åpne hjertet ditt til denne personen, men samtidig ønsker du å gå i deg selv for å finne ut av hva du vil. Og på denne måten trekke deg vekk fra han. Vær oppmerksom på hans behov for kontakt og kjærlighet, samtidig som du bruker tid på deg selv. Ellers skyver du han bare bort. Anonymkode: baf06...dae Åh herligland, det her traff meg så sinnsykt. Fikk frysninger og begynte å gråte. Tusen, tusen takk skal du ha, gode du ❤️ TS Anonymkode: 34823...a31
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #18 Skrevet 13. oktober 2021 TS her igjen. Jeg sendte eksen min en mld, hvor jeg skrev at jeg ikke lengre orker eller makter å ha kontakt daglig på sms/snap, hvis det bare er for morro skyld for han. Og at jeg var superglad i han, men jeg var klar for å finne ut av ting, og ikke bare prate for gøy. Han svarte at d forsto han veldig godt, og at han ikke helt klarte å se at ting kunne ordne seg mellom oss. så da "avslutta" vi d forsåvidt igjen Så tror muligens kortene dine tok feil Jeg gråt ut hele helga, og er nå klar for å komme meg forbi det her kapittelet i livet, selvom det ikke er dette jeg vil. Hilsen TS med ny og gammel kjærlighetssor på en gang ❤️ Anonymkode: 34823...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå