Gå til innhold

Menn og redsel for avvisning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte hender det at dere menn, ikke tør å ta kontakt etter en date / one night stand / med en dere liker, fordi dere er redde for å bli avvist?

Anonymkode: 8dc2c...c6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tør å ta kontakt etter en one night stand, da er det jo ganske etablert at hun i det minste er litt interessert. Date er litt skummelt, match på Tinder enda litt skumlere, og "en jeg liker" som ikke har gitt noe slags hint, det er alfor skummelt.

Anonymkode: 3cb2c...ff7

• Liker 3
Skrevet

Etter en date vil jeg være redd for å bli avvist hvis jeg liker personen, men å ikke ta kontakt på grunn av det vil ikke gi mening. Hvis jeg har vært på date med en dame betyr det at hun var interessert i forkant. Det kan selvsagt ha endret seg, men i så fall er det alltid best å få det avklart forholdsvis raskt. Blir jeg avvist så er ikke det noe spesielt gøy, men det går raskt over. Det er mer ubehagelig å sitte å lure på om hun fortsatt er interessert uten å høre noe.

Hvis det er en dame jeg kjenner godt og liker så blir det fort vanskelig. Må nok ha en viss følelse av at hun er interessert først, og vil nok bruke mer tid på å tenke meg om.

Er det en person jeg liker på Tinder for eksempel så spiller ikke frykt for avvisning noen rolle.

Anonymkode: 7ea1f...0d9

• Liker 1
Skrevet

Enig med forrige. Legger aldri så mye i en første date, at jeg ikke takler å bli avvist, eller å avvise selv. Best å gjøre det samme dag, eller dagen etterpå. I

Fallhøyden er mye større, når det er noen du har fantasert om i årevis. M50

Anonymkode: 8b33a...830

• Liker 2
Skrevet (endret)

Få det avklart så fort som mulig. Bedre med et nei enn å gå å lure….. men best med et ja viss det klaffet godt👍

Endret av Bos43
Trykkfeil
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen frykt for å bli avvist lenger. Jeg sier bare typ "det går fint" og går over til neste.

Ble vel nærmere skadd av å holde på med PUA når jeg var yngre.

Mistet skam og frykt, skammen har jeg funnet tilbake til men frykten er opprotet.

Anonymkode: 797c8...d0c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...